Neštartuje za tepla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Neštartuje za tepla

Příspěvek od Karl »

Bol menený motor, čerpadlo bolo zo starého, predtým štartovalo na jedno otočenie motora bez problémov po výmene motora to teplé zle štartuje aj som zvýšil štartovaciu dávku na max ale nepomohlo stále sa musí točiť s motorom ale pol minuty, skúšal som aj chladiť hlavu čerpadla a nepomohlo pri odpojení čidla teploty, klesne teplota asi len o päťtnásť stupńov tak teda má to ešte jedno čidlo ? źeby som vyskúšal aj to odpojiť len zatial sa mi ho nepodarilo nájsť :) chlapi už neviem čo vyskúšať niake nápady ? Studené štartuje na prvú šupu. Napadá Vás niečo? Vopred ďakujem. Jedná sa o Alhambru 81Kw.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

předvstřik?
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Sorry zabudol som dodať, že predvstrik je tesne nad modrou čiarou a je dobrý. Neviete či to nemá ešte jeden snímač teploty ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jen jeden
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

A co takhle baterka a starér?Může to mít pomalé startovací otáčky...
To je situace!
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Štarté točí dobre veď studené to chytá úplne v pohode a Baterku som dobíjal ale aj tak dík za názor, len sa mi nepozdáva jedna vec , že prečo keď odpojím to čidlo teploty tak teplotu to ukáže o desať až pätnásť stupńou menšiu a dokonca tá teplota sa aj hýbe. To druhé čidlo som nevidel ani vo Vivide ani Autodata a ani ETOS. A ono to dokonca aj reaguje keď je odpojené a motor chladne čidlo je odpojené motor má v skutočnosti 90 teplotu mi ukazuje 70 a potom to ako to chladne ide dolu až na teplotu okolia, ako keby tam bolo ešte jedno čidlo. Za každú radu som vďačný.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál (wallbash) .
Je to u GIII.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

No mohol si mi to povedať aj trocha jemnejšie :) tak to je prúser keď je to čerpadlo, len mi povedzte prečo to natom starom motory chytalo dobre a na novom hrozne.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál (wallbash) .
Je to u GIII.


A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?

Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím čidlo -40 ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Karl píše:
Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál (wallbash) .
Je to u GIII.


A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?

Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím čidlo -40 ?
Pokud je to teplý, tak to prostě nechytá, třeba hned po vypnutí, nebo po 5ti minutách, to je jedno.
To čidlo, pokud odpojím, tak teplota spadne dolů, ale na startování to efekt nemá, pořád to nechytá. To teplotu -40 myslíš na VAG, nebo kde?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Ano na Vagu. Mne sa to ale trikrát podarilo naštartovať hneď. No neviem je to riadne trápenie keď to točí pol minutu idem skúšať ďalej.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

ked odpojis konektor od toho cidla tak by tam akoze mal byt zaradeny nekonecny odpor to znamena vsetko by sa malo nastavit ako ked je vonku minimalne -20°C takze ,ked pises ze odpojis ten konektor a ukazuje ti vag 70°C pri zohriatom motore tak je nieco spatne si aspon myslim.alebo odpajas zle cidlo !!!!
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Čidlo odpojím dobré leboí mi to vypíše aj v pamäti závad chybu a ahj to začne dlho žhaviť. Proste sa to chová ako keby to malo ešte jedno čidlo ďalej od motora.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

mám to samý problém u g3 tdi 66kw, vyskoušel jsem už všecko a furt stejne.studene na šup a teple musím krutit tak 7 vteřin
sPepino
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2006, 12:01

Příspěvek od sPepino »

Ahoj, dneska jsem o tomhle problemu mluvil s kamaradem automechanikem a rikal, ze to delaji maly otacky starteru, ze jsou na to TDI desne haklivy, zrejme u tepleho motoru jsou jine podminky nez u studeneho.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“