Rotačka vs. PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

beli
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 23 bře 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Šardice (Jižní Morava)

Rotačka vs. PD

Příspěvek od beli »

Ahoj chtěl bych se zeptat jestli co se týká spolehlivosti a výkonu, jestli je lepší na chip rotačka 66kw nebo Pd v Oktavce 4x4. Nechci předělávat trysky,turbo atd. Chtěl bych zvýšit výkon pouze softem. Díky za rady z praxe. Díky Libor :)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

pokud nechceš nic měnit, pak ber PD 74KW...lepší základ
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Z vlastnych skusenosti vo vseobecnosti je z VWgroup vzdy lepsia varianta co sa tyka spolahlivosti rotacka.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rotačka+čipík ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
beli
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 23 bře 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Šardice (Jižní Morava)

Příspěvek od beli »

Dobrý no tet jste mně pěkně zamotali hlavu. (hm)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Proste nespekuluj a pokial je mozne dane auto od VWgfoup zohnat s rotackou tak zober radsej to.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

vem rotacku, protoze pokud koupis ojetinu, tak bys mel stejne koupit nove trysky (servis vozu), servis je jednodussi nez u PD, pokud tak ucinis, logicky bych volil trysky alespon nepatrne silnejsi (kourivost bude v norme) a pak prijde na radu tvuj chip a budes spokojen, realizace by dieselpower ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.

Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Marek77 píše:Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.

Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
IC maju vsetky rovnake, len ASV ma na IC bajonety. ASV nema vacsie turbo iba ma 11 lopatiek statora oproti 9 (ALH,AHF). ASV ma oproti ALH,AHF piesty z tvrdsieho materialu a tvar dna komorky ma uz ako u PD.
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Marek77 píše:Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Docela by mě zajímalo, proč vypouštěla Škodovka inovaci v podobě PD motorů, když jsou podle zkušeností horší než ASV, ALH a AHF ? Co je k tomu proboha mohlo vést ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

borelli píše:
Marek77 píše:Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Docela by mě zajímalo, proč vypouštěla Škodovka inovaci v podobě PD motorů, když jsou podle zkušeností horší než ASV, ALH a AHF ? Co je k tomu proboha mohlo vést ?
Emisní normy. :( Určitě bych volil rotačku. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

rotacka a trysky...a jestli chces tak chip. V tomhle poradi
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
beli
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 23 bře 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Šardice (Jižní Morava)

Příspěvek od beli »

A do okty 4x4 se dával jaký typ motoru AGR nebo ALH ? a který jde líp upravit? Jinak doma mam turbo z ASV a jednotku tak bytak bych to chtěl nejak zužitkovat kdyby to vyhrála ta čtyřkolka.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Podle toho, co to je za modelový rok. Do roku 2000 to bylo AGR a od 2001 je to ALH (po faceliftu).

Lépe upravit půjde ALH, má velké turbo VTG (AGR má obtokové turbo).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

já se příkláněl k PD, jelikož v O1 4x4 těch rotaček moc není a pokud dotyčný chce jen chip, tak z PDčka vymáčkne víc koní...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“