VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU

Příspěvek od roti »

Takze uz na me v D ceka peknej golfik a rad bych zalozil tema ohledne zvysovany vykonu na 1.9 tdi u Golfa.

takze pomocí vstriku, turba, KATu, EGR, SW, IC,...

Budu se tesit
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Novu temu si zakladat nemusel. Staci citat, je tu toho napisane az az.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 05 bře 2009, 16:48, celkem upraveno 1 x.
CARTUNING
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 06 říj 2008, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od CARTUNING »

TDI tech píše:Novu temu si zakladat nemusel. Staci ciata, je tu toho napisane az az.
(LOL) Daj si ho chipnuť a maś DELO!!! ŽIADNE OMAČKY OKOLO
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Nejdřív to chce pořádný HW na to co plánuješ (hlavně písty) :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

G4 už má pevný písty (pokud teda nechce jít přes 200k :D )
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

aky je kod motora? Ak ALH tak to budes mat jadnoduhsie, ma uz VGT turbo.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ALH a jedna se mi o decentni upravu
- vstriky 764
- KAT ven
- a EGR off

tim bych mel dostat prej okolo 125ps

pak bych asi neco udelal se SW, mozna 96kw turbem a vetsi IC. Ale to pak budu muset udelat spojku.

ma nekdo ten zaklad? jak to jede? tz vstriky, kat a egr? jak to jede? ja mam 2.5tdi 103kw tak mam trochu strach, ze prechod na toho golfa bude vykonove zoufalost sama :(
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mam podobnu konfiguraciu na Golfe v podpise. Mam naviac len 11mm hlavu cerpadla. Ide to moc pekne, lepsie jak 2,5 ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Smoke píše:G4 už má pevný písty (pokud teda nechce jít přes 200k :D )
Nemusi jit ani na 200 od 160 bych dal uz vnitrnosti z 96/110tky..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

JasteR píše:
Smoke píše:G4 už má pevný písty (pokud teda nechce jít přes 200k :D )
Nemusi jit ani na 200 od 160 bych dal uz vnitrnosti z 96/110tky..

nestraš mě, už se to někomu stalo,že to vnitřek neunesl při +- 180k?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

190k by to mělo snášet dobře dlouhodobě ;)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Smoke píše:
JasteR píše:
Smoke píše:G4 už má pevný písty (pokud teda nechce jít přes 200k :D )
Nemusi jit ani na 200 od 160 bych dal uz vnitrnosti z 96/110tky..

nestraš mě, už se to někomu stalo,že to vnitřek neunesl při +- 180k?
Ano a ne jednomu.. opravdu kazdemu doporucuju kdo ma 180koni+ dat jine vnitrnosti spolu s novym tesnenim a sroubama, vyjde to X krat levneji nez novy motor... ostatne az budete pak porad dolejvat olej, nebo vam zacne varit voda tak uz bude pozde...navic treba poskozeny pist z kteryho muzou odletat hlinikove kousky nebo v horsim pripadne z ohle nebo praskle ojnice a prorazeneho bloku mohou naletat sracky i do turba a bude total KO...

Ilustracni foto:
Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to je z TDi 1.9?
ale zrovna tento je utavenej. já to nemám na závody.
a když si vzpomenu na Humluj G3 na okruhu vytrvalostní 12h a přežil (sice jen s 1.5b).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

a da se pres VAG stelovat tlak turba??
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Smoke píše:to je z TDi 1.9?
ale zrovna tento je utavenej. já to nemám na závody.
a když si vzpomenu na Humluj G3 na okruhu vytrvalostní 12h a přežil (sice jen s 1.5b).
Ano tenhle je z 1,9TDi a auto nejezdilo zavody..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“