mame firemnu T4 2.5 tdi, a na volnobeh nejak cudne trhala a bolo pocut take "sustanie" (som predpokladal ze to bude sustat kladka)
som to rozobral a jasne kladka aj remen uz bol poskodeny (vymena pred 25 000km) ale na strane cerpadla ma cakal sok na rozvodaku chybalo 8 zubov!
Moze to byt uz starobou, motor ma uz za sebou cez 400 000 , alebo ze by nam tam dali dajaky remem "made in china"?
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to sa mi nechce verit sef tam vozi auto uz 5 rokov servisovat je to zmluvny servys volkswagenu, tak neviem,
aj tak sme sa dohodli ze mu ho budem servisovat ja lebo sa mu zdalo ze moc podvyhali ceny
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
ono se spolíhá na to že když praskne tak se jen zastaví....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
no to je dobre tak "ono sa spolieha"
by som im dal kladivom po palcoch, keby som si bol isty ze ho nemenili.
Si zauctovali za komplet vymenu rozvodov skoro 10 litrov(v SK)
ja som to teraz objednaval tak to bude okolo 160 euro(4800 SK)
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
nejni servis jako servis už jsem se s tím párkrát setkal....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
na T4 stejně sundaváš chladiče aby to bylo pořádně tak ten plast na 2 M8 snad už lidi nezabije.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nezabije ale ked to nevymenia usetria si cas aj peniaze.
Dneska som to pomenil si predstav ze aj kladky tam nechali stare len jeden remen vymenili takze tie kladky a remen zvladli viac nez 130 000 km.
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
já dělal v AMP a běžně sem vozil druhovýrobu do autorizovanejch servisů kde to prodávali jako originál díl. a kolikrát sem mluvil s klukama mechanikama a když sem se dozvěděl jak se dělá v autorizáku tak bych tam asi jen tak spravit nic nenechal no a jednou u nás pán obědnával součástku nevim už co to bylo snad něaký ventil jel stim pak do servisu kde mu řekli že to neni ten díl co potřebuje tak to jel k nám vyměnit a takhle se to opakovalo 3x nakonec se na to pán vysral a nechal obědnat díl u autorizáka jakože original a kluci z autorizáku k nám přijeli a vzali se ten první díl se kterým u nich pán byl a řekli mu že to není co potřebuje a pak si dali rabat 100% na druhošku ako že tam má origo díl . a takhle je to s brzdama koukli na desky řekli ok vydrží ale napsali vyměna obložení + kotouču + výměna kapaliny přitom na autě se nic nedělalo takhle je to se vším . No ne ?
myslím že to je zcela běžná věc , takhle dělal rozvody mímu kámošovi jeden týpek v servisu prej specialista na Diesel motory a komplet rozvody s pumpu no prostě komplet za 2tis tak to mi pak řekněte co mu tam mohl vyměnit spíš bych to viděl tak že koukal pod kryt a za 10min dobrý rozvody hotový kámo máš to za 2tis