Octavia I 1.9 ALH Prestává táhnout

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Octavia I 1.9 ALH Prestává táhnout

Příspěvek od e36power »

Cus

Volal mi znamej ze rano to nastartoval vyjel na dálnici a jak prekrocil cca 130 rychlost tak jako by ho vzal nekdo za prdel. A pak mu to uz netahlo pak to chcipnul nastartoval a dobry pak jel domu z prace a po překroceni vyšší rychlosti to samé.

Asi to pada do nouzáku. Tzn: N75? Vím že když sem mu natom naposled neco delal tak mu fest pískalo turbo.. ;)
Naposledy upravil(a) e36power dne 04 pro 2008, 16:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

pichnout na vag nalogovat 1,3,11 :)
kouknout na pamet zavad co to piše .ú)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Re: Octavia I 1.9 AGR Prestává táhnout

Příspěvek od Dussič »

e36power píše:Cus

Volal mi znamej ze rano to nastartoval vyjel na dálnici a jak prekrocil cca 130 rychlost tak jako by ho vzal nekdo za prdel. A pak mu to uz netahlo pak to chcipnul nastartoval a dobry pak jel domu z prace a po překroceni vyšší rychlosti to samé.

Asi to pada do nouzáku. Tzn: N75? Vím že když sem mu natom naposled neco delal tak mu fest pískalo turbo.. ;)
Ahoj 98% N75.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Tak sem furt hledal N75 jako ma AGR a nakonec jsem zjistil že to je ALH a ten ma tu N75 takovou: Obrázek zitra to projedu a dam vedet..
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

Co píše VAG? A co přístrojovka? Nepadá auto do nouzového režimu?
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Pada. Dneska sem vymenil N75 (na obraku), VAG psal spatne omezení plnicího tlaku nebo tak neco.. Zitra to chci vyzkouset jestli to bylo tou N75.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Tak vymena N75 nepomohla. Jakmile jedu nad 120km/h tak to skočí do nouzáku. A kdyz si dam merene hodnoty tak je videt ze jak to skoci do nouzaku tak turbo prestane tlacit.

Mam tedy zkusit vycistit turbo?, Dík :? :? Je mi divny že to přestane fungovat až po urcity rychlosti. Proc to teda neprestane fungovat kdyz to treba vytočím do 4000otacek??
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když ti někdo zapne zapalování a ty koukáš na tyčku od baňky pohne se? Nebo si to zvednu s zkus s ní zatáhnout ručně.
Ale řekl bych že máš zatuhlé lopatky.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Kdyz jsem vcera zkusil dat zakladni nastavení tak se hejbala. Jeste sem zapomel ze kdyz vypnu klicek a znovu nastratuju tak to pak jde normalne az po prekroceni ty 130
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Mal som to iste na ALH, zatuhnute lopatky a este aj vyhrdzavena banka ovladania, spojazdnil mi to Indy :) .
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

vladoc píše:Mal som to iste na ALH, zatuhnute lopatky a este aj vyhrdzavena banka ovladania, spojazdnil mi to Indy :) .
Tak tak s tou bankou som to mal aj ja, turbo som vyčistil, a furt to bolo zle, nakoniec som si cucol hadičku z turba odpojenú od N 75 a zapchal ju a videl že podtlak pomaličky uteká a bolo to . Bugsbunny mi poslal plechovicu a fijúúúúúúúú.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

A ta plechovka by mela chodit volne ne?
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

e36power píše:A ta plechovka by mela chodit volne ne?
Volne akože bez odporu to nie, je v nej pružina a tá ti vytvára protiodpor. Ak Ti tá tyčka chodí úplne ľahúčko tak je to 100% zle. Skús si cucnúť a udržať v nej podtlak.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Nemam to jeste vyndane. Zitran a to jdu. Takze pokud vytvorim podtlak tak by to melo drzet a nikde neunikat..

Chci se zeptat tan N75 vytvari ten podtlak kdy? Porad nebo jen v urcity moment.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

kluci a netlačí náhodou to turbo moc? Pak by to hodilo do nouzaku to čidlo tlaku nahoře na sani.....To už jsem videl, ale vag psal "regulační mez překročena".....

podtlak vytváří vývěva, ale N75 ho pouští/zavírá do baňky...aspon trochu ho pouští skoro pořád jestli se ptáš na tohle
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“