Dobíjení Ford Transit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dobíjení Ford Transit
Mám problém s jedním Transitem, je to rok výroby 04, motor 2.4TDDi 92kw, dobíjí pořád kolem 14.5v, ale svítí kontrolka dobíjení.
Nevíte, kde může být bota?
Nevíte, kde může být bota?
Kontrolka nabíjení je zapojená přes pomocné relé,které je v panelu pojistek v motorovém prostoru,prověř i to relé.Je to taková ford divočina,naco něco dělat jednoduše,když to jde složitě.Při kontrole alternátoru je třeba se napíchnout přímo na svorkovnici na alternátoru,aby se vyloučily tyhle blbosti.Svorkovnice má tři konektory - S,DFM a L. Jo a relé od Bosche je levnější než náhrada od Carga.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
dneska sem to resil v praci neco podobnyho a je to fakt divocina do altiku jdou v konektoru 2 draty a ne 3. a cele dobijeni funguje pres 2 rele. jedno je v BJB (skrinka v motoru) a druhe tzv.sporici rele je CJB (po palubkou) nejdriv bych promeril elektroinstalaci a hlavne kostry relatek.a pak bych kuchal altik
Ma pravdu ten chlapec. hodne casto je jeden kabel prekleply a nebo uhnily.. v mom konkretnim pripade to bylo spatnou kostrou na relatku pod palubkou.. v jednom tom dratu co vede k altiku musis namerit 12V a druhy musis prozvonit do toho relatka co je v motoru a kdyz jedno nepujde tak to je nekde ko v elektro instalaci ve svazku. a kdyz to bude dobry tak budes potrebovat schema je to fakt divocina.. dystak ho mam v praciGambller píše:já to řešil už na 4řech tranzitech, co de do konektoru na altiku ty 3 dráty což sou zapojeny jen 2 tak je většinou nekde jeden znich proklepanej nebo shinelj!!!! Prověř kabeláž neni to tak pracný!
tak je to tu. jeden obrazek je dobijeni a jeden sporici rele. http://leteckaposta.cz/568151372 . bohuzel z TISU to jde vytisknout jenom na tiskarne a abych v praci instaloval PDF tiskarnu na to nemam pravo uzivatele. taktze sem to doma ofotil fotakem.. dystak mozu poslat nanejvejs postou
v motoru je to to rele 2 z prava je na nem logo ford tak ho zkus vymenit za jyny z okoli jen na zkousku nebo ho venku vyzkousej jestli cvaka a prevadi. a na konektoru co je na altiku na 1 dratu musis namerit se zapalovanim on 12 a druhy kabel prozvonit do nejaky kontaktu kdyz vyndas rele v motoru(funkce rele je zrejma kdyz to vyndas co proti cemu spina a co ovlada) a pod palubkou je to to mensi rele power safe. a v ty stredni rade jde pres tohle rele 3 pojistky(nemusi byt vzdy zapojeny-podle vybavy) ale 1 z tech trech je na dobijeni. a tohle rele pod palubkou je spinanim okostreny do motoroveho prostoru po svazku takze vsechny draty podle schema promerit.. kdyz uz to budes delat vickrat tak na to prijdes ze slozite to jenom vypada