vhodný motor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

vhodný motor

Příspěvek od Libor Hanzal »

Rád bych se touto cestou zeptal jaký by byl vhodný tdi motor pro toto auto. Zatím je tam 3.7 pětivál benzín 245 PS. Spotřeba kolem 12 v režimu max. do 2000 ot. Hmotnost auta je 2150 kg.
Obrázek
Naposledy upravil(a) Libor Hanzal dne 07 úno 2009, 12:26, celkem upraveno 1 x.
popdiver
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2007, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od popdiver »

;)
Naposledy upravil(a) popdiver dne 07 úno 2009, 15:54, celkem upraveno 1 x.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

vhodný motor

Příspěvek od Libor Hanzal »

Tak to by byl opravdu zázrak.Zkrátka nula se tam vloudila
Uživatelský avatar
marekTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 04 zář 2008, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Lipany SK

Příspěvek od marekTDI »

mozno 4,2TDi :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

za 12 benzínu je to krásný. Přísloví o opici a banánech znáš? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

jak na rychlejší převodovku

Příspěvek od Libor Hanzal »

Povídej neznám
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdo chce mít opice musí mít i na banány (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

darmozrac (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

opravdu by mě zajímalo, kdo z lidí,co si koupí tohle auto řeší spotřebu? To radši předělat na LPG. Do Humrů se snad donedávna ani diesel nedělal, ne?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak H1 má naftu.. 6,5td.. ale H2 a H3 mají benzín.. ale tohle je podle mě dost neštastný nápad.. spíš bych opravdu přemýšlel nad LPG..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

MirekX píše:opravdu by mě zajímalo, kdo z lidí,co si koupí tohle auto řeší spotřebu? To radši předělat na LPG. Do Humrů se snad donedávna ani diesel nedělal, ne?
Tak já jsem si ho loni koupil a spotřebu řeším.Auto si kupuju podle toho ,jestli se mi líbí,a protože se v naftě zatím nedělá nevidím problém udělat to sám
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Libor Hanzal píše:
MirekX píše:opravdu by mě zajímalo, kdo z lidí,co si koupí tohle auto řeší spotřebu? To radši předělat na LPG. Do Humrů se snad donedávna ani diesel nedělal, ne?
Tak já jsem si ho loni koupil a spotřebu řeším.Auto si kupuju podle toho ,jestli se mi líbí,a protože se v naftě zatím nedělá nevidím problém udělat to sám
a STK?? a doklady?? je to moc nové auto na tak extrémnu prerábku...
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

plyn do toho
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli řešíš spotřebu, tak bych tam dal 1,9SDI nebo 1,4 TDI tříválec. :D
podle mě jediným řešením je LPG, nějaký vstřik, ceny kolem 30 tis. S dieselem si to nedokážu představit (tu přestavbu)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

chlape radsej chod do americkeho diesel motora - 6valec 24ventil v biturbe dava spickovo 1200koni. Mas nato vsetko hotove staci len kliknut a kupit.
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“