Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Bydliště: Vlašim

Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření

Příspěvek od Alchemix »

Ahoj, jelikož kroucení kotoučů na Octavii I je celkem častá záležitost mám tu vyjádření předních výrobních firem proč se tak děje. Zprávu si nechalo vypracovat Autokelly.cz. Zpráva je velice pěkně zpracovaná pro laika. Hodnotný materiál i pro techniky, mechaniky atd.
Snad Vám to pomůže
Hezký den

Stahovat můžete zde --> http://www.uloz.cz/show/file/88539-Haze ... _2__1_.pdf
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dobré...


Mně to u ASZ/96kW verze nedělalo, má velké brzdy a jinou těhlici, a teď mám 81kW, tak jsem zvědav.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

už se to tu řešilo, je to pěkná blbost, jen se schovávají za to, že ty kotouče neumí vyrobit, zajímalo by mě co by ti řekli, kdyby sis nechal vyměnit celou přední nápravu a znova by to začlo házet ;)
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Huml píše:už se to tu řešilo, je to pěkná blbost, jen se schovávají za to, že ty kotouče neumí vyrobit, zajímalo by mě co by ti řekli, kdyby sis nechal vyměnit celou přední nápravu a znova by to začlo házet ;)
Přesně tak,hovadina největší.Dělaj to s nekvalitního materiálu a pak to svalujou na vinu př.nápravy.Ate jsem už reklamoval 4krát.U jednoho auta vyměněno úplně vše.Ložiska,unašeče,čepy,komplet uložení ramen a stabilizátoru,př.tlumiče,mimo poloos vše a stále stejné.Pak sem dal kotouče Ferooda a zatím dobrý.
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

Díky za názory, jestli je to pravda tak to jsou pěkný dobytci. Můžem to tu rozebrat ještě víc?
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Zbytocne uz sa to tu zoparkrat rozoberalo a dost podrobne. Pouzi HLEDAT
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

já si minul tyden dal na pašíka ATE ale nák mě tam zaril tem tučnej nápis MADE IN ITALY no uvidíme, ale na fábku jsem dal v léte ferodo, najel 5000 a zese to mlátilo tak na reklamaci a na tu čekám do dnes :(
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

(hm) ptostě tu závadu ti kluci šikmoocí neumí vychytat tak to musí ti naši nějak okecat :-D miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 24 lis 2008, 20:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

brat kupil brembo kotuce a zohol ich na maderu
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

Podle mě je to také blbost, několikrát se mi stalo, že jsem z auta sundával kotouče, které byly ojeté už šíleným způsobem, tenké a s hlubokými drážkami, ale nekopaly. Dal jsem nové a po pár tisících km kopaly. Nápravou to tedy jistě nebylo. Vyzkoušel jsem postupně BremboMax, Ate, Ate powerdisc, Zimmrman a zkušenosti špatné. Jen některé vydrží o něco víc km než začnou kopat např. ty Zimmermany, nebo jen lehčeji vrní do toho řízení, ale prostě dobré to není.
TDi
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Faktorů, které ovlivní zvlnění kotoučů bude asi víc. Dost často mi přivezou ze servisu přetočit nové kotouč, které jezdily třeba měsíc a nechtějí čekat na vyřízení reklamace. Po přetočení už se závada neopakovala. Může to být nesourodým materiálem, nebo nerovnoměrným ochlazením po projetí louží. I se stává, že když auto déle nejezdí, tak pod destičkami vyrezne flek a za čas to začne ventrovat pedálem.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Taky si myslím, že důležitý vliv na tuto věc má i způsob používání brzd, tedy jak kdo brzdí. Jestli nějaký dědouš ve snaze ušetřit (zvyklý ze sto-dvacítky) na kopci vykvaltuje a celý kopec stojí na brzdovém pedálu, musí pak počítat s tím, že kotouče se přehřejí a změní svou krystalickou strukturu. Potom stačí, aby v tu danou chvíli jedním kolem projel louží, kotouč se na jednom místě prudce zchladí a problém je na světě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

no právě jsem koupil tzv. "lepsi" kotouce v autokelly. samozrejme ihned po montáži házejí :x
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

"Krystalickou strukturu" - co to je? :D , a kaluže bych do toho netahal.
Všichni dobře víme, že na jedněch kotoučích sjetých na žiletku a ježděných nekompromisně najedete desítky i stovky tisíc km, zatímco na "nových" sotva pár tisíc a už házejí. :)
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

A co tedy doporučujete? Za chvíli budu muset měnit původní kotouče které jsou bez problémů a nechci koupit nějaký shitky a s někým se pak neustále hádat u reklamací a auto mít mimo provoz....
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“