Stránka 1 z 2
Výkon passat B5 pomooc.
Napsal: 15 úno 2009, 19:22
od Lex85
Chci se zepatat jestli má vliv na výkon, zrychleni, spatne olejove čerpadlo? Auto má slabou akceleraci a pri zarazeni na vyssi rychl. stupeň parkrát škubne:-( určitě se s tím už někdo setkal...co je špatně?
Napsal: 15 úno 2009, 19:33
od chosepm
proč tě napadlo zrovna čerpadlo?

Proč nezkusit vyčtení závad + nalogování váhy vzduchu a tlaku míchačky?
re
Napsal: 15 úno 2009, 19:42
od Lex85
ano dobrej dotaz:-) protoze to ted v tom mrazu na studenej motor hrozne trepe po startu, uz jsem menil vsechny zhavicky, filtry, olej, na diagnostika nic neukazala, dokonce mam uz i jine turbo...a nekdo uz tady rikal to bude sekly redukcak olejoveho cerpadla...
Napsal: 15 úno 2009, 19:52
od chosepm
Tlak oleje můžeš změřit. Teplý to už na volnoběh netřese?
re
Napsal: 15 úno 2009, 19:55
od Lex85
Ne jak se to trochu zahreje je to ok...akorat potom ty zaskuby jak zaradim vyssi rychlost...
Napsal: 15 úno 2009, 19:59
od chosepm
co se týče výkonu,zkusil bych jinou váhu vzduchu.
re
Napsal: 15 úno 2009, 20:03
od Lex85
Ale vaha vzduchu dle VAGu dobrá, i turbo tlačí dobře, už z toho auta šedivím pomalu, pokud je tady někdo od Ostravy a kouknul by mi to byl bych moc vděčnej...
Napsal: 15 úno 2009, 20:30
od chosepm
co naft. ventil? zkoušel jsi ho čistit? Může to mít málo nafty, pokud dle vagu vše ok.
re
Napsal: 15 úno 2009, 21:07
od Lex85
nezkousel..no a byla by tam i teoreticka možnost ze by to bylo tim olej. cerpadlem? dneska jsem jel po dalnici a jak to mělo zaběr tak ted nic...jakoby to nekde neco netěsnilo, mrknu ještě pořadně na hadičky...
Napsal: 15 úno 2009, 21:38
od chosepm
jako teoreticky jo, vyloučit to je pár minut času, ale osobně tipuju něco jinýho
Napsal: 15 úno 2009, 21:45
od misa.89
váhu a turbo jsete zkoušeli v zátěži. Kolega má pravdu teoreticky by to být mohlo...ale podle mě by to dělalo mnohem větší brikule, kdyby to bylo olej. čerpadlo....zkus nalogovat a dát sem, to cukání co popisuješ právě vypadá na váhu...
Napsal: 15 úno 2009, 21:57
od chosepm

navíc konstrukčně je víc pravděpodobný, že přetlakovej ventil zustane viset otevřený a bude prosvěcovat mazání, než že se vůbec neotevře...asi bych tohle rovnou vyloučil.
Napsal: 15 úno 2009, 22:05
od misa.89
ale co já vím, tak spíš lidi řešej tlak vysokej, než malej, tím, že je ventil špatnej:-)
RE
Napsal: 15 úno 2009, 22:06
od Lex85
Jo váhu i turbo jsmezkoušeli jizdou do kopce...ani ten kolega nevi co s tim...me osobne se zda jakoby to nekde prisavalo i podle zvuku...a nevim odkud...-(
Napsal: 15 úno 2009, 22:25
od chosepm
misa.89 píše:ale co já vím, tak spíš lidi řešej tlak vysokej, než malej, tím, že je ventil špatnej:-)

to ale až když se jim začnou vyvěšovat ventily, jinak nikdo vysokej tlak neřeší

A funkci EGR jste zkoušeli? Nemůžeš to mít pořád otevřený?