Kontrola logu *vyriešené*
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrola logu *vyriešené*
Zdravím,
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv
Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv
Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem
Naposledy upravil(a) STRÝCO dne 06 bře 2009, 21:29, celkem upraveno 2 x.
jj, 1275 je moc, melo by to bejt cca do 1100 - turbo tlaci rekl bych dobre, takze ta vaha asi bude ten duvod ... kluci od fochu urcite budou znat nejaky jednoduchy reseni (nevim, jestli omezit davku paliva nebo radeji "postelovat" tu vahu - nejsem si jistej, ale mam pocit, ze pri prekroceni urcity hranice, od ktery tech 1275 nebude daleko, by to melo hodit nouzak, tak mozna radeji dat do kupy tu vahu) ... zacal bych asi nalogovanim skupiny 8 - omezeni vstrik.mnozstvi, prip. 4 -pocatek vstriku 
??? Podle ceho soudis? Vzdyt to ma bejt nejakejch 1850-2250 a to je v toleranci, i kdyz uz asi dlouho nebudeconti píše:Vypadá to na problém s turbem.
presne si to nepamatuju(a logy mam doma), ale me turbo u AFN rekl bych taky stezi dosahne ty dva bary a cerne mi to necoudi (resp.ne moc, ale to kazdej diesel, kdyz tomu jdes po krku)
Namerané hodnoty porovnávam podla :
Dílenská příručka OCTAVIA
Motor 1,9l/81kW (TDI)
vstřikovací a žhavicí zařízení,
kde je hodnota pre váhu vzduchu 800 - 1100 mg/H je O.K., moja hodnota z logu je 1275. Lenže príručka uvádza množstvo v jednotkách mg/H (miligram/hodina?) a Vag má jednotku mg/str.(miligram/zdvih?) a tu som trochu vedľa.
Pripadá mi logické, že ak sú to porovnateľné jednotky, potom váha dáva RJ signál o väčšom množstve nasávaného vzduchu než je skutočne do valcov nasaté teda RJ dá viac paliva, a preto potom čierny dym.
Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.
A ešte jedna poznámka - mám aj inú váhu, ktorá je síce KO, ak ju namontujem auto nemá výkon ale z výfuku vtedy nevýjde žiadny čierny dym. To všetko ma privádza k podozreniu že mi blbne váha, ale istotu nemám, a preto si veľmi rád vypočujem názory skúsenejších.
P.S. Vďaka za každý názor
Dílenská příručka OCTAVIA
Motor 1,9l/81kW (TDI)
vstřikovací a žhavicí zařízení,
kde je hodnota pre váhu vzduchu 800 - 1100 mg/H je O.K., moja hodnota z logu je 1275. Lenže príručka uvádza množstvo v jednotkách mg/H (miligram/hodina?) a Vag má jednotku mg/str.(miligram/zdvih?) a tu som trochu vedľa.
Pripadá mi logické, že ak sú to porovnateľné jednotky, potom váha dáva RJ signál o väčšom množstve nasávaného vzduchu než je skutočne do valcov nasaté teda RJ dá viac paliva, a preto potom čierny dym.
Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.
A ešte jedna poznámka - mám aj inú váhu, ktorá je síce KO, ak ju namontujem auto nemá výkon ale z výfuku vtedy nevýjde žiadny čierny dym. To všetko ma privádza k podozreniu že mi blbne váha, ale istotu nemám, a preto si veľmi rád vypočujem názory skúsenejších.
P.S. Vďaka za každý názor
Re: Kontrola logu
používejte pls leteckou poštu, ulozto uz taky zavedli placený stahovní:-(STRÝCO píše:Zdravím,
prosím skúsenejších o kontrolu logu
http://uloz.to/1196014/LOG-01-010-011-007-vaha.csv
Je to GIV AHF 81kW, pri záťahu to dymí čiernym dymom, hlavne do kopca
ale aj pri predbiehaní na rovine. Mne neodborníkovi s príručkou v ruke sa
hodnoty zdajú byť celkom ok, ale asi tam niečo nevidím.
Ďakujem
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .
-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
to by mělo bejt oboje mg/zdvih( jestli nekecamSTRÝCO píše:
Ak jednotky mg/str a mg/H nie sú rovnaké, potom je váha možno aj dobrá a chybu treba hľadať inde. Ako ale potom prerátať hodnotu z mg/str na hodnotu mg/H ako je uvedená v príručke.
u ty vahy bych si zjistil tu horni mez a pokud nehrozi ten nouzak, nevsimal bych si toho dokud se nerozhejbe ta regulace na turbu, jak me opravil conti ...
Pája 19: tlak je v norme, ale zjevne ta ridici jednotka ocekava vyssi(otazka je, jestli na tohle ma vliv napr.vymaz adaptacnich hodnot nebo je to jen v navaznosti na tu vahu) ... je tam videt, ze pri funkcni regulaci by tlacilo o par stovek mbar vic ... jinak ta sedesatka neni nejaka hranice, tu jsem zvolil vzhledem k ostatnim cislum - je tam taky nejakej rozsah - tusim, ze 45-95% a v tom by se to melo pohybovat dle zateze a otacek (k horni hranici by se mel priblizit asi az pri vyssich ot., nez jsou testovaci)
... kdyztak me nekdo zas opravte, jsem jenom takovej fanda
najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11STRÝCO píše:Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .
-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
OK, urobím to takto, zajtra ho tu dám. Sám som zvedavý čo ukáže, pôvodný log bol môj prvý aký som kedy urobilmisa.89 píše:najdi nějakje kopec a na trojku při ohřátým motoru drž motor od 1200ot do 4,5 v plnejch a loguj při tom kanál 3, 10, 11STRÝCO píše:Ako ho teda urobím správne ? Čo je na ňom zlé?misa.89 píše:jediný, co je z toho logu pořádně poznat, že takhle se LOG nedělá...jinak to turbo se reguluje celkem dobře si myslím...chce to pořádnej log...
Prípadne dajte niekde nejaké ukážkové .
-------------------------------------------------------
dal som ho aj tu : http://leteckaposta.sk/945884419968