
Rotačka vs. PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rotačka vs. PD
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli co se týká spolehlivosti a výkonu, jestli je lepší na chip rotačka 66kw nebo Pd v Oktavce 4x4. Nechci předělávat trysky,turbo atd. Chtěl bych zvýšit výkon pouze softem. Díky za rady z praxe. Díky Libor 

vem rotacku, protoze pokud koupis ojetinu, tak bys mel stejne koupit nove trysky (servis vozu), servis je jednodussi nez u PD, pokud tak ucinis, logicky bych volil trysky alespon nepatrne silnejsi (kourivost bude v norme) a pak prijde na radu tvuj chip a budes spokojen, realizace by dieselpower ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
IC maju vsetky rovnake, len ASV ma na IC bajonety. ASV nema vacsie turbo iba ma 11 lopatiek statora oproti 9 (ALH,AHF). ASV ma oproti ALH,AHF piesty z tvrdsieho materialu a tvar dna komorky ma uz ako u PD.Marek77 píše:Taky bych se přikláněl k rotačce. Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Navíc ASV má ještě oproti ALH a AHF větší turbo a IC, takže pro chip je víceméně vše připraveno (snad jen malinko větší trysky a jedemeeeeeeeeeeeeeeeeee).
Docela by mě zajímalo, proč vypouštěla Škodovka inovaci v podobě PD motorů, když jsou podle zkušeností horší než ASV, ALH a AHF ? Co je k tomu proboha mohlo vést ?Marek77 píše:Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Emisní normy.borelli píše:Docela by mě zajímalo, proč vypouštěla Škodovka inovaci v podobě PD motorů, když jsou podle zkušeností horší než ASV, ALH a AHF ? Co je k tomu proboha mohlo vést ?Marek77 píše:Motory ASV, ALH a AHF jsou vynikající držáky s díly dostatečně dimenzovanými na minimálně půl milionu km, mají kultivovanější chod a nižší spotřebu než PD.

