Stránka 1 z 1
passat16td59kw turbo netlaci skoro vubec
Napsal: 10 bře 2009, 19:39
od luky1139
prosim o radu koupil jsem turbo do vw passat 16td intercoler a po namonto vani a nastartovani nic naopak kdyz jsem pridal plyn hadice se lehce nafoukla a pak se tlak zcela stratil.no nevim co stim turbo nema ani trozku vule na hridely ani znej nestrika olej

Re: passat16td59kw turbo netlaci skoro vubec
Napsal: 10 bře 2009, 20:36
od KARLIN80
luky1139 píše:prosim o radu koupil jsem turbo do vw passat 16td intercoler a po namonto vani a nastartovani nic naopak kdyz jsem pridal plyn hadice se lehce nafoukla a pak se tlak zcela stratil.no nevim co stim turbo nema ani trozku vule na hridely ani znej nestrika olej

namontuj si budík a zmeraj to v zábere za jazdy na mieste to turbo tlačí tak max 0,2 ale v zátaži až 0.8 bar
Napsal: 10 bře 2009, 21:09
od luky1139
ok
Napsal: 10 bře 2009, 21:14
od Smoke
jj, bez zátěže nemusí dat ani 0.1b
Napsal: 10 bře 2009, 21:15
od luky1139
no ale kcemu mi je budik kdyz to auto proste nejede je to jak holej diesel to je jasnz ze tam nejde tlak ale co stim znami mi řikal neco a pretlakovem ventylu ze by mohl byt sekly a turbo potom vsechen tlak odfukuje do vyfuku
Napsal: 10 bře 2009, 21:39
od Smoke
jo to je možné. prvně bych stejně napojil.
origo 1.6td v passatu zas nečekej zázraky. měl sem G2 1.6td a taky se mě zdálo spabota, ale tlačil 0.6 (má mít 0.8b)
Napsal: 10 bře 2009, 22:01
od luky1139
tak jsem zkusil budik a ukazoval 0.1 na mistě a v tahu 0.2 no ale zapojeny na vyvod co de k cerpadlu uz nevim co stim asi to hodim do srotu mynulý tyden jsem tam menil komplet brzdy to je fakt smula.
Napsal: 10 bře 2009, 22:25
od Smoke
wastegate nebo pojistnej ventil, nebo prasklá hadica k IC.
Napsal: 10 bře 2009, 23:05
od Zdeněk M
Smoke píše:wastegate nebo pojistnej ventil, nebo prasklá hadica k IC.
Mas zarezlej ten obtok na turbu,sundej vejfuk hned za turbem a uvidis tam takovou klapku,co upostí spaliny,když je tlak moc vysokej, ovlada ji pretlakový ventil,takova ta plechovka co je na turbu a je spojena tahlem stou klapkou. A funguje to tak , když je tlak malý je uzavrená a spaliny sou vsechny vedeny na turbinu,ta se roztocí a turbo zacne plnit. Když už to plní moc,tak se to tahlo co je dole na turbu zacne posunovat a otevirat tu zaklopku na vyfukový straně,ten obtok. Cast spalin se upustí a proudení plynu na turbínu se sníží, a otacky turba poklesnou a tlak plnění se sníží. Ta plechovka je spojena hadickou,takovou kratkou s turba hned na plechovku. Takže skontroluj tu klapku co upoustí ty spaliny na hladký chod,v tom bude tvuj problem.

Napsal: 11 bře 2009, 13:21
od luky1139
dal jsem naradu ZDENKA M a uz to mam skoro rozebrany jen mě tam zloby jaden šroub tak jsem mu dal brzdovku a uvidim .někdo mi to kdzsi poradil zakapnout brzdovou kapalynou tak jsem to ted udelal a nestacim se divit vlezla my az do poloviny števtu no parada!!kam se na to hrabou ty novodoby spreje .jdu pokracovat doufam ze to dopadne doře

Napsal: 11 bře 2009, 19:48
od luky1139
tak jsem to konečne rozebral a když sem se tam podival myslel jsem ze to se mnou prašti

turbo je v polovině praskly ale ne až do kraje tak mně napadlo jestly by to slo zavarit nevite nekdo ??je to z lytiny. ja už jsem z toho hotovej. jo abych nezapomněl moc dik zarady všem aspon uz vim včem je problem.
Napsal: 11 bře 2009, 20:41
od KARLIN80
turbo kúpiš za 1000 k. je ich na ponuku myslím dost na forach tak nejaké prasknuté by som neopravoval škoda času a penazí

Napsal: 11 bře 2009, 20:50
od luky1139
jo za tisic!tak to mi teda porad kde?kdy za novy chtěj vsude okolo 11tis a za repasi 6-7tis.
Napsal: 11 bře 2009, 21:23
od KARLIN80
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=40074
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=40422
skús napr. toto je to už nejaký piatok ked som ja zhanal turbo.skús aj iné fora pasuje aj z golfa

Napsal: 11 bře 2009, 22:50
od luky1139
hmm tak dik zkusim
