Vyčtení PINu a přizpůsobení klíčů A6 2006

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Vyčtení PINu a přizpůsobení klíčů A6 2006

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Má někdo vyzkoušeno čím lze vyčíst PIN immo na AUDI A6 2006? Také by se hodi přesný postup přizpůsobení nových klíčů. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Na 2004 šel pin ještě supervagem 2006 si nejsem jistej.
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

immo + opravneni startu?
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Fantik píše:Na 2004 šel pin ještě supervagem 2006 si nejsem jistej.
2004 je ještě stará pixla :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

yary1 píše:immo + opravneni startu?
JJ immo + opravneni startu

Nemůžu o tom najít žádné informace a auto tu ještě nemám.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Nikdo to ještě neřešil?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

pin by mel jit vycist vw toolbox nebo vycist z mot.jednotky obsah BDMkem,jaka je motorizace?
kodovani klicu
Navažte komunikaci s imobilizérem.


1.
Zadejte tajné číslo do funkce Oprávnění přístupu.


2.
Vyvolejte funkci Přizpůsobení (adaptace), číslo kanálu 1 a zadejte Čtení  přednastavené hodnoty.


3.
Po dobu asi 5 minut (u motoru TFSI až 30 minut) bude funkce přizpůsobení hlásit závadu Podmínky nejsou splněny. Vyčkejte, až hlášení zmizí a zobrazí se text Staré klíčky - počet.


4.
Počet klíčků, které chcete naprogramovat vepište do pole Nová hodnota.


5.
Klikněte na testování nové hodnoty a po chvíli na Uložení nové hodnoty.


6.
Bezprostředně po Uložení nové hodnoty vytáhněte klíček a vložte do zapalování další zapněte zapalování alespoň na jednu sekundu, vypněte zapalování, zasuňte další klíček atd. Celková doba zapnutí zapalování při programování klíčků je 30 sekund, není tedy dobré nechávat zapnuté zapalování příliš dlouho. Po 30 sekundách se programování automaticky přeruší, pokud jste tedy nestihli naprogramovat všechny klíčky, je nutno celou proceduru zopakovat.

 

Pokud nelze programování provést:


·
Klíče lze programovat, pouze pokud je v zapalování nepřizpůsobený klíč (ten nový), který ale lze přiučit (má správný transpondér). Kontrolka musí po zapnutí zapalování blikat, po zadání tajného čísla musí začít svítit a po pěti minutách (prodleva nutná) začne opět blikat. Teprve potom lze zadat počet klíčů k naprogramování a pokračovat v postupu (výměna klíčů ve spínací skříňce).


·
zkontrolujte zda typ čipu v klíčku souhlasí s typem imobilizéru,


·
zkontrolujte zda máte správné tajné číslo,


·
zkontrolujte čtecí cívku,


·
zda je jednotka motoru přizpůsobená imobilizéru
(v řídicí jednotce motoru není závada - Řídicí jednotka motoru zablokována)
nejake info
·
Používá se diagnostická adresa 25 Imobilizér,


·
Součásti jsou stejné jako u 3.gen.,


·
Zlepšená ochrana během přizpůsobování,


·
Rozdílná identifikace všech komponentů mezi značkami koncernu (ŘJ motoru, Imobilizér, klíče) - nelze navzájem kombinovat,


·
přizpůsobit lze pouze předprogramované klíče (až 8 ks)
( klíče jsou už ve výrobě předprogramovány (základní kódování) ),


·
pro konkrétní auto, nelze naučit nepředprogramované klíče,


·
prodleva při přizpůsobení 5 min. (čeká se, dokud přizpůsobení Vás nepustí dál),


·
při přizpůsobování nové nebo použité ŘJ (s min. jedním novým klíčem) je nutné čekat 5 min. s vypnutým zapalováním,


·
Pozn.: Při výměně více než jednoho komponentu se mění všechny tři (řídicí jednotka motoru, imobilizér (v panelu), klíče)
Drag Power
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1262
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Vag Comannder 1.4 FULL by to měl dát v pohodě.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

chiptuning píše:pin by mel jit vycist vw toolbox nebo vycist z mot.jednotky obsah BDMkem,jaka je motorizace?
Dík za informace. :) Je to 3.0 TDi
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

zizalak píše:Vag Comannder 1.4 FULL by to měl dát v pohodě.
1.4 na to zapomen jak si na to přišel (LOL)
Uživatelský avatar
gdanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 823
Registrován: 23 led 2006, 14:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od gdanx »

co can commander 5.1?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Bugs.Bunny píše:
chiptuning píše:pin by mel jit vycist vw toolbox nebo vycist z mot.jednotky obsah BDMkem,jaka je motorizace?
Dík za informace. :) Je to 3.0 TDi
jestli je to CANova jednotka tak jen BDM a vycist seriovou eeprom a v vypisu najit
nebo je jeste jedna moznost a to nechat si to udelat v autorizaku , sice to bude stat vic penez a pin se nedovis :( protoze oni ho nevidi , ale zase je to bez problemu
Drag Power
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

měl jsem tu 2003 A6 a budíky byli Jeager - a nešlo mi to
z motorovky v poho
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

pepik píše:
zizalak píše:Vag Comannder 1.4 FULL by to měl dát v pohodě.
1.4 na to zapomen jak si na to přišel (LOL)
Já vim, že Audi je na to sviňě :) ale B6 2006 s tim třeba dáš ;)
***VAG,PSA,Renault***
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

chosepm píše:
pepik píše:
zizalak píše:Vag Comannder 1.4 FULL by to měl dát v pohodě.
1.4 na to zapomen jak si na to přišel (LOL)
Já vim, že Audi je na to sviňě :) ale B6 2006 s tim třeba dáš ;)
1.4 klonem nedas
:D
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“