VW Passat B5 1.9 TDI 81 kW-Nudzak-VYRIESENEEEEE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat B5 1.9 TDI 81 kW-Nudzak-VYRIESENEEEEE
Zdravim all TDIckarov.....mam vw passat b5 a neustale mi hadze auto do nudzaku pri tahu pri cca 3000ot/min. Podarilo sa mi ho napojit na VAG a vyhodilo mi tieto chybove kody>00519, 00522, 00575, 01262, 17978, 65535.
mal som vonku turbo/uz je vycistene/,lopatky sa nezadrhavaju,podtlak je dobry, menil som uz aj vsetky podtlakove hadicky/tie tenke/, vymenil som aj cidla>vahu vzduchu, G71 a stale to blbne a hadze do nudzaku.....urobi to vtedy,ked pri tahu ma hrubsi zvuk.ked je zvuk slabsi.tzn.ze napocut sanie vo vnutri,tak ide pekne.uz som zufaly..... uz mi ostavaju len vymenit nasavacie hadice/tie hrube/. Vie mi niekto poradit alebo najde sa niekto z KE a okolia, co by mi vedel zavadu odstranit? Dakujem
mal som vonku turbo/uz je vycistene/,lopatky sa nezadrhavaju,podtlak je dobry, menil som uz aj vsetky podtlakove hadicky/tie tenke/, vymenil som aj cidla>vahu vzduchu, G71 a stale to blbne a hadze do nudzaku.....urobi to vtedy,ked pri tahu ma hrubsi zvuk.ked je zvuk slabsi.tzn.ze napocut sanie vo vnutri,tak ide pekne.uz som zufaly..... uz mi ostavaju len vymenit nasavacie hadice/tie hrube/. Vie mi niekto poradit alebo najde sa niekto z KE a okolia, co by mi vedel zavadu odstranit? Dakujem
Naposledy upravil(a) robuch dne 31 kvě 2009, 15:34, celkem upraveno 1 x.
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
robuch píše:a kde najdem ten N75?
tady podle toho ho najdeš http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34699
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
a zmeni sa tym nieco? co ten zvuk co som opisoval?a este jeden dotaz...do RJ mi ide taka cierna tenka hadicka....na co vlastne je?ked som kupoval auto,tak pri RJ bolo plno oleja...ta hadicka bola odpojena z RJ...tak som ju tam napojil s5 a olej som poutieral...zatial je to suche.keby ze bola netesnost na hadicach sania po pripade trhlina, tak by to robilo vzdy?alebo len obcas.uvzujem uz len fakt nad tymi hadicami...vie ich niekto zohnat a kolko asi stoja?mam na mzsli tie hrube hadice co idu do a von z turba z IC a vzduch.filtra.dik
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
ta hadička vede právě k G71 (čidlo tlaku v sacím potrubí) proto jestli si jí měl odpojenou naskočila ti chyba 00519 a auto spadlo do nouzákurobuch píše:a este jeden dotaz...do RJ mi ide taka cierna tenka hadicka....na co vlastne je?ked som kupoval auto,tak pri RJ bolo plno oleja...ta hadicka bola odpojena z RJ
pak nemá podle čeho regulovat N75 atd
jestli se pletu,ať mě někdo opraví,nebo doplní
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Takze pred chvilou bol Robo u mna a mrkli sme sa blizsie na jeho Passatika. Neviem kde mam zacat najskor takze pekne po poriadku. Najprv so spravil zakldne veci ako sa pozrel do pamati zavad v ktorej bolo zopar drobnosti ako "cidlo chladiacej kvapaliny" dalej "tlak v sani - regulacna odchylka" a este cosi z RJ motora. Skontroloval som uhol vstreku a ten je velmi neskoro vid. log. Volnobezna davka je 4mg coje dajme tomu este ako tak. Isli sme sa previest a spravit logy:
MAF vahy vzduchu:
MAP tlaku turba:
a este ten predvstrek:
Nasledovala cesta do mojej garaze kde sme najprv pozreli regulaciu na turbe kedze plniaci tlak prekrocil max. hodntu o 0.622Bar oproti pozadovanej hodnote a auto padlo do nudzaku. Moja diagnoza znela Lopatky. Regulacia sice chodi lahko ale asi 1/4 pred hornou krajnou polohou (uplneho otvorenia) sa trosku asi na dvoch miestach akoby zatnu resp. pozastavia a az potom dojdu nadoraz hore. To ma za nasledok ze to nestiha uregulovat plniaci tlak na pozadovanu hodnotu. Bolo to aj pekne vidno hned ked nastartoval motor tak ich pekne nadoraz privrelo ale v momente ked ho vypol a lopatky sa vracali hore tak spociatku sa tesne pred koncom zastavili a zvysok drahy uz dosli pomaly az na doraz.
