Korekce palubního počítače

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Korekce palubního počítače

Příspěvek od Seidl »

Tak jsem to tu prohledal a dohromady jsem nic nenašel.Jde o to, že mám O1 r.v.04 s maxikem a ten dost zkresluje průměrnou spotřebu. Mám tam původní řídicí jednotku ,ale vstřiky tam jsou 502. Ten rozdíl je 1,5l. Ukazuje to 3,9l a ve skutečnosti je 5,5l. Kodování je v pořádku. Nevíte kde by se nechala ta korekce udělat,když v přístrojovce je kanál č.3 nedostupný? Popřípadě kdo by to uměl upravit a za kolik? Dík.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

máš chip? ten by tvůj problem mohl vyřešit, ale chce to někoho zkušeného
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Ne, chip nemám.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dá se to zkorigovat změnou volnoběžné dávky, ale záleží o kolik, pak to má vliv zas na jiný věci
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Huml píše:dá se to zkorigovat změnou volnoběžné dávky, ale záleží o kolik, pak to má vliv zas na jiný věci
To znamená že jí mám snížit?A o kolik? Na jaké věci by to mohlo mít vliv?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

musíš ji zvýšit, když chceš aby to ukazovalo větší spotřebu, ale bude horší odezva na plyn, trošku nižší výkon a někdo si stěžoval, že i spotřeba mu šla trošku nahoru (ne jen na palubáku), zas na druhou stranu, pokud to při plným plynu kouří, dá se tak ta kouřivost omezit
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Nerad bych zpochybňoval názor experta ale dosud jsem žil v domnění že když chci zvýšit údaj palubáku tak musím snížit dávku. Klidně si to nechám objasnit :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no nevím, ale podle mě je logický, že když bude dávka např. 8mg, bude údaj na palubáku 1l/h, a když bude 4mg tak na palubáku bude 0,5l/h, je na tom něco nelogickýho? prstě tomu danýmu vstřikovanýmu množství nafty přidělíš nějakou hodnotu, když řekneš, že je to víc než ve zkutečnosti, bude i palubák ukazovat víc než je zkutečnost ;) mám pocit, že dost lidí si to plete s tím číslem, který se samozřejmě při zvyšování dávky snižuje
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Korekce palubního počítače

Příspěvek od TDI tech »

Seidl píše:Tak jsem to tu prohledal a dohromady jsem nic nenašel.Jde o to, že mám O1 r.v.04 s maxikem a ten dost zkresluje průměrnou spotřebu. Mám tam původní řídicí jednotku ,ale vstřiky tam jsou 502. Ten rozdíl je 1,5l. Ukazuje to 3,9l a ve skutečnosti je 5,5l. Kodování je v pořádku. Nevíte kde by se nechala ta korekce udělat,když v přístrojovce je kanál č.3 nedostupný? Popřípadě kdo by to uměl upravit a za kolik? Dík.
Nieco najdes tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 974#276974 , http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 554#201554 , http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=81392#81392 , http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=28136#28136
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Jo zní to logicky jen jsem neměl na mysli číslo v tom určitym kanále ale posun hlavy čerpadla tak jestli to není nedorozumění kvůli tomu.
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Hele, možná je to mimo, ale...když jsem dodělával maxidot do svojí fabky, dal se údaj, respektive konstanta přepočtu, změnit přímo v budíkách, v softu...maník co mi předělával ukazatel paliva (ukazoval opačně) mi to nabízel, že pokud to kecá, může udělat korekci....Nevedla by cesta tudy?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale korekci v softu, ne pomocí VAGu, ta u těch novějších palubovek už právě není možná, pokud by to někdo zvládl, tak to by bylo řešení a nemusel by si vrtat do tý dávky ;)
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

No jasně že v softu...když jsem dal maxi-dot do Fabule, začal mi opačně ukazovat palivoměr - byly dvě možnosti..buď koupit komplet novej plovák asi za 5500 a nebo zajet za maníkem do Prahy. Ten mi to upravil na parkovišti u obchoďáku. Měl na to nějakou spešl utilitku vl. výroby, nalogoval se do softu budíků, za pět minut byl hotovej a rafika ukazovala správně. :o
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Tak jsem na to mrknul a palubák mi ukazuje na volnoběh 0,3l. Na vagu mám vstřikované množství 2,2-2,4 což mi připadá málo. Kodováno tam je to ,co tam má být z výroby 32768. Může to být vetšími vstřiky? Když jsem to ponížil na 32700 tak to na volnoběh vzrostlo na 0,5L. Tak nevím ,co tam mám nechat?Předem dík za každý názor.P.S. Nemůže to být tím ,že jsem změnil nastavení EGR ventilu?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nastav si tam na volnoběh při ohřátým tak 3,6 až 4mg a uvidíš, ten rozdíl 1,5l ve spotřebě jak jsi psal by se měl trochu srovnat ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“