OI Nebrzdí!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

OI Nebrzdí!!

Příspěvek od midnight_man »

Zdravim, Dostala sa mi do ruky jedna kokta...hned na prvej stopke som zistil ze sa tomu nejak nechce brzdit...musim sa pomaly zapriet do sedacky aby som na tej stopke zabrzdil....a keby som chcel naraz zabrzdit tak asi ani nezabrzdim.Pedal nabera ucinnost strasne nizko a schdza na moj vkus az moc dole.Sak to moja felda lepsie brzdi! Zistil som ze ked som stal na kopci pred domom auto pri nastartovani pipa..a zasvieti nachvilku kontrola rucnej(brzdovka?) v nadrzke toho vela nevidno..asi je kapalina na urovni toho zvaru nadrzky teda nevidno hladinu...uz som nestihol kupit dneska..ale nefandim si zeby sa to vyriesilo tym ze ju dolejem...A este jedna vec..cim nizsie mam pedal tym viac citim kopance do pedala...ABS? ale nebrzdim do smyku..brzdim plynule aby som zastal....napada niekoho nieco? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

tak ti to nekde utika, mas vzadu bubny??
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Ted jsem taky řesil jednu O1 vzadu bubny total brzdový válečky.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

jo vzadu klasika...bubny...zeby niektory valcek K.O? hm... pozrem to. diky....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

a co posilovač? funguje ti vubec??
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no hadam hej :D .. vravim to treba na ten pedal pritlacit ked chce clovek zabrzdit na kratsej vzdialenosti..to moja felda brzdi 2x lepsie...pozrem vzadu tie valceky...ci to nahodou neprisalo vzduchu ..len preco tie jemne kopance do pedala?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
zwak
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 08 zář 2006, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko

Příspěvek od zwak »

Neviem či ti poradím správne, ale skús pozrieť hadicu k posilovaču bŕzd. Je to taká gumoplastová hadica a časom zvykne zvetrať a rozpraská hlavne na koncoch kde je nastoknutá na vývody. Mne to robilo problémy.
Škoda Octavia I 1,9 TDi ALH 66kw
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

midnight_man píše:jo vzadu klasika...bubny...zeby niektory valcek K.O? hm... pozrem to. diky....
oba a pokud ne, tak je stejne udelej, kdyz udelas jeden, tak druhoj ho bude nasledovat
Nissan Primera SW 1,9 DCi
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

zkontroluj posilovač - bez něj to taky prave vic kope do pedalu....Ale pokud ti pedal pada dolu, muzou to byt i ty valecky (takovy maly prasca, svine... :D )
Stapol
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 18 dub 2008, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Stapol »

No já mám takový podezření, že to bude vakuová pumpa , při čelním pohledu je vpravo v hlavě, vycházím z toho, že u těchto aut je vše řešeno podtlakem, či tlakem a u švagra to byl ten sám problém- zjištíš to tak, že vytáhneš hadičku a strčíš tam manometr má dávat aspoň 3, švagrovi dával 1 a když se na pumpu zatlačilo rukou, tak se tlak zvedl, výměna za starší 1.000,-Kč .Ale doporučuji, ještě kontrolu na VAgu všechno souvisí se vším
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“