odslepenie EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
odslepenie EGR
Ahojte, mam na ALH zaslepeny EGR ventil ale horsie sa to zohrieva a asi aj viac zere. Chcem ho dat do povodneho stavu. Chcel by som vediet ci tam miesto toho plechu pod EGR budem musiet dat nejaku podlozku.
Jasne myslel som tesnenie.Myslel som tesnenie pod tym ventilom tam kde je teraz ten plech,neviem ci to ide priamo na ten privod spalin . Tak vravis ze to mam nechat tak, ked pracuje az od 60 stupnov, to pomale zohrievanie aj chapem, lebo chodim rano len 3 km do roboty a potom zase domov, ale co ta spotreba, nema to zaslepenie na nu vplyv?
3 km do práce? to jezdi radši na kole
a te spotřebe se nediv. ja mam cca na 3 km spotřebu tak 11, a kdyz dojedu do prace (60 km) tak mám cca 4,5-6 dle stylu jízdy....

a te spotřebe se nediv. ja mam cca na 3 km spotřebu tak 11, a kdyz dojedu do prace (60 km) tak mám cca 4,5-6 dle stylu jízdy....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
tak jestli máš dlouhodobou spotřebu 6,2, tak bud v klidu. já ted co se ochladilo, tak mi na motoře něco umírá (váha, turbo nebo ventil N75 tuším) a spotřebu mám 5,9... ale zas mam PD, to žere víc než rotačka...vladoc píše:Vsak ja aj chodim na bicykli ale teraz sa mi velmi nechce, radsej v lete, a chudak motor to bude musiet nejak vydrzat, co sa da robit. Inak ta spotreba je cca 6,2 l, tak to asi je este celkom dobre.
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Regulace zpìtného vedení výfukových plynù.
Hodnota pro regulaci zpìtného vedení výfukových plynù
se vypoèítává z hodnoty dané datovým polem v závislosti
na hodnotách mno¾ství nasávaného vzduchu, otáèek motoru
a na mno¾ství paliva, které má být vstøíknuto.
Vstøikované mno¾ství paliva a otáèky motoru urèují v datovém
poli mno¾ství recirkulovaných výfukových plynù.
Regulace je aktivní jen tehdy, je-li teplota motoru vy¹¹í
ne¾ 50 °C.
Pøi ni¾¹ích teplotách je systém zpìtného vedení výfukových
plynù odpojen.
Zpìtné vedení výfukových plynù je aktivní jen jsou-li otáèky
motoru ni¾¹í ne¾ 3000 1/min, nebo» pøi vy¹¹ích otáèkách tvorba
oxidù dusíku klesá sama o sobì. Tento efekt vzniká krat¹ími
èasy potøebnými pro spalování a malým pøebytkem vzduchu.
Je-li mno¾ství výfukových plynù urèených k recirkulaci urèeno,
zmìní øídicí jednotka motoru 1,9 TDI hodnotu v odpovídající
signál. Tento signál slou¾í k pøesnému dávkování mno¾ství plynù
k recirkulaci, tím se zabrání zneèi¹tìní ovzdu¹í.
Elektromagnetický ventil pro zpìtné vedení výfukových
plynù N18 ovládá mechanický ventil pro zpìtné vedení
výfukových plynù AGR
Hodnota pro regulaci zpìtného vedení výfukových plynù
se vypoèítává z hodnoty dané datovým polem v závislosti
na hodnotách mno¾ství nasávaného vzduchu, otáèek motoru
a na mno¾ství paliva, které má být vstøíknuto.
Vstøikované mno¾ství paliva a otáèky motoru urèují v datovém
poli mno¾ství recirkulovaných výfukových plynù.
Regulace je aktivní jen tehdy, je-li teplota motoru vy¹¹í
ne¾ 50 °C.
Pøi ni¾¹ích teplotách je systém zpìtného vedení výfukových
plynù odpojen.
Zpìtné vedení výfukových plynù je aktivní jen jsou-li otáèky
motoru ni¾¹í ne¾ 3000 1/min, nebo» pøi vy¹¹ích otáèkách tvorba
oxidù dusíku klesá sama o sobì. Tento efekt vzniká krat¹ími
èasy potøebnými pro spalování a malým pøebytkem vzduchu.
Je-li mno¾ství výfukových plynù urèených k recirkulaci urèeno,
zmìní øídicí jednotka motoru 1,9 TDI hodnotu v odpovídající
signál. Tento signál slou¾í k pøesnému dávkování mno¾ství plynù
k recirkulaci, tím se zabrání zneèi¹tìní ovzdu¹í.
Elektromagnetický ventil pro zpìtné vedení výfukových
plynù N18 ovládá mechanický ventil pro zpìtné vedení
výfukových plynù AGR