nabíjení autobaterie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nabíjení autobaterie
Ahoj všichni,mam takový dotaz,mám nabíječku EINHELL AFN 10 a při nabíjení baterie ktera je stará 8 let stará mi ampérmetr ukazoval nějaká proudy po dobu cca 2hodiny a následně 0,ale baterie byla stale prázdná.
CHci se optat,jestli to tyto automatické nabíječky dělají,nebo je špatná? Protože,když baterii připojím na nabijěčku jinou,kde je trvalý proud 0,95 A tak se baterie nabije.Baterie není teda žádný zázrak,ale je mi divné že tou automatickou to nemoho nabít. Díky
CHci se optat,jestli to tyto automatické nabíječky dělají,nebo je špatná? Protože,když baterii připojím na nabijěčku jinou,kde je trvalý proud 0,95 A tak se baterie nabije.Baterie není teda žádný zázrak,ale je mi divné že tou automatickou to nemoho nabít. Díky
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uplně ne startuje v BX 1,9 TRD:-)misoVW píše:ta stara baterka ma uz velky vnutorny odpor a rychlo na nej vyskoci napatie. Preto si ta automaticka nabijacka mysli, ze uz je nabita. Inak nie je uz ta 8 rocna baterka po smrti?
Tak že ta automacká není schopna nabíjet baterie v horším stavu?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
BXko chytne na čtvrt otočení:-D ten skoro ani baterku nepotřebuje:-D ale je to tak je pise misoVW, velký vnitřní odpor a proud vyskočí rychle a nabíječka si myslí, že je nabito...baterie se pak chová vlastně jako měkký zdroj
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.