Passat pada do nudzaku - Kontrola Log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Passat pada do nudzaku - Kontrola Log

Příspěvek od Makky1 »

Prosim o radu. Okolo 3700 otackach na trojke mi padne passat 1,9 tdi 81 kw do nudzaku. Dal som ho na Vag, a spravil Log. Prikladam logy, a ked niekto vie z nich vycitat , co by to mohlo robit, tak mi prosim dajte vediet, aby som nemusel len tak slepo hladat. Na tom Logu to padlo do nudzaku pri 3738 otackach. Napisalo aj poruchu "00575 – tlak v sacim potrubi 17-10 – regulacni diference Sporadicky"
Log: http://leteckaposta.cz/739450425
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mal si pri logu plny plyn? N75 si skusal vymenit? Hadicky mas dobre zapojene?
Odkial si?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

vyčistit turbo...jinak při logování se musí pořád držet plný plyn....vypadá to na turbo...nebo neproběhl nějaký nekvalitní chiptuning?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Příspěvek od Makky1 »

Mal som plyn na plno, a ventil ani hadicky so zatial nekontroloval. Musia tam ist nejake specialne hadicky, alebo stacia obycajne. Da sa ten N75 ventil nejako skontrolovat, alebo vycistit, alebo treba novy kus.
Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Příspěvek od Makky1 »

Som z Levic. Chiptunning som nerobil ziadny, a hadicky som nikdy neodpajal, takze by mali byt zapojene OK
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

podle logu si plný plyn neměl...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Příspěvek od Makky1 »

Rozmyslal som ze by som skocil do Vrboveho , vraj je tam nejaky dobry turboservis, len neviem kolko by tam stalo skontrolovanie a vycistenie turba. Nemate niekto s nimi skusenosti? Doma to robit nechcem, lebo byvam v panelaku, a tam je to chujovo rozoberat.
Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Příspěvek od Makky1 »

no mozno nie uplne plny, ale aj tak to padlo do nudzaku
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

chyba, pak se to z toho blbě vyčítá...ale vidím to an špatnej N75, hadičky, nebo spíš zasraný turbo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Příspěvek od Makky1 »

Dakujem za radu. Budem sa poberat tym smerom
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

;) spíš ještě podle visky zkontroluj čidlo tlaku nasáveného vzduchu. To ukazuje nějaký blbiny... V logu je vidět značný kolísání atmosferického tlaku, což se mi nějak nezdá.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tiborhr píše:Rozmyslal som ze by som skocil do Vrboveho , vraj je tam nejaky dobry turboservis, len neviem kolko by tam stalo skontrolovanie a vycistenie turba. Nemate niekto s nimi skusenosti? Doma to robit nechcem, lebo byvam v panelaku, a tam je to chujovo rozoberat.
Poznam ten servis, byvam odtial asi 6km. Ked tam pojdes, zmier sa s tym ze budu hned robit repas turba, zaplatis cca 5OO€ (LOL) Najdi niekoho kto sa ti na to pozrie a bude schopny vycisit turbo (ak je to vobec v tom).
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

tiborhr píše:Rozmyslal som ze by som skocil do Vrboveho , vraj je tam nejaky dobry turboservis, len neviem kolko by tam stalo skontrolovanie a vycistenie turba. Nemate niekto s nimi skusenosti? Doma to robit nechcem, lebo byvam v panelaku, a tam je to chujovo rozoberat.
Ku mišovi to máš + 6km tak sa dohodni s ním a budeš vedieť na čom keď ten servis nepoznáš. či nie? (hm)
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
Makky1
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 úno 2008, 18:58
Bydliště: Levice , Zap. Slovensko

Příspěvek od Makky1 »

For Misovw: Mas s tym skusenosti? Vedel by si sa mi na to pozriet aj ty? Prisiel by som.
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

myslim, že s tím nebude mít problém ;)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“