tempomat - schéma návod k zapojení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zdravím , mne by sa tiež zišla nejaká rada ... páčku mám originálnu bez RES ... kabeláž nemám žiadnu ,,,, jedna sa o passat B5 99" AFN , Automat , cize spinac spojkoveho pedalu a pod veci tam nemám ,,,, je to zložité nainštalovať to na automat ? ... kabeláž by som si najradšej vyrobil sám kedže mam k dispozcii originalne piny a pod veci ...
Passat Variant 3BG 2004 , 1.9 TDI avf , TIP-TRONIC 96 kw ,,, Full - Koža , ESP , 10x Airbag , NAVI , MF Volant , Maxidot + D-Dot , Vyhrev predne + zadne sedadla ,Vyhrievané čelné sklo , Bi-xenon , ostrekovače + nastavenie vyšky bixenon , chrom-paket , PDC
proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější? kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?Zdeněk M píše:packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.Golf-GT píše:a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma?bigchip píše: pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsíGolf-GT píše:proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější? kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?Zdeněk M píše:packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.Golf-GT píše: a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly
Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty
ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly novýZdeněk M píše:Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsíGolf-GT píše:proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější? kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?Zdeněk M píše: packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly
Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly novýZdeněk M píše:Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsíGolf-GT píše:proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější? kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?Zdeněk M píše: packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly
Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
tempomat asi moc v GIII není co? že by se to sehnalo na vrakáči někde?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
Ty nejsou, kdo ho chce tak kupuje origos páčku, je tu na vrakaci jedna B4 co ho má ,je dost opotřebená na pohled, napisy SET,RES apod vydet nejsou, nevim co bi za to chteli.Golf-GT píše:ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly novýZdeněk M píše:Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsíGolf-GT píše: proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější? kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly
Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
tempomat asi moc v GIII není co? že by se to sehnalo na vrakáči někde?
a nezeptal by jsi se prosimtě? ty nápisy bych asi moc neřešilZdeněk M píše:Ty nejsou, kdo ho chce tak kupuje origos páčku, je tu na vrakaci jedna B4 co ho má ,je dost opotřebená na pohled, napisy SET,RES apod vydet nejsou, nevim co bi za to chteli.Golf-GT píše:ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly novýZdeněk M píše: Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsí
Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
tempomat asi moc v GIII není co? že by se to sehnalo na vrakáči někde?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3185
- Registrován: 31 říj 2009, 08:02
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
kabeláž, páčka, nakoduješ a jedeš..demik32 píše:zdravím , mne by sa tiež zišla nejaká rada ... páčku mám originálnu bez RES ... kabeláž nemám žiadnu ,,,, jedna sa o passat B5 99" AFN , Automat , cize spinac spojkoveho pedalu a pod veci tam nemám ,,,, je to zložité nainštalovať to na automat ? ... kabeláž by som si najradšej vyrobil sám kedže mam k dispozcii originalne piny a pod veci ...
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Hoj mám cordobu 1.9 tdi r.v. 99 AFN org. pačku jsem sehnal z T4. Potřeboval bych poradit kam mám jakej kabel zapojit do řídící jednotky neměl jsem totiž připravu na tempomat, tak to musím udělat já. Je to stará jednotka s potlakovou hadickou. Z tempomatu vedou 4 drátky.
audi a4 1.9TDI 81KW AFN r.v.99