Zdravím "dízláci", můžete mi prosím někdo vysvětlit, jestli nemá tento motor (K9Kxxx) nějaký předehřev nafty, vody, nebo nevím čeho, když už je motor v chodu ? Teď, když je ráno něco málo nad nulou jsem zjistil, že mi ihned po nastartování motoru teče z alternátoru proud cca 60-70A a do baterie teče pouze nějakých 10A. Všechny spotřebiče, které dokážu "nezapnout" mám samozřejmě vypnuté. Takže otázka - kam se ten proud strká ? Když ujedu pár kilometrů (stačí i dva) proud z altíku klesne na nějakých 15-20A a do baterie jde cca 5-10A. Jak to mám chápat? Nezdá se mi pravděpodobné, že by to byla chyba měření. Mám slušný přesný klešťový stejnosměrný ampermetr. Navíc při tech velkých proudech je opravdu na altíku znát, že má slušně horké vinutí.
Nechci se více rozepisovat tady na fóru, podrobněji jsem tuto situaci rozepsal zde :
forum.renaultclub_thalia
poradíte co se to dějej ? díky
Thalia 2003 1.5DCi Expression (pasiv. klima, el. posilovač)