Záslepky kanálů motory PD

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Michal.P
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 říj 2009, 18:35
Bydliště: Západ

Záslepky kanálů motory PD

Příspěvek od Michal.P »

Bylo to nekde popsany ale dost zmatene!Jde o hlinikove valecky (zaslepky)vypadnou a olej vyteka misto aby se tlacil do ulozeni vahadla PD nahore klesne tlak a to je spatne valeji se volne v hlave daji se najit a nasadit rozklepnout snad budou drzet pokud ne vyrezu zavit a dam cervi
na svim to asi tak udelam rovnou a bude klid Foto OCTII 77kw r.v.06 160tkm orig!!Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Řezali jste tam někdo závit? vím že minimálně jedna zátka mi ve vahadlech chybí, v sobotu bych se do toho chtěl pustit, tak zjištuju co a jak.

Nebo nějakej lepší způsob jak to ucpat, když nemám orig. zátky?

Díky
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Tak si odpovím sám. Řezání závitu je v domácích podmínkách naprosto nereálné, vahadlo je tvdé jako prase, tvrdší než pilník.
Ty hliníkové záslepky jsem nikde nenašel, asi je někdo vypustil s olejem.

Je tam 6mm díra, cca 9mm hluboká, tam jsem si uřezal kulatinu, nabouchal ji tam a zavařil nerezovou elektrodou, tohle nemá šanci vypadnout.

Závit tak možná strojně někde v nástrojárně ;)
Aliraza05
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 24 zář 2014, 08:23

Příspěvek od Aliraza05 »

tak tohle nemá chybu,hledal sem někdě nějaké tabulky,ale kam se na tohle hrabou. Mrknutí
ali
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

ja si je u nastrojaře nechavam zalisovat ocelovýmy kolíky ;)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
EvcaRonicka
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 říj 2014, 11:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EvcaRonicka »

Manžel to také dává šikovnému kovoobráběči a ten to vždy do druhého dne udělá, takže bych oslovila nějaké lokální firmy a neměl by to být problém.
jasan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 dub 2014, 17:18

Příspěvek od jasan »

jen by me zajimalo, jaky je duvod vyletle zaslepky?
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

...protože záslepka je z jiného materiálu jako osa vahadel tzn. jiná teplotní roztažnost,záslepka se omačká a tlak oleje ji za čas vytlačí....
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Uživatelský avatar
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

a na 99% vypadne do hlavicky tej x-hrannej skrutky co je pod nou.... zatial som to takto nasiel vzdy, treba vysat olej a objavi sa valcek...., prostredne nevypadnu, max sa opru o seba....
reneclio
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 28 úno 2016, 11:45
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od reneclio »

je potrebne aby tie zaslepky boli z oboch stran na oboch vahadlach?
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Ano ,musi byt z obous tran.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ZVARIT CO ZVARACKOU!!! Len opatrne aby ste si nenaprskali dovnutra.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

reneclio píše:je potrebne aby tie zaslepky boli z oboch stran na oboch vahadlach?
- nie, jednym kludne mozes nadalej nechat vytekat olej - aky to bude mat podla Teba zmysel ? (LOL)
ren
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01 zář 2019, 08:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od ren »

Vlákno už je staré, ale třeba to někoho bude zajímat. Četl jsem, že záslepky většinou nevypadnou samy od sebe. Údajně u těchto aut není v olejovém čerpadle na regulačním ventilu kulička, ale pístek a ten se může díky dlouhým intervalům výměny oleje (LL) zasrat karbonem a zatuhnout. Pak může tlak oleje stoupnout přes 6 atmosfér a vyrazit zátky. Další negativní jev, než zátky vyrazí, je prý ten, že hodně nafoukne hydroštely a může dojít k netěsnosti ventilů.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nafouknutí hyder by byl negativním jevem zavařenejch zátek, kdyby se někomu po zavaření stával.
Ty o někom takovym víš?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“