
konecne dalsie Baaawo pricuchne k oleju..
takze do bmw nemusis volat.. to co mas je ideal na prestavbu na olej...
takze 320 ako jedina bola modifikovana s 2 verziami 4 valcov.
100Kw je starsi TDS vrtany na priamy vstrek, zvacseny objem, ina riadiaca jednotka a ine cerpadlo...samoska BOSCH, potom bolo 110kw a to uz bol common rail. takze si spravil spravnu volbu ze si isiel do 100Kw.
komunikujem s firmou od ktorej som kupil kit a zatial su skepticky na prestavbu commonrail BMW na olej ... zatial najvacsi problem by malo robit podavacie cerpadlo ktore sa vraj pouzitim oleja rychlo odpali. no podla mna by to vymena podavacieho cerpadla aj vyriesila.. tak neviem
bude sa musiet upravit riadiaca jednotka vypnut cca 2 cidla a vyhodit chladic nafty za palivovym filtrom...
ja som prekopal uz druhu 525 tds 1.e34 teraz e39 a musim povedat ze to slape jak hodinky. jediny problem som mal s podavaci cerpadlom v e39 no po rozobrani chalani zistili ze je funkcne za zenitom...takze by odislo tak ci tak.
ak chces prekopat 3-jku na olej, budes podla mna spokojny, no nedavaj tam barzjake blbosti ktore v konecnom dosledku nie su efektivne.
takze treba radsej na zaciatku viac investovat a mas na dlho pokoj....
mam tu v BA chalanov ktory by sa do toho vedeli pustit...tak isto by sa dala urobit aj lepsia cena vzhladom na to ze uz vieme co vsetko tam treba a da sa kopa veci zohnat tu a lacnejsie.
kontakt:
alex.s730d@gmail.com