Stránka 1 z 1
Diesel na LPG
Napsal: 18 lis 2008, 09:27
od Pavel
Tak mi to jednou nedalo a vzal jsem hořák, PB láhev a pustil mýmu mazlíkovy do sání. Funguje to. Máte někdo lepší zkušenosti než mé pokusné?
Dík.
Napsal: 18 lis 2008, 14:08
od mtapaj
urcite to nebude mat smrnc.....

Re: Diesel na LPG
Napsal: 18 lis 2008, 15:54
od slovacek.milos
Pavel píše:Tak mi to jednou nedalo a vzal jsem hořák, PB láhev a pustil mýmu mazlíkovy do sání. Funguje to. Máte někdo lepší zkušenosti než mé pokusné?
Dík.
ale co dál, vem si jakýkoliv sprej WD, konkorn, startovací a pojede to taky chvíli, pokud se předělává motor na LPG tak se upravuje hlava, dají se svíčky a rozdělovač, dělal se tak avie stálo to kdysi kolem 60.000 korun miloš
Napsal: 19 lis 2008, 08:01
od Pavel
jo to jo, ale tohle byl nápad nechat mu palivo jen na vonoběh a a dál to regulovat dodávkou plynu.
Napsal: 19 lis 2008, 14:24
od ozi
ano, cital som o tom ze to robili oficialne v Land Roveroch v UK, davkoval sa plyn pod dolnu medzu zapalenia a inicalizacia horenia bol vstrek nafty, zlepsovalo to emisie, ale neviem ako to setrilo palivo, kazdopadne na sofistikovanejsi a vyuzitelny system potrebujes elektroniku a riadenie cerpadla
Napsal: 19 lis 2008, 20:18
od Petr H.
Je to prosté vstřikovací čerpadlo běží na volnoběh a zapaluje. Spotřeba nafty je pak nekde kolem 0,5 až 0,7 l/100 km. Přidělá se škrtící klapka jako od benzína a klasická PB přestavba. Teda podle typu vozidla a použitého zařízení. Záleží čím je to regulované dneska. Já mám ještě starší typ s reduktorem, tam je to sranda. Snímá to podtlak v sání a krabička s elektonikou podle lambdy přidává nebo ubírá. A co jsem měl karburátor tam to snímalo jen podtak v sání a tim se to řídilo. Dneska je to modernější a vstřikuje to a zpynuje se až přímo v sacím potrubí. Takže je to vhodné i pro turbomotory. Ale nevím čím je to řízené. Ale pan Google to určitě bude vědět.

Napsal: 19 lis 2008, 21:59
od slovacek.milos
a úspora je jaká

asi žádná miloš
Napsal: 20 lis 2008, 07:40
od Petr H.

náhodou máš jednou pravdu, pro obyčejného smrtelníka je tohle nezajímavé. Připočítáš li cenu dražšího motoru dieslu + cenu přestavby, tak zjištíš že ti auto dřív rozrezne než se to začne vyplácet. Samozřejmě v dodávce se spotřebou 10+ a 50.000+ ročně je to jiný kafe. Dneska prům. cena přestavby na LPG je 30,000,- Kč a víc a u CNG je úpné minimum 40.000,- Kč ale spíš je to tak 60,000,- Kč. A za to je už pořádnej kotel nafty...