Opracování bloku motoru.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opracování bloku motoru.
Dobrý den.Prosim Vás,měl bych takový dotaz ohledně opracování dosedací plochy bloku motoru pro hlavu válců.Jde o to,že na ploše jsou hrby vytáhnutého materiálu od hlavových šroubů.
Jedná se o řadový šestiválec z litiny,a otázka zní: jak se to dělá?
Musí se kompletně odstrojit blok motoru od klikového mechanismu s písty a ostatním při strojním broušení,či se to dělá i s tím nebo se to dělá jen zaškrabáváním ručně škrabákem?Děkuji za odpověd.
Jedná se o řadový šestiválec z litiny,a otázka zní: jak se to dělá?
Musí se kompletně odstrojit blok motoru od klikového mechanismu s písty a ostatním při strojním broušení,či se to dělá i s tím nebo se to dělá jen zaškrabáváním ručně škrabákem?Děkuji za odpověd.
Ano to jistě je ale hledej takovou magnetku a odstrojuj to jsem zvědav kdo ti tuto práci a následný materiál zaplatí Když znáš člověka co má rovinu pařížskou modř a lapovací šábry dostaneš se na stejnou kvalitu a lepší obrobení plochy než po brusce navíc za nesrovnatelně jiný čas a finanční nákladyMarek77 píše:Samozřejmě bruska je nesrovnatelně přesnější.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jj jestli můžu doporučit tak to lapovat velkým kusem mramoru z náhrobkuTomas.cz píše:Si pamatuju když děda dělal v TOSu Hostivař tak velký lože na obráběcí stoje dělaly zaškrabávaný, vím že tam patlali nějakou modř a pak to nečím přejeli a viděli kde materiál přebejvá to je pdobnej princip tohle?
a diamantovou pastou
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
ANO je to stejný principTomas.cz píše:Si pamatuju když děda dělal v TOSu Hostivař tak velký lože na obráběcí stoje dělaly zaškrabávaný, vím že tam patlali nějakou modř a pak to nečím přejeli a viděli kde materiál přebejvá to je pdobnej princip tohle?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jestli jsou jen vytažený závity vzal bych je do roviny brouskem . Přebrousit by to mohlo jít u nás v práci , musel bych vědět vejšku okolo 40 cm se tam brousilo , ale jak někdo již psal brusnej kal s chladivem zateče úplně všude .
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
40 cm je dost málo1pavel píše:Jestli jsou jen vytažený závity vzal bych je do roviny brouskem . Přebrousit by to mohlo jít u nás v práci , musel bych vědět vejšku okolo 40 cm se tam brousilo , ale jak někdo již psal brusnej kal s chladivem zateče úplně všude .
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:1pavel píše:Jestli jsou jen vytažený závity vzal bych je do roviny brouskem . Přebrousit by to mohlo jít u nás v práci , musel bych vědět vejšku okolo 40 cm se tam brousilo , ale jak někdo již psal brusnej kal s chladivem zateče úplně všude .
40 cm je dost málo
Nepsal jsem že to je max , ale že se to dělalo . Kolik může měřit blok ? Moc přes 40 cm to nebude .
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
1pavel píše:Ladas píše:1pavel píše:Jestli jsou jen vytažený závity vzal bych je do roviny brouskem . Přebrousit by to mohlo jít u nás v práci , musel bych vědět vejšku okolo 40 cm se tam brousilo , ale jak někdo již psal brusnej kal s chladivem zateče úplně všude .
40 cm je dost málo
Nepsal jsem že to je max , ale že se to dělalo . Kolik může měřit blok ? Moc přes 40 cm to nebude .
pokud je to klasická bruska na plocho tak asi neuspěješ jelikož je to V motor taklže se musí na 1 straně podkládat aby si dosáhnul ůhel
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
píše že je to řadovka...bombastiq píše:1pavel píše:Ladas píše:
40 cm je dost málo
Nepsal jsem že to je max , ale že se to dělalo . Kolik může měřit blok ? Moc přes 40 cm to nebude .
pokud je to klasická bruska na plocho tak asi neuspěješ jelikož je to V motor taklže se musí na 1 straně podkládat aby si dosáhnul ůhel
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!