Za studena cuká, a netahne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Za studena cuká, a netahne
Zdravím chlapi, před casem jsem tady resil na mem passikovi ubyvání oleje, cukaní motoru za studena. Skoncilo to vyměnou turba, ted už olej neubývá, ale ranní startování po stání přes noc je pořád bída. nastartuju a kdyz chci pridat zacne to koktat po chvíli se to upravi a je to v poho. Dalsí problém je, že to nemá ten odpich co to mělo. Může někdo poradit to s tím, byly vymeneny zhavicky, filtry, a turbo a olej. jedna se passat B5, 1.9 tdi, 81kw.
kouknout na diagnostiku,kolik to dává dávku na volnoběh a hlavně nalogovat v zátěži
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
re
Na diagnostice prave ze nic, vaha vzduchu dobra, turbo tlaci dobre, vymenene hadicky, filtry, olej..ja uz nevim co s tim...Nekdo radil jeste olejove cerpadlo, muze to mit vliv i na vykon? Po ránu na studeny motor se po startu a rozjeti zacne cukat...Zkuste nekdo poradit uz jsem do toho vrazil majland a je to vicemene stejne:-((
ten istý problém pri mojej octe, pokiaľ je motor studený tak to cuká, ale iba keď akcelerujem, väčšinou na 2 stupni, skús odpojiť hadičku na ERG ventilu..........keď som ju odpojil, cukanie prestalo, ale zistil som, že pri odpojenom ERG ventile to malo zlé jazdné vlastnosti, bolo lenivejšie, treba všetko vyskúšať............ 

Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
tak ti asi propouští EGR z5...třeba ho vyndat, vyčistit, ale většinou když začne propouštět, tak vyměnit, ptorože je tam dosedací plocha kov na kov...při těch teplotách výfukových plynů co tam jsou by asi gumička nevydržela:-) nebo ho zkusit zaslepit...vytažení podtlakové hadičky asi problém nevyřeší
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
panove mam podobne problemy.aby to necukalo tak tomu naložim až na podlahu nebo uberu plyn proste při pozvolnem přidavani plynu to občas škube tak to řešim takhle....zatim. Mam takovy dotaz nemuže to škubani zpusobovat čidlo brzdoveho pedaloslovacek.milos píše:před čerpadlem máš průhlednou hadici a je bez bublin ? jen čistá nafta? před startem i po startu?miloš

Škoda OCTAVIA 1.9 TDI r.v.2001 motor ALH 66KW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ČIDLO JE V POHO.Ale RGB je asi KOslovacek.milos píše:může to způsobovat cokoliv i velký počátek vstřiku,
nebo několik závad dohromady,
problém čidel je že třeba jiskří a vypadává signál volmetr nezjistí nic a diagnostika pamětovým osciloskopem toho je jak šafránu , pak různé jalové proudy co běhají po elektroinstalaci kolikrát žasnu miloš


Škoda OCTAVIA 1.9 TDI r.v.2001 motor ALH 66KW