Stránka 1 z 2
VAG K+CAN Commander 1,4
Napsal: 07 led 2009, 21:57
od roman
Zdravím,
v jednom starším příspěvku bylo popsáno nastavení tohoto kablíku, ale odkaz už je nedostupný.
Mám Polo 1,4 TDI a při připojení to načte identifikaci ale ne komplet místo EDC jsou nuly a nedostane se to do chybových kódů atd. Také to nenačte flash paměť ale eeprom to načte.
Jde tomu kablíku upravit nastavení nebo mám prostě smůlu a u toho mího VW to nebude makat
Roman
Napsal: 28 bře 2009, 17:17
od Milan_Sk
Ahoj, mám presne ten istý problém.
Dnes som ho skúšal na voze VW Polo r.výroby 1998 1,4 benzín.
Môj postup bol následovný :
- naištaloval som driver z priloženého CD
- prehral som soft na HD
- aby som vôbec mohol spustiť samotný VAG K+CAN COMMANDER 1.4 tak som musel vypnúť antirak NOD (ak som ho nevypol ani sa nedal spustiť soft)
- prepol som správny Com port v mojom prípade COM 3
- dole v pravo som prepol na komunikáciu cez K-line
- následne na to sa mi vysvietili dovtedy nevysvietené špeciálne funkcie
- stlačil som Engine control unit
- stlačil som read eprom
a tu som aj skončil, nič mi nenačítalo.
Ďakujem za každý Váš názor.
Napsal: 28 bře 2009, 17:57
od gsmboss
Milan_Sk píše:Ahoj, mám presne ten istý problém.
Dnes som ho skúšal na voze VW Polo r.výroby 1998 1,4 benzín.
Môj postup bol následovný :
- naištaloval som driver z priloženého CD
- prehral som soft na HD
- aby som vôbec mohol spustiť samotný VAG K+CAN COMMANDER 1.4 tak som musel vypnúť antirak NOD (ak som ho nevypol ani sa nedal spustiť soft)
- prepol som správny Com port v mojom prípade COM 3
- dole v pravo som prepol na komunikáciu cez K-line
- následne na to sa mi vysvietili dovtedy nevysvietené špeciálne funkcie
- stlačil som Engine control unit
- stlačil som read eprom
a tu som aj skončil, nič mi nenačítalo.
Ďakujem za každý Váš názor.
polo 98 nespravis ziadnym kablom
iba pripojenim zo zadu budikov okrem TRW ktore sa davaly do golfou iba, alebo vycitat eeprom c46 alebo c56 ,
Napsal: 28 bře 2009, 19:19
od gyba
Pro upřesnění tam bejvaj S56 a S66 ! To je trošku rozdíl.
Napsal: 29 bře 2009, 11:08
od gsmboss
gyba píše:Pro upřesnění tam bejvaj S56 a S66 ! To je trošku rozdíl.
Takze mas to trosku pomylene vo VDO je c46!!! a v motometri c56 alebo s56 to je na tej pameti napisane a v TRW c46 alevo lc46 hmm neviem v ktorom si ty mal c66

Napsal: 29 bře 2009, 13:56
od Milan_Sk
Díki za vysvetleni s tým Polem

Zrejme tým káblom nespravím ani Golf III. až Golf IV.
Napsal: 14 kvě 2009, 00:00
od stevocz
nepodeli sa niekto o VAG K+CAN Commander?

Napsal: 14 kvě 2009, 06:45
od gdanx
je k tomu potreba special kabel, takze samotnej sw ti bude k nicemu .. doporucuju koupit celej set na ebay, vejdes se do litru
Napsal: 14 kvě 2009, 10:17
od stevocz
kabel sa da myslim aj zvlast kupit aspon co som pozeral
a videl si nejaky kabel kde ku nemu davali aj ovladac na kabel? nemas nahodou link na ebay kde ho maju?
Napsal: 14 kvě 2009, 12:12
od gdanx
kupoval jsem uz asi 3x 1.4 commandera z ebaye, pokazdy od nekoho jineho a pokazdy u toto cd se softem i driverama bylo .. zkusim dohledat primo od koho
Napsal: 14 kvě 2009, 14:04
od yary1
Napsal: 14 kvě 2009, 15:28
od stevocz
vdaka yary1
Napsal: 16 kvě 2009, 19:03
od ROMIK
gdanx píše:kupoval jsem uz asi 3x 1.4 commandera z ebaye, pokazdy od nekoho jineho a pokazdy u toto cd se softem i driverama bylo .. zkusim dohledat primo od koho
Nebudeš náhodou teď kupovat?
Napsal: 25 kvě 2009, 16:08
od eazy20
ak mam klon vag k+can commander 1,4 tak mozem to pouzivat s tym upravenym softom s cestinou?nepokazi sa kabel?
Napsal: 25 kvě 2009, 20:43
od gdanx
ROMIK píše:
Nebudeš náhodou teď kupovat?
zatim se nechystam