Schemata zapojení ventilů a hadiček u TDI motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Schemata zapojení ventilů a hadiček u TDI motoru

Příspěvek od spacewerk »

Vzheledem k mému nekonečnému trápení se strátou kopance v 1800ot/min na motoru AGR 66kw v O1, jsem našel tyto obrázky které popisují, sic jiný motor než AGR, ale principelně by to mohlo i nekomu pomoct, mě to bohužel nepomohlo zatím :-( :-DObrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Obrázek
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

díkkk tomas.cz :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ni zač, tehdy si mi tohle schéma dost hodilo, sice to není Octa, ale asi něco s motorem podýl Passat nebo A4( ale zappojení je stejný), dneska už to znám naspaměť.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

:-D a jaký se měl problem, taky ztráta výkonu??? jako u mě?? já vyměnil váhu a je to trochu lepší ale kopanec tam neni porád, pan Huml me navedl ješte na regulaci turba nebo na netěsnost v nejakým potrubí tak to budu muset celý projit :-D ale nebude to sranda kor tam dole u turba :-( je tam prej bbej přístup :-/
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No při troše šikovnosti se to dá rukou vyměnit zezhora, musíš tam šáhnou dírou mezi kastlá a hadicí do sacího potrubí.
Já měl problém pulzací výkonu a lokomotivu za sebou, byl vadný EGR ventil, propouštěl spaliny pořád a na max.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no čoveče že bych měl to samý :-D mě občas auto letí v poho sic nemá kopanec al občas se vleče jako kdyby ho brzdili i snad dve lokomotivy :-D

vložim sem ješte umisteni tech ventilu: přimo v motoru: :-D takže si menil ten N239 nebo N18?????

Obrázek
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů :-D pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií :-D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

spacewerk píše:doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů :-D pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií :-D
Tu fotku bys měl předělat. Takhle to určitě nevypadá. Koukni na ten první obrázek a porovnej to s tím co jsi vytvořil. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

N239 je schípač a N18 je EGR.

Já jsem měl poškozený EGR jako takový, takže jsem ho zaslepil nadobro.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

spacewerk píše:doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů :-D pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií :-D
zlobit se budu píšeš blbiny od kdy je N18 a N239 šedivý?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no já tam mám N18 opravdu s bilým kloboučkem, prej tam má mbýt s černým ale já tam mám s bílým :-( na N239 je opravdu špatne tu napravim :-D mooment :-D
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 02 lis 2008, 22:25, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

přemalovat! (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

přemalováno :-D UP UP
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 02 lis 2008, 23:32, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

spacewerk píše:přemalováno :-D ten N239 jsem nechal byl tam od doby kdy jsem auto koupil a to je z jarova tak snsd to tam nejak nebastlil nečim jiným :-/ ale když tak tu N239 mužu taky zmenit :-D No problem
Pořád to máš blbě. :x
Přemaluj to podle toho prvního obrázku a je to. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“