Vyprání váhy v isopropylalkoholu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- syncon
- Aktivista
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
- Bydliště: střední čechy :)
Odpovědi: 0
Vyprání váhy v isopropylalkoholu
Ahoj co je pravdy na to ze pomuze vypraní vahy v isopropylalkoholu (nevo lihu) diky predem
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
stačí čistič brzd ve spreji. pokud je jen špinavá, tak prostě něco, co smeje tu špínu (mastnota) . Pokud to moc nepomůže, tak se dá ještě provrtat. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Tím čističem jsem jich omyl už vícero a nikdy žádný problém, vždycky to pomohlo.
Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin
Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner
Vyvrtal jsem jich taky pár. vyvrtat tak pětkou vrtákem zezadu,cca 1 cm od spodu. Aby vzduch, který proudí do váhy otvorem zepředu nemusel tím labyrintem dole, ale rovně si odproudí dírou ven. Když porovnám ve Vagu údaje normální váhy a vyvrtané, tak ten rozdíl není nijak dramatický. Ale nestane se, že by vám vyvrtaná váha začala omezovat přísun paliva, je tam prostě větší rezerva mezi údajem z váhy a tím,co požaduje jednotka pro plnou dodávku paliva. Podle mě je signál z váhy jen jako omezovač. Pokud je signál z váhy vyšší než požadavek jednotky, tak se dává palivo podle programu, jednotka víc nedovolí přidat. Pokud je signál z váhy nižší než požaduje jednotka, tak to začne omezovat dávku nafty, a to je přece zločin

Ale přesněji by to asi mohl vysvětlit nějaký tuner

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
váha v principu funguje tak, že se elektrickým proudem žhaví kovové tělísko (ploška). čím více vzduchu kolem proudí, tím více se tělísko ochlazuje. ŘJ to snímá a pozná,kolik vzduchu proudí přes váhu (do motoru) Nevím přesně, jestli to žhaví na stejnou teplotu a měří se velikost proudu potřebná k ohřátí toho tělíska
Ale když se zašpiní, tak to fixluje. Takže očistit kovové součástky ve váze(je tam kanálek,kterým proudí vzduch, a ve kterém to je,tak tam to vystříkat ). ta životnost není nekonečná, jednou to prostě dožhaví a konec.
, jako žhavící svíčky.

Ale když se zašpiní, tak to fixluje. Takže očistit kovové součástky ve váze(je tam kanálek,kterým proudí vzduch, a ve kterém to je,tak tam to vystříkat ). ta životnost není nekonečná, jednou to prostě dožhaví a konec.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

