Octavia 1.9TDi 81kw + chip --> vibrace od motoru v tahu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Octavia 1.9TDi 81kw + chip --> vibrace od motoru v tahu

Příspěvek od Alchemix »

Ahoj, auto mám cca 3 roky, po půl roce jsem ho nechal nachipovat a pak to pomalu začalo. Nejdříve to bylo znát jenom na pětku když jsem v nízkej otáčkách (cca 1500) na to šloupnul tak to jakoby začlo rezenovat nebo jaksi třást od motoru. Postupem času to začalo dělat i na čtyřku a teď to dělá už i na trojku. Nejvíc když je to ve velkom tahu, např dokopce, ale je to znát dost i na rovině. Jedu na čtyřku kolem 1500 ot. přidám co to jde a hrozně to začne vibrovat.

Mátě někdo nějakej tip nebo radu. Jestli to nebude náhodou dvouhmota....

Díky moc všem za rady a tipy
Naposledy upravil(a) Alchemix dne 10 pro 2008, 20:26, celkem upraveno 1 x.
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

bude to dvouhmota dalo mi to taky dal sem jednohmotu a je klid
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zotrvak. Nespravny styl jazdy, motor naplno zatazuj az nad 2000ot.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

neumíš využívat otáčky jezdíš podtočený co víc dodat 1500 jezdí na 4 chataři ale ty nechtěj plnej výkon ale ekonomickou jízdu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

dával jsi nějakoku přestavbovou sadu na jednohmotu? Kolik tě to stálo.
Nemůže to být něco jínýho?
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

no to nee, že bych neuměl jezdit, ale dělá to i v 1900 ot. navíc když sem byl někdy línej podřadit, tak ono to letělo i z těch 1500 hned a tím to teda asi začlo dělat
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

i 1900 je málo když je naloženo hodně nafty dvojhmotě to 2x dobře nedělá
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

Ladas píše:i 1900 je málo když je naloženo hodně nafty dvojhmotě to 2x dobře nedělá
Co bys teď doporučoval? Nějakou přestavbu na jednohmotu?
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Alchemix píše:
Ladas píše:i 1900 je málo když je naloženo hodně nafty dvojhmotě to 2x dobře nedělá
Co bys teď doporučoval? Nějakou přestavbu na jednohmotu?
záleží na taky na čipu ale jednohmota je řešení
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

Ladas píše:
Alchemix píše:
Ladas píše:i 1900 je málo když je naloženo hodně nafty dvojhmotě to 2x dobře nedělá
Co bys teď doporučoval? Nějakou přestavbu na jednohmotu?
záleží na taky na čipu ale jednohmota je řešení
Jak záleží na chipu? mám klasickej od Sportmotoru
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Asi tam bude naloženo odspodu víc nafty a máš už horší dvouhmotu tak se pomalu zašni připravovat na její výměnu, nejlépe za jednohmotu.
Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

mam tam set od Valea setrvak,lamela,pritlacak,lozisko kupoval sem to v kelly asi pred rokem a vyslo to asi na 9000 http://obchod.autokelly.cz/productsfound.aspx cislo dilu je SP826317 ale chtelo by to mozna nechat preoblozit lamelu rovnou necim lepsim u feroda.pokud chces jeste zvedat vykon a jak pisou ostatni norostacet podtocenej motor na vysoky kvalty takle sem to taky odjebal tu dvouhmotu
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Ladas píše:
Alchemix píše:
Ladas píše:i 1900 je málo když je naloženo hodně nafty dvojhmotě to 2x dobře nedělá
Co bys teď doporučoval? Nějakou přestavbu na jednohmotu?
záleží na taky na čipu ale jednohmota je řešení
j.j.taky tohle ještě umí vnitřní klouby na poloosách
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

pafka píše:
Ladas píše:
Alchemix píše: Co bys teď doporučoval? Nějakou přestavbu na jednohmotu?
záleží na taky na čipu ale jednohmota je řešení
j.j.taky tohle ještě umí vnitřní klouby na poloosách
to jsem si myslel taky, tak jsem s tím byl už dvakrát ve škodovce ale vždycky mi řekli že jsou dobrý....
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Alchemix »

fajlla píše:mam tam set od Valea setrvak,lamela,pritlacak,lozisko kupoval sem to v kelly asi pred rokem a vyslo to asi na 9000 http://obchod.autokelly.cz/productsfound.aspx cislo dilu je SP826317 ale chtelo by to mozna nechat preoblozit lamelu rovnou necim lepsim u feroda.pokud chces jeste zvedat vykon a jak pisou ostatni norostacet podtocenej motor na vysoky kvalty takle sem to taky odjebal tu dvouhmotu
ta sada z toho obrázku vypadá jako dvouhmota ne?
Co říkáte na přestavbový sady prodávaný tady na dieselpower.cz? http://race.dieselpower.cz/Produkty/pro ... clutch.php
Máte to někdo? Zkušenost?...
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“