Dobíjení Ford Transit

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Dobíjení Ford Transit

Příspěvek od Tomas.cz »

Mám problém s jedním Transitem, je to rok výroby 04, motor 2.4TDDi 92kw, dobíjí pořád kolem 14.5v, ale svítí kontrolka dobíjení.
Nevíte, kde může být bota?
:tajny:
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dioda nebo problém v regulátoru budeš rozdělávat (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
milan59
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 19 zář 2008, 18:38
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milan59 »

Kontrolka nabíjení je zapojená přes pomocné relé,které je v panelu pojistek v motorovém prostoru,prověř i to relé.Je to taková ford divočina,naco něco dělat jednoduše,když to jde složitě.Při kontrole alternátoru je třeba se napíchnout přímo na svorkovnici na alternátoru,aby se vyloučily tyhle blbosti.Svorkovnice má tři konektory - S,DFM a L. Jo a relé od Bosche je levnější než náhrada od Carga.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

dneska sem to resil v praci neco podobnyho a je to fakt divocina (LOL) do altiku jdou v konektoru 2 draty a ne 3. a cele dobijeni funguje pres 2 rele. jedno je v BJB (skrinka v motoru) a druhe tzv.sporici rele je CJB (po palubkou) nejdriv bych promeril elektroinstalaci a hlavne kostry relatek.a pak bych kuchal altik (hm)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík kouknu na to až to dovalí.
:tajny:
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

já to řešil už na 4řech tranzitech, co de do konektoru na altiku ty 3 dráty což sou zapojeny jen 2 tak je většinou nekde jeden znich proklepanej nebo shinelj!!!! Prověř kabeláž neni to tak pracný!
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

Gambller píše:já to řešil už na 4řech tranzitech, co de do konektoru na altiku ty 3 dráty což sou zapojeny jen 2 tak je většinou nekde jeden znich proklepanej nebo shinelj!!!! Prověř kabeláž neni to tak pracný!
Ma pravdu ten chlapec. hodne casto je jeden kabel prekleply a nebo uhnily.. v mom konkretnim pripade to bylo spatnou kostrou na relatku pod palubkou.. v jednom tom dratu co vede k altiku musis namerit 12V a druhy musis prozvonit do toho relatka co je v motoru :) a kdyz jedno nepujde tak to je nekde ko v elektro instalaci ve svazku. a kdyz to bude dobry tak budes potrebovat schema je to fakt divocina.. dystak ho mam v praci
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kdyžtak kdybys měl to schéma budu moc rád ;)
A jaké je to relé, skříňka v motorovém prostoru:

Obrázek

Děkuji
:tajny:
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

normalne se drbu na hlave a lovim v pameti ale to rele by melo byt 2 z prava nad pojistkama, ty ho tam nemas :? sou tam kontakty? v popisu mas napsano rok a vykon zkusim to vyhledat podle toho zitra a e-tisu. jestli neni zmena ja mel v praci 2002 TR 2.4. schema zitra vecer dodam :D
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

jestli tam jsou kontakty tak tam zkus strcit jiny rele z okoli se 4 nohama a zkus to :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takhle, tohle je focenej 2003 2.0TDDi 63.5kw, poruchu máme na 2.4TDDi 92kw, ale myslel jsem že tyhle věci jsou stejný.
:tajny:
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

neni 2.0 do 11/03 nema dobijeni pres rele az 2.0l OD 12/03 a vsechny 2.4l jsou pres rele (hm)
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

tak je to tu. jeden obrazek je dobijeni a jeden sporici rele. http://leteckaposta.cz/568151372 . bohuzel z TISU to jde vytisknout jenom na tiskarne a abych v praci instaloval PDF tiskarnu na to nemam pravo uzivatele. taktze sem to doma ofotil fotakem.. dystak mozu poslat nanejvejs postou :? :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Fotky jsem si stáhnul, díky moc, pro upřesnění ještě dávám fota obou pojistkovek, viz problém co jsem psal, altík dobíjí ale svítí kontrolka.
Je to ta 2.4řka 125hp :)

Obrázek
Obrázek
:tajny:
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

v motoru je to to rele 2 z prava je na nem logo ford tak ho zkus vymenit za jyny z okoli jen na zkousku nebo ho venku vyzkousej jestli cvaka a prevadi. a na konektoru co je na altiku na 1 dratu musis namerit se zapalovanim on 12 a druhy kabel prozvonit do nejaky kontaktu kdyz vyndas rele v motoru(funkce rele je zrejma kdyz to vyndas co proti cemu spina a co ovlada) a pod palubkou je to to mensi rele power safe. a v ty stredni rade jde pres tohle rele 3 pojistky(nemusi byt vzdy zapojeny-podle vybavy) ale 1 z tech trech je na dobijeni. a tohle rele pod palubkou je spinanim okostreny do motoroveho prostoru po svazku takze vsechny draty podle schema promerit.. kdyz uz to budes delat vickrat tak na to prijdes ze slozite to jenom vypada :)
Odpovědět

Zpět na „Ford“