K tomu predvstreku nadaval som ako pohan. Chcel som mu ho hned nastavit a tak ja hlupi somar som najprv dal dole dekel z rozvodov, povolil cerpadlo, spravil si znacku no a ked som snim chcel hnut, tak to neslo. Zrazu som si vsimol ze cerpadlo je uz natocene nadoraz k motoru a viac to nejde. Zbytocne som to vsetko povoloval a hlavne tu srubu co drzi cerpadlo vzadu co je knej "super" pristup. Skoro som dostal infarkt. Tak sme to poskladali a musi si dat nanovo vystavit rozvod a cerpadlo dat aspon o zub dopredu aby sa stym dalo hybat.
MAF vahy vzduchu:
MAP tlaku turba:
a este ten predvstrek:
Nasledovala cesta do mojej garaze kde sme najprv pozreli regulaciu na turbe kedze plniaci tlak prekrocil max. hodntu o 0.622Bar oproti pozadovanej hodnote a auto padlo do nudzaku. Moja diagnoza znela Lopatky. Regulacia sice chodi lahko ale asi 1/4 pred hornou krajnou polohou (uplneho otvorenia) sa trosku asi na dvoch miestach akoby zatnu resp. pozastavia a az potom dojdu nadoraz hore. To ma za nasledok ze to nestiha uregulovat plniaci tlak na pozadovanu hodnotu. Bolo to aj pekne vidno hned ked nastartoval motor tak ich pekne nadoraz privrelo ale v momente ked ho vypol a lopatky sa vracali hore tak spociatku sa tesne pred koncom zastavili a zvysok drahy uz dosli pomaly az na doraz.
K tomu predvstreku nadaval som ako pohan. Chcel som mu ho hned nastavit a tak ja hlupi somar som najprv dal dole dekel z rozvodov, povolil cerpadlo, spravil si znacku no a ked som snim chcel hnut, tak to neslo. Zrazu som si vsimol ze cerpadlo je uz natocene nadoraz k motoru a viac to nejde. Zbytocne som to vsetko povoloval a hlavne tu srubu co drzi cerpadlo vzadu co je knej "super" pristup. Skoro som dostal infarkt. Tak sme to poskladali a musi si dat nanovo vystavit rozvod a cerpadlo dat aspon o zub dopredu aby sa stym dalo hybat.
spraaaaavne tak ako vravi Jozi.....som mu vdacny a ochotnejsieho mechanika som este nevidel. Normalne som mu aj porozumel, co vravel o moznostiach a pricinach mojho NUDZAKU......... viac takych mechanikov a svet motorizmu by bol krajsiiiiii....klobuk dolu Jozi. ...... pozistujem veci okolo turba a po skole by som sa ozval a doriesili by sme tie rozvody, turbo a vsetko okolo toho...drzim palce v skole ...este raz dakujem pekne.
zavada odstranenaaa
o tak som mal vonku turbo o5.......no teraz som si robil vsetko saaaaam a na nikoho som sa nespoliehal....musim uznat,ze samotne vyberanie turba vrchom bol porod a to doslovaaaa.....moj passatik bol v kome asi 4h,kym sa mi podarilo vybrat turbo von.....vsetky skrutky drzali ako privareneeee a ja som to zacal stracat nadej uspesneho vyberu turba,no podarilo sa a to aj bez sekania skrutiek .Potom som presiel k samotnemu cisteniu....nakupil som si potrebne cistiace prostriedky/arva,odhrdzovac,cistic brzd/ a zacal sa proces....po rozpoleni turba sa my naskytol pohlad na ciernu uhlovu banu....vsetko bolo zanesene usadeninami z vyfukoveho potrubia....poradne som to prestriekal cisticom brzd a vsetko som ponoril do arvy,potom prestriekal odhrdzovacom a proces niekolko krat opakoval....po vycisteni som to poskladal ale lopatky stale drhli v urcitom mieste... tak som to zas rozobral a zistil som,ze na spodnej casti turba/miesto pod lopatkami/je dost drsne a vyzeralo to ako zenska celulitida , tak som vzal smirgel a presmirgloval som to......a o5 poskladal a nic nedrhlo....takze pre kratkost casu som to nechal tak a poskladal som turbo...vtransplantoval som ho do passatika a cuduj sa svete auto ide ako siiiiiiiip ziaden nudzak a sliape prekrasne......po kratkom rozhovore s Jozim to pri pripadnom opetovnom robeni necham prebrusit na magnetickej bruske a bude vsetko OK........takze nebojte sa a nekupujte nove turba ked to vase nie je uplne KO......vela stastia pri cisteni.