Stránka 1 z 2

VAG K+CAN Commander 1,4

Napsal: 07 led 2009, 21:57
od roman
Zdravím,
v jednom starším příspěvku bylo popsáno nastavení tohoto kablíku, ale odkaz už je nedostupný.
Mám Polo 1,4 TDI a při připojení to načte identifikaci ale ne komplet místo EDC jsou nuly a nedostane se to do chybových kódů atd. Také to nenačte flash paměť ale eeprom to načte.
Jde tomu kablíku upravit nastavení nebo mám prostě smůlu a u toho mího VW to nebude makat (LOL) (LOL)

Roman

Napsal: 28 bře 2009, 17:17
od Milan_Sk
Ahoj, mám presne ten istý problém.
Dnes som ho skúšal na voze VW Polo r.výroby 1998 1,4 benzín.
Môj postup bol následovný :
- naištaloval som driver z priloženého CD
- prehral som soft na HD
- aby som vôbec mohol spustiť samotný VAG K+CAN COMMANDER 1.4 tak som musel vypnúť antirak NOD (ak som ho nevypol ani sa nedal spustiť soft)
- prepol som správny Com port v mojom prípade COM 3
- dole v pravo som prepol na komunikáciu cez K-line
- následne na to sa mi vysvietili dovtedy nevysvietené špeciálne funkcie
- stlačil som Engine control unit
- stlačil som read eprom

a tu som aj skončil, nič mi nenačítalo.

Ďakujem za každý Váš názor.

Napsal: 28 bře 2009, 17:57
od gsmboss
Milan_Sk píše:Ahoj, mám presne ten istý problém.
Dnes som ho skúšal na voze VW Polo r.výroby 1998 1,4 benzín.
Môj postup bol následovný :
- naištaloval som driver z priloženého CD
- prehral som soft na HD
- aby som vôbec mohol spustiť samotný VAG K+CAN COMMANDER 1.4 tak som musel vypnúť antirak NOD (ak som ho nevypol ani sa nedal spustiť soft)
- prepol som správny Com port v mojom prípade COM 3
- dole v pravo som prepol na komunikáciu cez K-line
- následne na to sa mi vysvietili dovtedy nevysvietené špeciálne funkcie
- stlačil som Engine control unit
- stlačil som read eprom

a tu som aj skončil, nič mi nenačítalo.

Ďakujem za každý Váš názor.
polo 98 nespravis ziadnym kablom :D
iba pripojenim zo zadu budikov okrem TRW ktore sa davaly do golfou iba, alebo vycitat eeprom c46 alebo c56 ,

Napsal: 28 bře 2009, 19:19
od gyba
Pro upřesnění tam bejvaj S56 a S66 ! To je trošku rozdíl.

Napsal: 29 bře 2009, 11:08
od gsmboss
gyba píše:Pro upřesnění tam bejvaj S56 a S66 ! To je trošku rozdíl.
Takze mas to trosku pomylene vo VDO je c46!!! a v motometri c56 alebo s56 to je na tej pameti napisane a v TRW c46 alevo lc46 hmm neviem v ktorom si ty mal c66 (LOL)

Napsal: 29 bře 2009, 13:56
od Milan_Sk
Díki za vysvetleni s tým Polem :) Zrejme tým káblom nespravím ani Golf III. až Golf IV.

Napsal: 14 kvě 2009, 00:00
od stevocz
nepodeli sa niekto o VAG K+CAN Commander? :-)

Napsal: 14 kvě 2009, 06:45
od gdanx
je k tomu potreba special kabel, takze samotnej sw ti bude k nicemu .. doporucuju koupit celej set na ebay, vejdes se do litru

Napsal: 14 kvě 2009, 10:17
od stevocz
kabel sa da myslim aj zvlast kupit aspon co som pozeral

a videl si nejaky kabel kde ku nemu davali aj ovladac na kabel? nemas nahodou link na ebay kde ho maju?

Napsal: 14 kvě 2009, 12:12
od gdanx
kupoval jsem uz asi 3x 1.4 commandera z ebaye, pokazdy od nekoho jineho a pokazdy u toto cd se softem i driverama bylo .. zkusim dohledat primo od koho

Napsal: 14 kvě 2009, 14:04
od yary1

Napsal: 14 kvě 2009, 15:28
od stevocz
vdaka yary1

Napsal: 16 kvě 2009, 19:03
od ROMIK
gdanx píše:kupoval jsem uz asi 3x 1.4 commandera z ebaye, pokazdy od nekoho jineho a pokazdy u toto cd se softem i driverama bylo .. zkusim dohledat primo od koho
Nebudeš náhodou teď kupovat?

Napsal: 25 kvě 2009, 16:08
od eazy20
ak mam klon vag k+can commander 1,4 tak mozem to pouzivat s tym upravenym softom s cestinou?nepokazi sa kabel?

Napsal: 25 kvě 2009, 20:43
od gdanx
ROMIK píše: Nebudeš náhodou teď kupovat?
zatim se nechystam