Stránka 1 z 1

Ohřátí motoru

Napsal: 28 pro 2008, 15:05
od P.e.p.i.n
Zdravim u motoru v popisu když ráno nastartuju tak se mi motor ohřeje na 70 až tak po cca 20km,jedu celou cestu konstatně na 5 a točim 2000 ot. tak jestli je to normální a nebo jestli je v prd. termostat...jinak klimu mam puštěnou na 25 stupňů... (LOL) :?

Napsal: 28 pro 2008, 15:33
od Kvako28
Asi najskor bude vadny termostat a je stale otvoreny.

Napsal: 28 pro 2008, 17:03
od P.e.p.i.n
A topit to začne cca po 3km takže ten předehřev funguje,a třeba bráchovi se octávka AHF ohřeje o néjakejch 6km dŕív a tátovy passat PD 96kW taky...tak asi fakt termostat a nebo to moc šudlam za studena...jinak po městě je to ohřáty na 90 za 10 min. tak fakt nevim... :? (wallbash) (wallbash)

Napsal: 28 pro 2008, 17:12
od Deivid
No tak jestli jedeš na 5ku konstantně při 2000tis ot.Tak jedeš asi po nějaké rychlostce a nebo dálnici.Takže motor má malé otáčky a jedeš vyšší rychlostí,takže se stačí ochlazovat a danné teploty nedosáhneš a jestli ještě topíš,tak zase odebíráš teplo,takž bych řekl,že je to normální,dej před chladič karton a je to.

Jo a ten předehřev se zapíná až od 2300ot a navíc musí mít altík rezervu,tzn nesmíš mít zapnuto moc spotřebičů.

Napsal: 28 pro 2008, 17:24
od P.e.p.i.n
Deivid píše:No tak jestli jedeš na 5ku konstantně při 2000tis ot.Tak jedeš asi po nějaké rychlostce a nebo dálnici.Takže motor má malé otáčky a jedeš vyšší rychlostí,takže se stačí ochlazovat a danné teploty nedosáhneš a jestli ještě topíš,tak zase odebíráš teplo,takž bych řekl,že je to normální,dej před chladič karton a je to.
Jo a ten předehřev se zapíná až od 2300ot a navíc musí mít altík rezervu,tzn nesmíš mít zapnuto moc spotřebičů.
To ne jedu po normální okrsce ale samá rovina..á vesnice taky fuč....jinak fakt po těch 3km to topí a na 2300 to nikdy netočim pokud to neni ohřátý...tak teda ještě uvidim no...jak se to bude vyvíjet..díky.....

Napsal: 28 pro 2008, 18:12
od codll
termostat

Napsal: 28 pro 2008, 19:14
od gregys
jo jo termoš v pikatši.. :D

Napsal: 28 pro 2008, 21:25
od 1pavel
Jestli je termostat špatný začne se po nastartování ohřívat horní hadice k chladiči , stačí šáhnout a je jasno .

Napsal: 28 pro 2008, 21:57
od bjukemen
...vrchna chadica do chl. sa začne aj mne hriať v podstate takmer hned...takže idem radšej objednať novy termoš...

Napsal: 30 pro 2008, 15:13
od Luke
Já bych to neřešil. Mně to dělá podobně a mám nový auto. Každej by hned měnil teromostat a kdyby to dělalo na jejich, tak auto je v pořádku.
Dneska sem jel asi 35km, po státní cca 90km/h a hřálo se to pomalinku. Topí to docela rychle, jde vlažnej vzduch už asi po 2km. Na 90°C to vyleze s přehledem, ale když pustím dopení skoro na plno, jde to mnohem pomaleji a dokonce když pak přijedu do města a popojíždím, tak teplotá padá dolů. Zpátky sem si dal topení už jen asi na třetinu a vylezlo to na 90° a drželo to celou cestu. Všiml sem si, že když přijedu domů, na budíku 90°, zapnu topení na max, začne teplota krásně padat. Prostě se ty motory uchladí. Podle mě je to normální a věřím, že to udělá všem co tady ste.

Napsal: 30 pro 2008, 15:20
od Rosma
asi tak řekl bych že e to normální ted v zimě , já si přitápěl vebastem a když sem měl vytopený auto a teplota motoru zhruba 85 stupnů vebasto sem vypnul a po chvíli teplota klasla a když sem tomu začal šlapat tak se zas vyšplhala no normál tak myslím že v zimě nic divnýho

Napsal: 30 pro 2008, 15:25
od paulmoto
Luke píše:Já bych to neřešil. Mně to dělá podobně a mám nový auto. Každej by hned měnil teromostat a kdyby to dělalo na jejich, tak auto je v pořádku.
Dneska sem jel asi 35km, po státní cca 90km/h a hřálo se to pomalinku. Topí to docela rychle, jde vlažnej vzduch už asi po 2km. Na 90°C to vyleze s přehledem, ale když pustím dopení skoro na plno, jde to mnohem pomaleji a dokonce když pak přijedu do města a popojíždím, tak teplotá padá dolů. Zpátky sem si dal topení už jen asi na třetinu a vylezlo to na 90° a drželo to celou cestu. Všiml sem si, že když přijedu domů, na budíku 90°, zapnu topení na max, začne teplota krásně padat. Prostě se ty motory uchladí. Podle mě je to normální a věřím, že to udělá všem co tady ste.
Souhlasim,ja kdyz vyjizdim rano z garaze ve ktere je zhruba 10stupnu tak se mi dostane rucicka teplomeru na 90stupnu po asi 10km a to celou cestu ani netopim,abych co nejdriv zahral motor.A taky tocim okolo 2000ot.Je to proste TDI,silny blok motoru aby to sneslo tlaky a taky mensi tepelne ztraty,proto i ta spotreba je mensi nez u benzinu a jeste ty silne mrazy k tomu co jsou venku,no hnus. ;)

Napsal: 30 pro 2008, 15:52
od Luke
No jistě, benzín se s tím nějak popere, ale TDi vyloženě, to je horší. Já si myslím, že pokud v běžném provozu, tzn. při běžném stylu jízdy a při běžném počasí se motor ohřeje na 90° a drží, že je vše v pořádku. Ale toto počasí určitě není běžné. Stoupnite si někdo před auto v mínus pěti a uvidíte, že tam bude aspoň dvakrát tolik. což dokazuje i fakt, že do ostřikovačů mám sice nemrznoucí, která mi nezamrzne, ale jak sem jel dneska delší cestu, náporem ledovýho vzduchu to asi zmrzlo v tryskách, což dokazuje, že i když ji namíchám na mínus pět, že ve skutečnosti při jízdě je mnohem větší mráz. pak se nemůže nikdo divit, že když si topí aby v tom mrazu nezmrzl, že motor chladne.

Napsal: 30 pro 2008, 17:56
od live69
neřikej, že u toho nemás vyhřívaný trysky??

Napsal: 30 pro 2008, 20:56
od Luke
No to nemám, to bych chtěl už nějak moc ne? Ani sem si nevšiml, jestli byly v nabídce.