Stránka 1 z 3

přístrojová deska

Napsal: 10 bře 2009, 11:20
od Drndax
mám problém s deskou na octavii I přístrojovka občas jde občas ne chybová pamět je prázdná nemáte někdo nějakou radu

Napsal: 10 bře 2009, 11:50
od Dozbec
jeste napis jakej je to rok podle toho se da urcit vic pak

Napsal: 10 bře 2009, 12:14
od Drndax
je to rok 97

Napsal: 10 bře 2009, 12:34
od zizuzidan
Tu bych měl mít,napiš číslo jestli je schodné porovnám

Napsal: 10 bře 2009, 13:35
od misa.89
kouknul bych an konektory za přístrojovkou a potom bych kdyžtak rozhodil přístrojovku a kouknul jeslti tma nejsou nějaký studený spoje an tišťáku:-)

Napsal: 11 bře 2009, 07:48
od Drndax
určitě jí zkusim prohřát dekuju

Napsal: 08 led 2010, 18:30
od L
Ahoj chlapi, taky mám problém s přístrojovkou, tak to hážu sem, ať nezakládám další téma.... Mám Passat B5 facelift, r.v.2003. Před 2 dny mi začala blbnout přístrojovka- vždy po vypnutí klíčku se vynuluje vše, co jde - hodiny, všechny údaje v maxidotu (dlouhodobé i krátkodobé) i denní kilometry. Podle všeho do ní nejde stálý proud po vypnutí zapalování, protože ani nezobrazuje otevřené dveře. Pojistky jsou všechny ok, přístrojovka jinak funguje celá a bez problémů. V paměti závad nic není..... Konektory za přístrojovkou jsou ok, zkoušel jsem s něma všelijaké psí kusy a žádná změna. Nevím, jestli to má souvislost, ale zároveň s tímto problémem se auto začalo "jinak" zamykat. Vždy tam býval typický zvuk dvojitého cvaknutí (stejně jako na G4 a O1), teď to cvakne jen jednou. Máte nějaké nápady, nebo nesetkal se s tím už někdo? Díky za jakékoli tipy....

Napsal: 03 dub 2010, 11:03
od grizzly
Zdravím a také se přidávám s přístrojovkou. Mám Leona 1M a postupně mi začala vynechávat část přístrojovky (podsvícení, palivoměr, teploměr, otáčkoměr, tacho +několik kontrolek jako žhavení apod.) a během roku se to zhoršovalo až nyní nejde nic. Kontrolka dobíjení, směrovek, světel a počítadlo km makají. Ostatní nic. Rozebral jsem přístrojovku do mrtě, proměřil přívod 12V stálých, 12V od klíčku, kostru, dokonce i proměnlivých 12V od podsvícení a vše naměřeno v pořádku. Bohužel přístrojovka bez reakce. Rovněž žádná reakce na pohyb kabeláže, pohyb svorkovnicemi. Poradí někdo? :?

Napsal: 03 dub 2010, 11:56
od zx6ninja
opravit, přepájet..

Napsal: 06 zář 2012, 20:42
od Gója
Ahoj, chtěl jsem se zeptat když se vytahují budíky musí se sundávat volant? Mám Octavii r.v. 1999. děkuji za odpověď.

Napsal: 06 zář 2012, 20:42
od zx6ninja
nemusí

Napsal: 06 zář 2012, 20:52
od Gója
Děkuji.

Napsal: 18 lis 2012, 12:27
od 001marcus
L píše:Ahoj chlapi, taky mám problém s přístrojovkou, tak to hážu sem, ať nezakládám další téma.... Mám Passat B5 facelift, r.v.2003. Před 2 dny mi začala blbnout přístrojovka- vždy po vypnutí klíčku se vynuluje vše, co jde - hodiny, všechny údaje v maxidotu (dlouhodobé i krátkodobé) i denní kilometry. Podle všeho do ní nejde stálý proud po vypnutí zapalování, protože ani nezobrazuje otevřené dveře. Pojistky jsou všechny ok, přístrojovka jinak funguje celá a bez problémů. V paměti závad nic není..... Konektory za přístrojovkou jsou ok, zkoušel jsem s něma všelijaké psí kusy a žádná změna. Nevím, jestli to má souvislost, ale zároveň s tímto problémem se auto začalo "jinak" zamykat. Vždy tam býval typický zvuk dvojitého cvaknutí (stejně jako na G4 a O1), teď to cvakne jen jednou. Máte nějaké nápady, nebo nesetkal se s tím už někdo? Díky za jakékoli tipy....
comfortka??? (hm)

Napsal: 21 lis 2012, 10:37
od Pitrs2
grizzly píše:Zdravím a také se přidávám s přístrojovkou. Mám Leona 1M a postupně mi začala vynechávat část přístrojovky (podsvícení, palivoměr, teploměr, otáčkoměr, tacho +několik kontrolek jako žhavení apod.) a během roku se to zhoršovalo až nyní nejde nic. Kontrolka dobíjení, směrovek, světel a počítadlo km makají. Ostatní nic. Rozebral jsem přístrojovku do mrtě, proměřil přívod 12V stálých, 12V od klíčku, kostru, dokonce i proměnlivých 12V od podsvícení a vše naměřeno v pořádku. Bohužel přístrojovka bez reakce. Rovněž žádná reakce na pohyb kabeláže, pohyb svorkovnicemi. Poradí někdo? :?
koukni na svorkovnice co jdou mezi motorovym prostorem a interierem (jsou pod mechanizmem steracu). Jinak takhle blbne jen pristrojovka nebo nesviti treba i zbytek auta?

Napsal: 21 lis 2012, 18:32
od odie12
Taky přidám problémek... Mám "nový" (jiný) budíky s PP do Fabie diesel a nejde mi na nich změnit motorizace na 1.9... byly z 1.4TDi prostě mi to nebere kódování 00102 (původní 00101) tím pádem mi nefunguje tachometr. Pak ještě když při jízdě jedu do zatáčky letí mi dolů palivoměr a píská rezerva. A jako třešnička na dortu mi svítí kontrolka posilovače. V přístrojovce chyby nejsou ale z jiné ŘJ (Gateway nebo centrálka teď přesně nevím) jsem vyčetl chybnou CAN-BUS komunikaci. Budíky jsou mrtvý že?