Co robit ?1.9 tdi 81kw GALAXY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
thomas72
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 bře 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Co robit ?1.9 tdi 81kw GALAXY

Příspěvek od thomas72 »

Zdravim vsetkych a chapem kazdeho kto napise ze uz to tu niekde bolo ale predsa mam tento problem?Moj Galaxy 1.9 tdi 1999 81 kw zacal strajkovat najprv brutal zle starty len cez odpojene cidlo teploty vody a potom na dialnici pri predbiehani cca 2500ot nudzovy rezim brutal biely dym.Teraz uz nestartuje vobec zacne na asi jednom valci a potom len zopar krat blaboce a dymi biely dym-smradlavy a nic .Ked to este islo ako tak do 80km tak som bol na pocitaci a povedali ze vaha vzduchu je prec ,ale co ten zbytok to startovanie a celkovo ,poradi niekto???
M3POWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 31 pro 2008, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od M3POWER »

ahoj no doufám že ten bílej dým není prasklé těsnění pod hlavou a následná ztráta komprese (wallbash)
M3POWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 31 pro 2008, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od M3POWER »

nebo něco horšího :(
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

a co převstřik,nemáš uvolněný spodní kolo na klice?
g3 tdi ahu,octa asz
thomas72
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 bře 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od thomas72 »

keby to bolo tesnenie tak by sa voda stracala ale ta je v poriadku.len nechapem ten start ze to uz nenastartruje ani ked odpojim cidlo vody a pred tym to slo .a co horsie nez praskle tesnenie?
thomas72
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 bře 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od thomas72 »

To uvolnene spodne kolo na klice je kde? ja som laik a neviem kam sa mam pozriet?
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

voda se ti stratit nemusí. Praskne to tak, že to bere jen olej....ten ubývá? Já to vidím na to těsnění
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

chce to změřit tlaky ve válcích
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
thomas72
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 31 bře 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od thomas72 »

no to mozes mat pravdu lebo sa mi zda ze trocha oleja to zozralo .ale stale nerozumiem preco to nechce naskocit ?kvoli tomu ze nema tlak vo valci a tym padom neni ziadna kompresia a zazih?
M3POWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 31 pro 2008, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od M3POWER »

ahoj už jsem ti psal že to asi bude těsnění ,záleží na tom jak a kde je prasklé, změřit tlaky ppř.nechat přetlakovat hlavu,měl jsem podobný problém na alhambře a skončilo to zapeklým motorem (wallbash) no už tam mám jiný motor a zatím ok, ale bílý dým bývá většinou voda tak držim palce dále to budou spekulace tak ahoj
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“