Stránka 1 z 2
					
				škube v tahu nad 3000ot. - konečně vyřešeno
				Napsal: 11 srp 2006, 10:14
				od váha
				Zdar,na trojku a výs pod plnym plynem občas nad 3000 otáček jakoby chvílema "vynechává".Jinač je to B5 66kw AHU se sprintama 764,ale dělalo to i před montáží.VAG hlásí 0 chyb a log se zdá taky v normálu.Je možný že to je spojka? 

 Předem díkes za odpovědi
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 10:19
				od jayd
				
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 10:25
				od mvolesko
				dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 10:28
				od váha
				
Já myslim že kdyby bylo v háji turbo tak by to dělalo i na dvojku a jedničku,jednže tohel dělá na trojku,čtyřku nebo pětku
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 10:31
				od váha
				mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?Přehodit a pojezdit,to bych musel zase měnit vstřiky a nikoho v mém okolí se sprintama neznám
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 10:33
				od mvolesko
				váha píše:mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?
 
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vagu
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 10:36
				od váha
				mvolesko píše:váha píše:mvolesko píše:dost pravdepodobne to bude ten ridici vstrik na tretim valci, idealni si ho s nekym na zkousku prehodit a pojezdit
nejde to zjstit vagem?
 
ne v prvnim stadiu ne, proste to jen cuka a nic se na vagu nepozna(klidne to takhle muze jezdit rok dva), ale kdyz ta civka odejde uplne tak ti zacne blikat zhaveni a cuka to vic, jede to hur a pise to i chybu na vagu
 
Uvidim zkusim ještě logovat jestlise něco neukáže
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 11:06
				od jayd
				vaha:oki 

 no te vstrik by mel mit asi 80-120 ohmu jestli ti to pomuze
 
			 
			
					
				
				Napsal: 11 srp 2006, 12:41
				od váha
				jayd píše:vaha:oki 

 no te vstrik by mel mit asi 80-120 ohmu jestli ti to pomuze
 
docela i pomůže dík 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 12 srp 2006, 16:58
				od váha
				Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 srp 2006, 09:59
				od ROpa
				váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný 

 
ta kontrolka v zakladnom nastaveni je normal
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 srp 2006, 10:17
				od Kornout
				váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný 

 
TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13 srp 2006, 19:16
				od váha
				Kornout píše:váha píše:Ještě se chci zeptat,zda stím může nějak souviset to že poslední dobou,co se ochladilo,to špatně startuje za studena?Jak poznám zda je dobrá žhavící svíčka?A dnes sem si ještě všimnul že když se připuchnu vagem,připojim sek řj motoru a dám základní nastavení tak se mě rozbliká kontrolka žhavení?Už sem z toho docela něšťastný 

 
TDI hžaví až pod 5st.C , né? Hžavičkama to nebude, čidlo teploty? Předvstřik?
 
No to si taky řikám,ale radši sem dneska proměřil svíčky a nevim kolik maj mit odpor,ale jsou průchozí.Ještě co je kanál 12(nebo 13) v řj motoru,píšou tam něco o žhavení ale moudrej z toho nejsem?Jináč předvstřik mírně opožděný(těsně pod modrou čarou)Na čidlo teploty sem nekoukal,jináč měřil sem odpor toho vstřiku č.3 a zhruba těch 120ohm tam bylo.Ještě mě napadlo  neni možný že by rozvoďák přeskočil o zub,jak se to dá zjistit?Jináč díkes za rady 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14 srp 2006, 11:58
				od váha
				Tak sem teď kontroloval s vagem teplotu,kanal 7 to je?A zdálo se být vše v pořádku,tak já nevim 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2006, 11:09
				od ROMEK
				tie zhavice najlepsi skontrolujes tak ze si zeberes nabijacku s ampermetrem alebo baterku minus pol pripoj na plast zhavica a +na maly zavit kam pripajas kabel dobry zhavic ti bude brat ze zaciatku kolem 20A a postupne spadne na 16A spatny nebude brat nic ohmetrem to spolehlive moc neni delal sem nissan patrol zhavice byli podla ohmetra ok ale ked sem im dal postupne napeti zistil sem ze su 2 KO a este ked ich budes mjet vymontovane a das im stavu po jednem tak by sa mjeli tak do 3sekund uplne rozzeravit po celej ploche