Problém s turbem 1.3JTD :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém s turbem 1.3JTD :(
Zdravím všechny.....,
mám problém s turbem u motoru 1.3JTD. Vždycky turbo spínalo okolo 1700-1800 ot. a teď z ničeho nic začne brát až někde kolem 2900ot. V nizkých otáčkách je auto strašně líný. Nevíte někdo prosím kde bych měl začít hledat??? ERG???? Nějaká hadice podtlaku??? Jsem druhý majitel a auto má najeto cca 40tic. Děkuji za každou radu.....
mám problém s turbem u motoru 1.3JTD. Vždycky turbo spínalo okolo 1700-1800 ot. a teď z ničeho nic začne brát až někde kolem 2900ot. V nizkých otáčkách je auto strašně líný. Nevíte někdo prosím kde bych měl začít hledat??? ERG???? Nějaká hadice podtlaku??? Jsem druhý majitel a auto má najeto cca 40tic. Děkuji za každou radu.....
Re: Problém s turbem 1.3JTD :(
zbehni na diagnostiku ci nieco nenapovieDolek píše:Zdravím všechny.....,
mám problém s turbem u motoru 1.3JTD. Vždycky turbo spínalo okolo 1700-1800 ot. a teď z ničeho nic začne brát až někde kolem 2900ot. V nizkých otáčkách je auto strašně líný. Nevíte někdo prosím kde bych měl začít hledat??? ERG???? Nějaká hadice podtlaku??? Jsem druhý majitel a auto má najeto cca 40tic. Děkuji za každou radu.....
Tak auto zase jezdí jak má. Je to verze 51kw. Netuším čím to bylo. Nevím jestli tohle turbo má naklápění lopatek, ale říkal sem si, jestli nemůže být nějaký zalehlý. Poklepal sem ho ze všech stran, překontroloval hadice, všechny konektory co jsem našel rozpojil a znovu spojil, baterka byla odpojená asi 3h. Dal sem to dohromady a auto šlape jak má.
Jinak ten ERG už sem našel, ale nic sem s ním nedělal.
Má to najeto asi 40tis.. Nevím kdo a jak s tím jezdil předemnou, ale v servisce je výměna oleje asi v 21500km a pak znovu v 21700km. Podle sponek na hadici je vidět, že nejsou origo a že bylo sundávaný sání. Taky sem našel jeden ze šroubu ze sání který se válel na startéru (někomu spadl a už se ho neobtěžoval hledat).
Docela mám strach co se z toho ještě vyvrbí
Jinak všem díky za rady, moc mi to pomohlo.
Jinak ten ERG už sem našel, ale nic sem s ním nedělal.
Má to najeto asi 40tis.. Nevím kdo a jak s tím jezdil předemnou, ale v servisce je výměna oleje asi v 21500km a pak znovu v 21700km. Podle sponek na hadici je vidět, že nejsou origo a že bylo sundávaný sání. Taky sem našel jeden ze šroubu ze sání který se válel na startéru (někomu spadl a už se ho neobtěžoval hledat).
Docela mám strach co se z toho ještě vyvrbí
Jinak všem díky za rady, moc mi to pomohlo.
Kamarat stare jednotky EDC15xx Euro2, Euro3, Euro4 ked zaslepis EGR tak sa nic nedeje, max. do pamati zavad sa zapise chyba "emise - sporadicka" tot vsjo. Auto normalne jazdi nic sa nedeje nic netrubi nic nesvieti. Ale skus to spravit s jednotkami EDC16xx / EDC17xx/ SID17xx. To sa nebudes stacit divit. RJ to zisti najneskor do 20s od nastartovania. Okrem toho ze sa do RJ zapise zavada, zacne svietit kontrolka emisii na budikoch, prip. na maxidote vypise "Chyba emise - do dilny".greenca píše:s tím nesouhlasím,už jsem jich pár zaslepil a nikdy nebyl žádný problém.pepem píše:
EGR zaslepit nemozes - bude to hadzat chybu
Osobně kdybych měl diesla,tak ventil EGR zaslepím hned po koupi a zprovozním jen pokud jedu na emise.