silentbloky přední nápravy-výměna na O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
silentbloky přední nápravy-výměna na O1
Budu je měnit, nechci znovu objevovat Ameriku tak se ptám :
- pryž.uložení - objímka stabilizátoru : může přitom viset poloosa(tzn. auto na zvedáku, nebo musím tu poloosu podepřít, aby nebylo nic napružený, nebo odpojit kost od ramene a pak může poloosa viset ?
- chci vyjmout kyvné rameno : lze ho vydělat bez čepu, tzn. že čep zůstane v tělěse ložiska kola, jen ten čep odpojím těma 3šroubama a rameno z něj půjde vysadit, nato pak uvolním uchycení ramen v silentblocích a vytáhnu to rameno ven. A nebo se to rameno vytahuje spolené s čepem, takže se čep musí vylisovat z uložení kola?
kdysi jsem to dělat u P306, a lisoval jsem čep ven, možná to jde líp jinak.
Něco mi při zrychlení/zpomalení klepe předemnou, mám podezření na siletbloky ramene a stabilizátoru. bývá to něco jiného ?
- pryž.uložení - objímka stabilizátoru : může přitom viset poloosa(tzn. auto na zvedáku, nebo musím tu poloosu podepřít, aby nebylo nic napružený, nebo odpojit kost od ramene a pak může poloosa viset ?
- chci vyjmout kyvné rameno : lze ho vydělat bez čepu, tzn. že čep zůstane v tělěse ložiska kola, jen ten čep odpojím těma 3šroubama a rameno z něj půjde vysadit, nato pak uvolním uchycení ramen v silentblocích a vytáhnu to rameno ven. A nebo se to rameno vytahuje spolené s čepem, takže se čep musí vylisovat z uložení kola?
kdysi jsem to dělat u P306, a lisoval jsem čep ven, možná to jde líp jinak.
Něco mi při zrychlení/zpomalení klepe předemnou, mám podezření na siletbloky ramene a stabilizátoru. bývá to něco jiného ?
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
Odšroubuješ tyčku stab. od spodního ramena. Odšroubuješ tři šrouby čepu spodního ramena a přední a zadní šroub uložení spod.ramena. Rameno natlačíš jakoby do prostřed auta (špatně se to vysvětluje)Půjde to asi o dva cm, pak rameno vyhákneš od čepu a vypáčíš ho dolu. Pak už jenom vylisovat ten puk. Zároveň můžeš vyměnit i silentbloky stabilizátoru, je tam lepší přístup kdy je vyndany rameno. Poloosu vyndávat nemusíš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Na to hlavní jsi odpověděl - nemusím tedy čep vylisovat z tělesa od ložiska kola ale zůstane tam, odpojí se čep od kyvného ramene a to rameno půjde ven bez něho. OK.
Při odpojování tyčky stabilizátoru může kolo, kyvné rameno viset dolů (při autě na zvedáku) nebo má být podepřeno, aby visením nebyl stabilizátor napružen a dostal jsem to pak i zpět?
Při odpojování tyčky stabilizátoru může kolo, kyvné rameno viset dolů (při autě na zvedáku) nebo má být podepřeno, aby visením nebyl stabilizátor napružen a dostal jsem to pak i zpět?
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
nedelej ztoho vedu. nic na tom neni. proste povol stabilizator od ramene a nech ho tam viset nekde.pak odsroubuj kulak u tehlice jak popisuje kolega a nakonec rameno od napravnice ve predu i vzadu. a pak to rameno mirnym snazenim a pacenim dostanes ven. doporucuji spoje predem nastrikat necim na povolovani
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
na vymenu silentbloku stabylizatoru ti staci sundat jenom kolo. odpojit tu tycku od ramene a 13 golou povolit klemu ktera to drzi k napravnici pak ji odehnout vymenit pouzdra gumovy a necim to tam sikovne napasovat trevit se sroubkem do derky a utahnout. pripojit tycku k ramenu a muzes jit na druhou stranu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
dej z TT už se ti neutrhnou cenovej rozdíl nejni tak markantní
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
doporučuji viz Ladas....minimální investice navíc, ale rozdíl obrovský
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
taky mam z TT od Ladasa vypadaji masivne,sice jeste je nemam namontovany,cekam az mi dojdou powerflexy ktere budu davat do prednich ok ramen,ale verim ze budou suprovy. Jen mam strach co to bude delat s tim snizenym podvozkem,protoze to rameno je vice prohly diky snizeni,tak aby ta gume az bude vice prohla v tom silentbloku aby se brzy neurvala.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
poweflex zbytečnýýýýýýýýýýýý drahý a napytel....TT 4ever
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.