odslepenie EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

odslepenie EGR

Příspěvek od vladoc »

Ahojte, mam na ALH zaslepeny EGR ventil ale horsie sa to zohrieva a asi aj viac zere. Chcem ho dat do povodneho stavu. Chcel by som vediet ci tam miesto toho plechu pod EGR budem musiet dat nejaku podlozku.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

tak jestli myslíš těsnění?? tak to tam tedka snad máš ne?? nahoře na ventilu ne??
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
LUCAS
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 26 dub 2008, 11:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od LUCAS »

EGR začíná makat až od cca 60stupnů.Tím to nebude. :?
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Jasne myslel som tesnenie.Myslel som tesnenie pod tym ventilom tam kde je teraz ten plech,neviem ci to ide priamo na ten privod spalin . Tak vravis ze to mam nechat tak, ked pracuje az od 60 stupnov, to pomale zohrievanie aj chapem, lebo chodim rano len 3 km do roboty a potom zase domov, ale co ta spotreba, nema to zaslepenie na nu vplyv?
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zaslepení jí spíš sníží.
LUCAS
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 26 dub 2008, 11:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od LUCAS »

3KM :? CHUDÁK MOTOR (crazy)
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

Jestli jezdíš 3km tak tu spotřebu nedostaneš dolu ani kdyby ses rozkrájel,leda bys to tlačil :-D Ne fakt,to je moc krátká trasa i na uplně nový auto. Jedině ňákej benzín. To EGRko nech klidně zaslepený.
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

3 km do práce? to jezdi radši na kole (LOL)
a te spotřebe se nediv. ja mam cca na 3 km spotřebu tak 11, a kdyz dojedu do prace (60 km) tak mám cca 4,5-6 dle stylu jízdy....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Já dojíždím jen 950m. :( Pěšky ani na kole nee. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Vsak ja aj chodim na bicykli ale teraz sa mi velmi nechce, radsej v lete ;) , a chudak motor to bude musiet nejak vydrzat, co sa da robit. Inak ta spotreba je cca 6,2 l, tak to asi je este celkom dobre.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

vladoc píše:Vsak ja aj chodim na bicykli ale teraz sa mi velmi nechce, radsej v lete ;) , a chudak motor to bude musiet nejak vydrzat, co sa da robit. Inak ta spotreba je cca 6,2 l, tak to asi je este celkom dobre.
tak jestli máš dlouhodobou spotřebu 6,2, tak bud v klidu. já ted co se ochladilo, tak mi na motoře něco umírá (váha, turbo nebo ventil N75 tuším) a spotřebu mám 5,9... ale zas mam PD, to žere víc než rotačka...
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

LUCAS píše:EGR začíná makat až od cca 60stupnů.Tím to nebude. :?
na to si ako prisiel ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

To by som aj ja rad vedel? Nastartuj studeny motor a odpoj podtlakovu hadicu od EGR, budes pocut cvaknutie, t.z ze EGR bol otvoreny. ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

misoVW píše:To by som aj ja rad vedel? Nastartuj studeny motor a odpoj podtlakovu hadicu od EGR, budes pocut cvaknutie, t.z ze EGR bol otvoreny. ;)
Tak co povies MisoVW, mam to odslepit ci nie,pomoze to tomu zohrievaniu, alebo nie. :?
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
LUCAS
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 26 dub 2008, 11:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od LUCAS »

Regulace zpìtného vedení výfukových plynù.
Hodnota pro regulaci zpìtného vedení výfukových plynù
se vypoèítává z hodnoty dané datovým polem v závislosti
na hodnotách mno¾ství nasávaného vzduchu, otáèek motoru
a na mno¾ství paliva, které má být vstøíknuto.
Vstøikované mno¾ství paliva a otáèky motoru urèují v datovém
poli mno¾ství recirkulovaných výfukových plynù.
Regulace je aktivní jen tehdy, je-li teplota motoru vy¹¹í
ne¾ 50 °C.
Pøi ni¾¹ích teplotách je systém zpìtného vedení výfukových
plynù odpojen.
Zpìtné vedení výfukových plynù je aktivní jen jsou-li otáèky
motoru ni¾¹í ne¾ 3000 1/min, nebo» pøi vy¹¹ích otáèkách tvorba
oxidù dusíku klesá sama o sobì. Tento efekt vzniká krat¹ími
èasy potøebnými pro spalování a malým pøebytkem vzduchu.
Je-li mno¾ství výfukových plynù urèených k recirkulaci urèeno,
zmìní øídicí jednotka motoru 1,9 TDI hodnotu v odpovídající
signál. Tento signál slou¾í k pøesnému dávkování mno¾ství plynù
k recirkulaci, tím se zabrání zneèi¹tìní ovzdu¹í.
Elektromagnetický ventil pro zpìtné vedení výfukových
plynù N18 ovládá mechanický ventil pro zpìtné vedení
výfukových plynù AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“