Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření
Ahoj, jelikož kroucení kotoučů na Octavii I je celkem častá záležitost mám tu vyjádření předních výrobních firem proč se tak děje. Zprávu si nechalo vypracovat Autokelly.cz. Zpráva je velice pěkně zpracovaná pro laika. Hodnotný materiál i pro techniky, mechaniky atd.
Snad Vám to pomůže
Hezký den
Stahovat můžete zde --> http://www.uloz.cz/show/file/88539-Haze ... _2__1_.pdf
Snad Vám to pomůže
Hezký den
Stahovat můžete zde --> http://www.uloz.cz/show/file/88539-Haze ... _2__1_.pdf
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
- zizuzidan
- Aktivista
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 10 zář 2007, 11:32
- Bydliště: Sedlčansko
Odpovědi: 0
Přesně tak,hovadina největší.Dělaj to s nekvalitního materiálu a pak to svalujou na vinu př.nápravy.Ate jsem už reklamoval 4krát.U jednoho auta vyměněno úplně vše.Ložiska,unašeče,čepy,komplet uložení ramen a stabilizátoru,př.tlumiče,mimo poloos vše a stále stejné.Pak sem dal kotouče Ferooda a zatím dobrý.Huml píše:už se to tu řešilo, je to pěkná blbost, jen se schovávají za to, že ty kotouče neumí vyrobit, zajímalo by mě co by ti řekli, kdyby sis nechal vyměnit celou přední nápravu a znova by to začlo házet
Díky za názory, jestli je to pravda tak to jsou pěkný dobytci. Můžem to tu rozebrat ještě víc?
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
já si minul tyden dal na pašíka ATE ale nák mě tam zaril tem tučnej nápis MADE IN ITALY no uvidíme, ale na fábku jsem dal v léte ferodo, najel 5000 a zese to mlátilo tak na reklamaci a na tu čekám do dnes 

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0


Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 24 lis 2008, 20:32, celkem upraveno 1 x.
Podle mě je to také blbost, několikrát se mi stalo, že jsem z auta sundával kotouče, které byly ojeté už šíleným způsobem, tenké a s hlubokými drážkami, ale nekopaly. Dal jsem nové a po pár tisících km kopaly. Nápravou to tedy jistě nebylo. Vyzkoušel jsem postupně BremboMax, Ate, Ate powerdisc, Zimmrman a zkušenosti špatné. Jen některé vydrží o něco víc km než začnou kopat např. ty Zimmermany, nebo jen lehčeji vrní do toho řízení, ale prostě dobré to není.
TDi
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Faktorů, které ovlivní zvlnění kotoučů bude asi víc. Dost často mi přivezou ze servisu přetočit nové kotouč, které jezdily třeba měsíc a nechtějí čekat na vyřízení reklamace. Po přetočení už se závada neopakovala. Může to být nesourodým materiálem, nebo nerovnoměrným ochlazením po projetí louží. I se stává, že když auto déle nejezdí, tak pod destičkami vyrezne flek a za čas to začne ventrovat pedálem.
Taky si myslím, že důležitý vliv na tuto věc má i způsob používání brzd, tedy jak kdo brzdí. Jestli nějaký dědouš ve snaze ušetřit (zvyklý ze sto-dvacítky) na kopci vykvaltuje a celý kopec stojí na brzdovém pedálu, musí pak počítat s tím, že kotouče se přehřejí a změní svou krystalickou strukturu. Potom stačí, aby v tu danou chvíli jedním kolem projel louží, kotouč se na jednom místě prudce zchladí a problém je na světě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
A co tedy doporučujete? Za chvíli budu muset měnit původní kotouče které jsou bez problémů a nechci koupit nějaký shitky a s někým se pak neustále hádat u reklamací a auto mít mimo provoz....
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)