Korekce palubního počítače
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Korekce palubního počítače
Tak jsem to tu prohledal a dohromady jsem nic nenašel.Jde o to, že mám O1 r.v.04 s maxikem a ten dost zkresluje průměrnou spotřebu. Mám tam původní řídicí jednotku ,ale vstřiky tam jsou 502. Ten rozdíl je 1,5l. Ukazuje to 3,9l a ve skutečnosti je 5,5l. Kodování je v pořádku. Nevíte kde by se nechala ta korekce udělat,když v přístrojovce je kanál č.3 nedostupný? Popřípadě kdo by to uměl upravit a za kolik? Dík.
máš chip? ten by tvůj problem mohl vyřešit, ale chce to někoho zkušeného
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
no nevím, ale podle mě je logický, že když bude dávka např. 8mg, bude údaj na palubáku 1l/h, a když bude 4mg tak na palubáku bude 0,5l/h, je na tom něco nelogickýho? prstě tomu danýmu vstřikovanýmu množství nafty přidělíš nějakou hodnotu, když řekneš, že je to víc než ve zkutečnosti, bude i palubák ukazovat víc než je zkutečnost
mám pocit, že dost lidí si to plete s tím číslem, který se samozřejmě při zvyšování dávky snižuje

Re: Korekce palubního počítače
Nieco najdes tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 974#276974 , http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 554#201554 , http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=81392#81392 , http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=28136#28136Seidl píše:Tak jsem to tu prohledal a dohromady jsem nic nenašel.Jde o to, že mám O1 r.v.04 s maxikem a ten dost zkresluje průměrnou spotřebu. Mám tam původní řídicí jednotku ,ale vstřiky tam jsou 502. Ten rozdíl je 1,5l. Ukazuje to 3,9l a ve skutečnosti je 5,5l. Kodování je v pořádku. Nevíte kde by se nechala ta korekce udělat,když v přístrojovce je kanál č.3 nedostupný? Popřípadě kdo by to uměl upravit a za kolik? Dík.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Hele, možná je to mimo, ale...když jsem dodělával maxidot do svojí fabky, dal se údaj, respektive konstanta přepočtu, změnit přímo v budíkách, v softu...maník co mi předělával ukazatel paliva (ukazoval opačně) mi to nabízel, že pokud to kecá, může udělat korekci....Nevedla by cesta tudy?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
No jasně že v softu...když jsem dal maxi-dot do Fabule, začal mi opačně ukazovat palivoměr - byly dvě možnosti..buď koupit komplet novej plovák asi za 5500 a nebo zajet za maníkem do Prahy. Ten mi to upravil na parkovišti u obchoďáku. Měl na to nějakou spešl utilitku vl. výroby, nalogoval se do softu budíků, za pět minut byl hotovej a rafika ukazovala správně. 

...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Tak jsem na to mrknul a palubák mi ukazuje na volnoběh 0,3l. Na vagu mám vstřikované množství 2,2-2,4 což mi připadá málo. Kodováno tam je to ,co tam má být z výroby 32768. Může to být vetšími vstřiky? Když jsem to ponížil na 32700 tak to na volnoběh vzrostlo na 0,5L. Tak nevím ,co tam mám nechat?Předem dík za každý názor.P.S. Nemůže to být tím ,že jsem změnil nastavení EGR ventilu?