FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

FMIC v Octavii I

Příspěvek od Huml »

už mi došel IC od Kornouta, tak dneska jsem ho tam prsknul
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Huml dne 10 úno 2008, 18:28, celkem upraveno 2 x.
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

Poradte prosím kde se daji sehnat ty kolena a spojky na IC..(myslím levně!!!)
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To huml: Pěkná práce, ta 18ka tam pasuje krásně :D
Tou výztuhou to jde zpátečka protáhnout bez úprav, nebo se někde musí vyřezat?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

To huml:Ty jsi to napojil do starého vedení nebo to máš celé nové?
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli by to šlo tak bych pana Humla poprosil o soupis použitého materiálu, hadice, trubky a tak ;)
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Hezký a dobrej nápad, přijde mi to lepší tahat zpáteční větev od IC tou vzpěrou, bo se to nehřeje tolik jako v motorovým prostoru... (LOL)

Bylo tam potřeba něco upravovat nebo vadí tam něco?... třeba ostřik světel nebo tak... :?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Co jsme si psali, tak jsou ty trubky napojeny místo původního IC na staré vedení.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...luxusní prácička,vypadá to fakt skvěle!!! Taky by mě zajímalo,jestli je to napojený na původní vedení,nebo jestli je to dělaný nový...
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Hod pls fotky zezhora jak ste tahali trubky, mam jak vis taky octu tak by me to zajimalo, to si stihl za den ?

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kornout píše:Co jsme si psali, tak jsou ty trubky napojeny místo původního IC na staré vedení.
Takhle by se mi to líbilo.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, je to napojený na původní přípoje sériovýho cooleru, takže kdybych tento náhodou rozbil, můžu tam hned vrátit ten seriovej a jezdit, jinak v té výztuze se musel odříznout ten plech co je vevnitř v místech jak to drží na nosníkách, fotky přidám nahoru
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Humle pěkny motexpásky kde se to dá sehnat ? mě se nedaří sehnat nic pořádnýho a když tak stojej ranec a při počtu kolen kterej mám by mě vyšli pásky na ranec
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no možná pěkně vypadaj, ale to je tak všechno dost lehce se strhnou
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Huml píše:no možná pěkně vypadaj, ale to je tak všechno dost lehce se strhnou
hm takže jedíným řešením je asi fakt toto to používame na kamiony taky na vedení IC origo už nám pár prasklo ale tyhle zatím drží. odkaz na levnější variantu jinak používame ty W4 ale to je ranec to se vyplatí když kupuješ jednu a ne 14 co jich potřebuju já

http://www.anox.cz/hadicove-spony-robust-w1/
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

jj, ty GBS spony jsou dobré, akorát jsou dost rozměrné a musíš je kupovat dle přesného rozměru hadice. Dával jsem je do golfa a vyšly mě asi na 700,-

Zkusim dnes nafotit taky jednu IC instalaci :)

Dobré šroubované spony najdete tady - ale cena je taky vyšší.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“