Teplý start octa ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mně to zas autoelektrikář ve škodovce vysvětlil jinak že nad 80 nežhaví a počítá s otáčkami staretru 870-900, pokud jsou nižší tak nechytne milošnetopier píše:zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
mne auto nezhavi nad 5 °C aj ked je motor studeny.slovacek.milos píše:mně to zas autoelektrikář ve škodovce vysvětlil jinak že nad 80 nežhaví a počítá s otáčkami staretru 870-900, pokud jsou nižší tak nechytne milošnetopier píše:zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
Ak mas moznost, tak si pozri mapu startovanie v RJ ,a uvidis ze vstrekovane mnozstvo pri 0-300 ot a teplote cca 70°C+ je 0 mg
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kde to je ta mapa v kanále v měřených hodnotách dík milošnetopier píše:mne auto nezhavi nad 5 °C aj ked je motor studeny.slovacek.milos píše:mně to zas autoelektrikář ve škodovce vysvětlil jinak že nad 80 nežhaví a počítá s otáčkami staretru 870-900, pokud jsou nižší tak nechytne milošnetopier píše:zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
Ak mas moznost, tak si pozri mapu startovanie v RJ ,a uvidis ze vstrekovane mnozstvo pri 0-300 ot a teplote cca 70°C+ je 0 mg