Vzheledem k mému nekonečnému trápení se strátou kopance v 1800ot/min na motoru AGR 66kw v O1, jsem našel tyto obrázky které popisují, sic jiný motor než AGR, ale principelně by to mohlo i nekomu pomoct, mě to bohužel nepomohlo zatím
Ni zač, tehdy si mi tohle schéma dost hodilo, sice to není Octa, ale asi něco s motorem podýl Passat nebo A4( ale zappojení je stejný), dneska už to znám naspaměť.
a jaký se měl problem, taky ztráta výkonu??? jako u mě?? já vyměnil váhu a je to trochu lepší ale kopanec tam neni porád, pan Huml me navedl ješte na regulaci turba nebo na netěsnost v nejakým potrubí tak to budu muset celý projit ale nebude to sranda kor tam dole u turba je tam prej bbej přístup :-/
No při troše šikovnosti se to dá rukou vyměnit zezhora, musíš tam šáhnou dírou mezi kastlá a hadicí do sacího potrubí.
Já měl problém pulzací výkonu a lokomotivu za sebou, byl vadný EGR ventil, propouštěl spaliny pořád a na max.
spacewerk píše:doufám že se Ladas nebude zlobit že jsem tam použil jeho fotky ventilů pro kompenzaci jsem ho uvedl jako dodavatlee fotografií
zlobit se budu píšeš blbiny od kdy je N18 a N239 šedivý?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
spacewerk píše:přemalováno ten N239 jsem nechal byl tam od doby kdy jsem auto koupil a to je z jarova tak snsd to tam nejak nebastlil nečim jiným :-/ ale když tak tu N239 mužu taky zmenit No problem
Pořád to máš blbě.
Přemaluj to podle toho prvního obrázku a je to.