W-POWER DIESEl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
W-POWER DIESEl
Cauky co rikate na v-power naftu nebo v italii dival jsem se na tv a rikaly ze skodi motoru ja ji tankuji mam mensi spotrebu tak nevim ale Shell je Shell
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Zatím sem neslyšel jedinou pomluvu na toto palivo, takže si myslím, že je dobrý. Je sice dražší, ale radši si připlatím. Pokud jak se říká, snížuje spotřebu, tak se to zase vrátí zhruba to co člověk přeplatí. Je pravda, že sem ho ještě nezkoušel ale už se na to chystám. Kdyby byla SHELLka u nás ve městě, tak bych jezdil jen k ní.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Nedavno na to delali test v TV. Ucinek se projevil az po dlouhodobem pouzivani, ale zase tak velkej rozdil to nebyl. Ja osobne jezdim k Shellu na ten klasickej extra diesel paac ten zavodnickej u nas na vesnici nemaj. Kazdopadne mam dobrej pocit, ze davam autu neco lepsiho nez naftu z traktorky. Jinak Shell v zime nemrzne narozdil od OMV Alpinu se kterym jsem zamrznul v -10.
Je jasné, že pokud ta nafta má čistící učinek na palivovou soustavu, trysky spalovací motor, že hned po nastartovaní na první nádrži se to nevyčistí. Ale je potřeba s tím najet pár tisícovek kilometrů. Důsledkem toho se pak po vyčištění může snížit spotřeba, kouřivost, zvýšit výkon apod. Navíc na tohle téma je zde speciální sekce.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Lip bych to nereklMatrix píše:Je jasné, že pokud ta nafta má čistící učinek na palivovou soustavu, trysky spalovací motor, že hned po nastartovaní na první nádrži se to nevyčistí. Ale je potřeba s tím najet pár tisícovek kilometrů. Důsledkem toho se pak po vyčištění může snížit spotřeba, kouřivost, zvýšit výkon apod. Navíc na tohle téma je zde speciální sekce.



Jinak pravdou je, ze mam vyzkouseno, ze na ARAL jsem ujel min km a kdyz jednou muj bratr (pres vyslovny zakaz) natankoval Benzinu, tak tam to ztratilo silu, zatah, pruznost a ujel jsem o neuveritelnych 160km na nadrz min


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No nechci pomlouvat výrobce nafty, ale pamatuji si fotografie z rafinerie jak tam stály kamiony všech renomovaných značek i neznačkové a tankovali cisterny ze stejného kohoutu. Jen ty příměsi má každej svoje. A spotřeba 14 l na Ford Esc 1,6i? A na co jezdíš, Special? Já se přes 11 litrů nedostal a to s tím jezdím jak hovado
I když Forda nechci opěvovat, protože při takové spotřebě mám pocit že začne za chvíly žrát i trávu kolem silnice 


-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 říj 2006, 16:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Najel jsem na v-poweru asi 30000km, na jiny paliva (shell, agip, vetsinou v praze takze snad zadny redeny) dalsich 30 - rozdil u V-Power je nejvetsi ve spotrebe - o 1l/100km mi klesla! V modernich autech ale nevim jeslti ten rozdil bude tak markantni. Taky to ma uplne jinej zvuk - takovej surovejsi ale zaroven kultivovanejsi - jak zavodak pohanenej permonikama :-))
MB W124 300D, kostej nesmrtelny
)

- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Úplný súhlas ale podla mna je naj JET prejdem najviac km ostatný ju asi kradnu cez merákylt.kubosh píše:Tohle je oblibene tema. Tusim 3x po sobe jsem ji nalil do auta. Rozdil veskery zadny. Lip to nejelo, akorat v zime mi prislo, ze se to hur ohralo. (Coz se mi nedari vsyvetlit).
Vratil jsem se k normalni nafte Shell/OMV/JET/ESSO
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
No mam ten pocit. Shell na Evropske. Stojan cislo 1, cervenec. Hladovy oko svitilo cca 5km, ale ja u stojanu do nadrze na 80l natocil 79.96l. Dost jsem se divil, debatoval s obsluhou na tema metrologicky ustav.
Pak jsem jim tam chtel poslat kontkrolu, ale ja curak ztratil ten ucet!
Takze secteno podtrzeno dle myho ani nejde o naftu, ale o ty merice. Jenze jak si clovek muze informacne odmerit treba 50l paliva? Pruhlednej kanystr s ryskou neni, ty plastove jsou ruzne banate.
Pak jsem jim tam chtel poslat kontkrolu, ale ja curak ztratil ten ucet!
Takze secteno podtrzeno dle myho ani nejde o naftu, ale o ty merice. Jenze jak si clovek muze informacne odmerit treba 50l paliva? Pruhlednej kanystr s ryskou neni, ty plastove jsou ruzne banate.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
