Ventilátory chladiče - klimy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ventilátory chladiče - klimy
Chlapi, v pátek jedu na dovolenou a nejedou mi větráky. Klima při stání nefunguje. Co to může být??? Kde jsou jaké čidla, pojistky? Mám Climatronic. Díky.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Teď jsem přijel a normálně to jede. Někdy zabliká climatronic a nejede to na volnoběh. Někdy nezabliká a je vše o,k, Zdá se mi že bliká při velkých vedrech a pak nefungují ventilátory ani klima při stání.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovaniTDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.

VW Passat 3C 2008 BMP
elit píše:Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovaniTDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
Přiveď proud přímo na přívodní dráty k motorkům a zjistíš zda se točí. Jeď po kabelu od motorku k nejbližší svorkovnici, rozpoj ji a přiveď tam proud.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
U passatu musi asi cela chladickovka ven, ze?slavoman píše:elit píše:Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovaniTDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
VW Passat 3C 2008 BMP
Celá chaladičovka nemusí ven, ventitátor jde vyjmout, stačí vyšroubovat vrut nahoře, odjistit dole a pootočit.elit píše:U passatu musi asi cela chladickovka ven, ze?slavoman píše:elit píše: Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani
kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
Nevíte někdo kde se dají sehnat samostatné uhlíky do ventilátoru chladiče klimatizace ? Jsou tam 4 ks.