Stránka 1 z 2
škube v tahu nad 3000ot. - konečně vyřešeno
Napsal: 11 srp 2006, 10:14
od váha
Zdar,na trojku a výs pod plnym plynem občas nad 3000 otáček jakoby chvílema "vynechává".Jinač je to B5 66kw AHU se sprintama 764,ale dělalo to i před montáží.VAG hlásí 0 chyb a log se zdá taky v normálu.Je možný že to je spojka?

Předem díkes za odpovědi
Napsal: 11 srp 2006, 10:19
od jayd
Napsal: 11 srp 2006, 10:25
od mvolesko
dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
Napsal: 11 srp 2006, 10:28
od váha
Já myslim že kdyby bylo v háji turbo tak by to dělalo i na dvojku a jedničku,jednže tohel dělá na trojku,čtyřku nebo pětku
Napsal: 11 srp 2006, 10:31
od váha
mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?Přehodit a pojezdit,to bych musel zase měnit vstřiky a nikoho v mém okolí se sprintama neznám
Napsal: 11 srp 2006, 10:33
od mvolesko
váha píše:mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vagu
Napsal: 11 srp 2006, 10:36
od váha
mvolesko píše:váha píše:mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vagu
Uvidim zkusim ještě logovat jestlise něco neukáže
Napsal: 11 srp 2006, 11:06
od jayd
vaha:oki

no te vstrik by mel mit asi 80-120 ohmu jestli ti to pomuze
Napsal: 11 srp 2006, 12:41
od váha
jayd píše:vaha:oki

no te vstrik by mel mit asi 80-120 ohmu jestli ti to pomuze
docela i pomůže dík

Napsal: 12 srp 2006, 16:58
od váha
Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný

Napsal: 13 srp 2006, 09:59
od ROpa
váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný

ta kontrolka v zakladnom nastaveni je normal
Napsal: 13 srp 2006, 10:17
od Kornout
váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný

TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?
Napsal: 13 srp 2006, 19:16
od váha
Kornout píše:váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný

TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?
No to si taky řikám,ale radši sem dneska proměřil svíčky a nevim kolik maj mit odpor,ale jsou průchozí.Ještě co je kanál 12(nebo 13) v řj motoru,píšou tam něco o žhavení ale moudrej z toho nejsem?Jináč předvstřik mírně opožděný(těsně pod modrou čarou)Na čidlo teploty sem nekoukal,jináč měřil sem odpor toho vstřiku č.3 a zhruba těch 120ohm tam bylo.Ještě mě napadlo neni možný že by rozvoďák přeskočil o zub,jak se to dá zjistit?Jináč díkes za rady

Napsal: 14 srp 2006, 11:58
od váha
Tak sem teď kontroloval s vagem teplotu,kanal 7 to je?A zdálo se být vše v pořádku,tak já nevim

Napsal: 15 srp 2006, 11:09
od ROMEK
tie zhavice najlepsi skontrolujes tak ze si zeberes nabijacku s ampermetrem alebo baterku minus pol pripoj na plast zhavica a +na maly zavit kam pripajas kabel dobry zhavic ti bude brat ze zaciatku kolem 20A a postupne spadne na 16A spatny nebude brat nic ohmetrem to spolehlive moc neni delal sem nissan patrol zhavice byli podla ohmetra ok ale ked sem im dal postupne napeti zistil sem ze su 2 KO a este ked ich budes mjet vymontovane a das im stavu po jednem tak by sa mjeli tak do 3sekund uplne rozzeravit po celej ploche