Vyprání váhy v isopropylalkoholu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Vyprání váhy v isopropylalkoholu

Příspěvek od syncon »

Ahoj co je pravdy na to ze pomuze vypraní vahy v isopropylalkoholu (nevo lihu) diky predem
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

stačí čistič brzd ve spreji. pokud je jen špinavá, tak prostě něco, co smeje tu špínu (mastnota) . Pokud to moc nepomůže, tak se dá ještě provrtat. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Ale vŕtanie váhy je už extrém tuning. :D (ja som za)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

ne fakt kdyz ji rozdelam a omeju cisticem na brzdy nemuze se nic stat treba ze ji upne zabiju ?
Plech
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2006, 19:01
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Plech »

Co se týká toho mytí to jsem viděl a není v tom problém, ale co to vrtání, to slzším poprvé. Napiš o tom něco víc, ať se něco dozvím (nejen já).Dík Tom.
GIII 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tím čističem jsem jich omyl už vícero a nikdy žádný problém, vždycky to pomohlo.

Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin :D
Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

jo ale on ma pierburg a tam zadnej labirint neni a navic se tahle vaha blbe schani nova za levno
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

mvolesko píše:jo ale on ma pierburg a tam zadnej labirint neni a navic se tahle vaha blbe schani nova za levno
Zase se tak neserou, jak ty novější BOSCH.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Kornout píše:
mvolesko píše:jo ale on ma pierburg a tam zadnej labirint neni a navic se tahle vaha blbe schani nova za levno
Zase se tak neserou, jak ty novější BOSCH.
jo to mas pravdu v A4 jsem mel puvodni a ta mela najeto moooc :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

jj souhlas, já ji měl v A4 a měla natočeno 350 000 a pořád byla GOOD
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

a postup toho čištění stím sprayem na brzdy?Demontuju,nastříkám(kde?) a to je vše,nebo se to nějak mechanicky čistí?Ptám se jako blbec,omlouvám se),ale ještě jsem váhu neviděl vymontovanou.Jde mi o to ,co se tam vlastně čistí ?
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

mě umřel Pierburg v 90000km, teď tam mám elekticky přizpůsobenýho bosche a OK
CFHC
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

oktaf: můžeš to specifikovat co to znamená el.?
Radik
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2006, 11:46

Příspěvek od Radik »

Tak jak je to prosím s tou očistou té váhy.Co se tam vlastně čistí.Děkuji
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

váha v principu funguje tak, že se elektrickým proudem žhaví kovové tělísko (ploška). čím více vzduchu kolem proudí, tím více se tělísko ochlazuje. ŘJ to snímá a pozná,kolik vzduchu proudí přes váhu (do motoru) Nevím přesně, jestli to žhaví na stejnou teplotu a měří se velikost proudu potřebná k ohřátí toho tělíska :?
Ale když se zašpiní, tak to fixluje. Takže očistit kovové součástky ve váze(je tam kanálek,kterým proudí vzduch, a ve kterém to je,tak tam to vystříkat ). ta životnost není nekonečná, jednou to prostě dožhaví a konec. :( , jako žhavící svíčky.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“