VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU
Takze uz na me v D ceka peknej golfik a rad bych zalozil tema ohledne zvysovany vykonu na 1.9 tdi u Golfa.
takze pomocí vstriku, turba, KATu, EGR, SW, IC,...
Budu se tesit
takze pomocí vstriku, turba, KATu, EGR, SW, IC,...
Budu se tesit
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

ALH a jedna se mi o decentni upravu
- vstriky 764
- KAT ven
- a EGR off
tim bych mel dostat prej okolo 125ps
pak bych asi neco udelal se SW, mozna 96kw turbem a vetsi IC. Ale to pak budu muset udelat spojku.
ma nekdo ten zaklad? jak to jede? tz vstriky, kat a egr? jak to jede? ja mam 2.5tdi 103kw tak mam trochu strach, ze prechod na toho golfa bude vykonove zoufalost sama
- vstriky 764
- KAT ven
- a EGR off
tim bych mel dostat prej okolo 125ps
pak bych asi neco udelal se SW, mozna 96kw turbem a vetsi IC. Ale to pak budu muset udelat spojku.
ma nekdo ten zaklad? jak to jede? tz vstriky, kat a egr? jak to jede? ja mam 2.5tdi 103kw tak mam trochu strach, ze prechod na toho golfa bude vykonove zoufalost sama

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
JasteR píše:Nemusi jit ani na 200 od 160 bych dal uz vnitrnosti z 96/110tky..Smoke píše:G4 už má pevný písty (pokud teda nechce jít přes 200k)
nestraš mě, už se to někomu stalo,že to vnitřek neunesl při +- 180k?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ano a ne jednomu.. opravdu kazdemu doporucuju kdo ma 180koni+ dat jine vnitrnosti spolu s novym tesnenim a sroubama, vyjde to X krat levneji nez novy motor... ostatne az budete pak porad dolejvat olej, nebo vam zacne varit voda tak uz bude pozde...navic treba poskozeny pist z kteryho muzou odletat hlinikove kousky nebo v horsim pripadne z ohle nebo praskle ojnice a prorazeneho bloku mohou naletat sracky i do turba a bude total KO...Smoke píše:JasteR píše:Nemusi jit ani na 200 od 160 bych dal uz vnitrnosti z 96/110tky..Smoke píše:G4 už má pevný písty (pokud teda nechce jít přes 200k)
nestraš mě, už se to někomu stalo,že to vnitřek neunesl při +- 180k?
Ilustracni foto:

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Ano tenhle je z 1,9TDi a auto nejezdilo zavody..Smoke píše:to je z TDi 1.9?
ale zrovna tento je utavenej. já to nemám na závody.
a když si vzpomenu na Humluj G3 na okruhu vytrvalostní 12h a přežil (sice jen s 1.5b).
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
