W-POWER DIESEl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

W-POWER DIESEl

Příspěvek od mirek »

Cauky co rikate na v-power naftu nebo v italii dival jsem se na tv a rikaly ze skodi motoru ja ji tankuji mam mensi spotrebu tak nevim ale Shell je Shell
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Zatím sem neslyšel jedinou pomluvu na toto palivo, takže si myslím, že je dobrý. Je sice dražší, ale radši si připlatím. Pokud jak se říká, snížuje spotřebu, tak se to zase vrátí zhruba to co člověk přeplatí. Je pravda, že sem ho ještě nezkoušel ale už se na to chystám. Kdyby byla SHELLka u nás ve městě, tak bych jezdil jen k ní.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Freejack
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2006, 16:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Freejack »

Taky se na nej chystam,buhuzel ji mam taky trochu z ruky a kdyz uz jsem k ni dojel, tak zrovna v-power diesel mimo provoz - to potesi no,tak jsem aspon vzal diesel extra,jinak si myslim ze palivo do shellu je kvalitni.
jedine VW!
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tohle je oblibene tema. Tusim 3x po sobe jsem ji nalil do auta. Rozdil veskery zadny. Lip to nejelo, akorat v zime mi prislo, ze se to hur ohralo. (Coz se mi nedari vsyvetlit).
Vratil jsem se k normalni nafte Shell/OMV/JET/ESSO
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
jakub
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 24 led 2006, 11:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha/Melnik

Příspěvek od jakub »

Nedavno na to delali test v TV. Ucinek se projevil az po dlouhodobem pouzivani, ale zase tak velkej rozdil to nebyl. Ja osobne jezdim k Shellu na ten klasickej extra diesel paac ten zavodnickej u nas na vesnici nemaj. Kazdopadne mam dobrej pocit, ze davam autu neco lepsiho nez naftu z traktorky. Jinak Shell v zime nemrzne narozdil od OMV Alpinu se kterym jsem zamrznul v -10.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Je jasné, že pokud ta nafta má čistící učinek na palivovou soustavu, trysky spalovací motor, že hned po nastartovaní na první nádrži se to nevyčistí. Ale je potřeba s tím najet pár tisícovek kilometrů. Důsledkem toho se pak po vyčištění může snížit spotřeba, kouřivost, zvýšit výkon apod. Navíc na tohle téma je zde speciální sekce.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Matrix píše:Je jasné, že pokud ta nafta má čistící učinek na palivovou soustavu, trysky spalovací motor, že hned po nastartovaní na první nádrži se to nevyčistí. Ale je potřeba s tím najet pár tisícovek kilometrů. Důsledkem toho se pak po vyčištění může snížit spotřeba, kouřivost, zvýšit výkon apod. Navíc na tohle téma je zde speciální sekce.
Lip bych to nerekl (noteeth) Jinak ja netankuju nic jinyho a naprosta spokojenost a spotrebu nemohu posoudit, protoze jezdim jako cune a s mym setupem ... tak asi tak ;) Dlouhodoba spotreba 8,1 pri mem stylu jizdy (s Escortem 1,6i jsem ted delal bezne 14) jsem naprosto spokojen :P

Jinak pravdou je, ze mam vyzkouseno, ze na ARAL jsem ujel min km a kdyz jednou muj bratr (pres vyslovny zakaz) natankoval Benzinu, tak tam to ztratilo silu, zatah, pruznost a ujel jsem o neuveritelnych 160km na nadrz min (wallbash) - vykyvy 50-100km na nadrz jsou u me bezne, ale tohle bylo neco :x
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

No nechci pomlouvat výrobce nafty, ale pamatuji si fotografie z rafinerie jak tam stály kamiony všech renomovaných značek i neznačkové a tankovali cisterny ze stejného kohoutu. Jen ty příměsi má každej svoje. A spotřeba 14 l na Ford Esc 1,6i? A na co jezdíš, Special? Já se přes 11 litrů nedostal a to s tím jezdím jak hovado (LOL) I když Forda nechci opěvovat, protože při takové spotřebě mám pocit že začne za chvíly žrát i trávu kolem silnice (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem na Shell V- power 95 najel zatím 25 000km a zůstanu u něj.
Auto je živější a spotřeba klesla. Ale jak bylo psáno výše, chce to tankovat dýl né jednou za rok ta 200 (noteeth)
zvieratko
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2006, 16:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zvieratko »

Najel jsem na v-poweru asi 30000km, na jiny paliva (shell, agip, vetsinou v praze takze snad zadny redeny) dalsich 30 - rozdil u V-Power je nejvetsi ve spotrebe - o 1l/100km mi klesla! V modernich autech ale nevim jeslti ten rozdil bude tak markantni. Taky to ma uplne jinej zvuk - takovej surovejsi ale zaroven kultivovanejsi - jak zavodak pohanenej permonikama :-))
MB W124 300D, kostej nesmrtelny :o)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já teď jezdím ve starý dodávečce Mercedes 100D na V- power diesel a prehistorickej 2.4D si jen chrochtá 8)
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

lt.kubosh píše:Tohle je oblibene tema. Tusim 3x po sobe jsem ji nalil do auta. Rozdil veskery zadny. Lip to nejelo, akorat v zime mi prislo, ze se to hur ohralo. (Coz se mi nedari vsyvetlit).
Vratil jsem se k normalni nafte Shell/OMV/JET/ESSO
Úplný súhlas ale podla mna je naj JET prejdem najviac km ostatný ju asi kradnu cez meráky
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No mam ten pocit. Shell na Evropske. Stojan cislo 1, cervenec. Hladovy oko svitilo cca 5km, ale ja u stojanu do nadrze na 80l natocil 79.96l. Dost jsem se divil, debatoval s obsluhou na tema metrologicky ustav.
Pak jsem jim tam chtel poslat kontkrolu, ale ja curak ztratil ten ucet!

Takze secteno podtrzeno dle myho ani nejde o naftu, ale o ty merice. Jenze jak si clovek muze informacne odmerit treba 50l paliva? Pruhlednej kanystr s ryskou neni, ty plastove jsou ruzne banate.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No mě když cvakne pistole, tak mi VAG ukáže že mám v nádrži 50 litrů nafty... Ale myslím že těch dalších 5 bych tam v pohodě dostal.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě když svítí u Fabie reserva tak natankuju cca 42 litrů paliva, ale pak tam ještě tak 5-6 klidně natlačím.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“