VW Passat B5 1.9 TDI 81 kW-Nudzak-VYRIESENEEEEE

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

VW Passat B5 1.9 TDI 81 kW-Nudzak-VYRIESENEEEEE

Příspěvek od robuch »

Zdravim all TDIckarov.....mam vw passat b5 a neustale mi hadze auto do nudzaku pri tahu pri cca 3000ot/min. Podarilo sa mi ho napojit na VAG a vyhodilo mi tieto chybove kody>00519, 00522, 00575, 01262, 17978, 65535.

mal som vonku turbo/uz je vycistene/,lopatky sa nezadrhavaju,podtlak je dobry, menil som uz aj vsetky podtlakove hadicky/tie tenke/, vymenil som aj cidla>vahu vzduchu, G71 a stale to blbne a hadze do nudzaku.....urobi to vtedy,ked pri tahu ma hrubsi zvuk.ked je zvuk slabsi.tzn.ze napocut sanie vo vnutri,tak ide pekne.uz som zufaly..... :? (wallbash) uz mi ostavaju len vymenit nasavacie hadice/tie hrube/. Vie mi niekto poradit alebo najde sa niekto z KE a okolia, co by mi vedel zavadu odstranit? Dakujem
Naposledy upravil(a) robuch dne 31 kvě 2009, 15:34, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co třeba N75 ?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

a kde najdem ten N75?
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

robuch píše:a kde najdem ten N75?


tady podle toho ho najdeš ;) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34699
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Co som hodil tie chyby do VISu tak som zistil ze je to celkom pestre. Takze skontroluj poistky kabelaz a konektory. A skus spravit logy. A ako napisal Marek77 tak sa skus mrknut na ten N75 sprav test akcnych clenov pozri aj a G71.
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

ok,tak N75 bol meneny........ktory je potom G71?ja som myslel ze je to ten N75 .... no som o co zas mudrejsiii.skusim este precistit konektory a relatka a co ten hrubsi a tensi zvuk pri nasavani vzduchu?vysvetlenie?......
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

este ma napadlo....nedalo by sa nejakym sposobom zablokovat lopatky turba tak,aby boli stale otvorene?....mozno vtedy by to nerobilo...co vy na to?to znamena ze by sa zablokoval aj jeden otvor na N75/ten con nastavuje lopatky/...skusal to niekto?
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

co sa tyka tych testov akcnych clenov....nie som odbornik na pouzivanie VAG.....viem akurat nacitat a zmazat chyb.kody :) (noteeth) ....je niekto z KE a okolia?...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Odpoj hadicku od podtlakovej banky na turbe a lopatky ostanu v krajnej hornej polohe t.j. budu otvorene
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

a zmeni sa tym nieco? co ten zvuk co som opisoval?a este jeden dotaz...do RJ mi ide taka cierna tenka hadicka....na co vlastne je?ked som kupoval auto,tak pri RJ bolo plno oleja...ta hadicka bola odpojena z RJ...tak som ju tam napojil s5 a olej som poutieral...zatial je to suche.keby ze bola netesnost na hadicach sania po pripade trhlina, tak by to robilo vzdy?alebo len obcas.uvzujem uz len fakt nad tymi hadicami...vie ich niekto zohnat a kolko asi stoja?mam na mzsli tie hrube hadice co idu do a von z turba z IC a vzduch.filtra.dik
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

robuch píše:a este jeden dotaz...do RJ mi ide taka cierna tenka hadicka....na co vlastne je?ked som kupoval auto,tak pri RJ bolo plno oleja...ta hadicka bola odpojena z RJ
ta hadička vede právě k G71 (čidlo tlaku v sacím potrubí) proto jestli si jí měl odpojenou naskočila ti chyba 00519 a auto spadlo do nouzáku
pak nemá podle čeho regulovat N75 atd

jestli se pletu,ať mě někdo opraví,nebo doplní
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

nooo len ta hadicka je uz zapojena a stale nudzaaaaaak.jaaaaaj sudruhovia z NDR.......na sluzobnej Kii sa to nestane...1.5 CRDI a slape ako utrhnutaaaa z retaze...to je tah a hlavne ziaden nudzaaaaaaaaaak.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Takze pred chvilou bol Robo u mna a mrkli sme sa blizsie na jeho Passatika. Neviem kde mam zacat najskor takze pekne po poriadku. Najprv so spravil zakldne veci ako sa pozrel do pamati zavad v ktorej bolo zopar drobnosti ako "cidlo chladiacej kvapaliny" dalej "tlak v sani - regulacna odchylka" a este cosi z RJ motora. Skontroloval som uhol vstreku a ten je velmi neskoro vid. log. Volnobezna davka je 4mg coje dajme tomu este ako tak. Isli sme sa previest a spravit logy:

MAF vahy vzduchu:
Obrázek

MAP tlaku turba:
Obrázek

a este ten predvstrek:
Obrázek

Nasledovala cesta do mojej garaze kde sme najprv pozreli regulaciu na turbe kedze plniaci tlak prekrocil max. hodntu o 0.622Bar oproti pozadovanej hodnote a auto padlo do nudzaku. Moja diagnoza znela Lopatky. Regulacia sice chodi lahko ale asi 1/4 pred hornou krajnou polohou (uplneho otvorenia) sa trosku asi na dvoch miestach akoby zatnu resp. pozastavia a az potom dojdu nadoraz hore. To ma za nasledok ze to nestiha uregulovat plniaci tlak na pozadovanu hodnotu. Bolo to aj pekne vidno hned ked nastartoval motor tak ich pekne nadoraz privrelo ale v momente ked ho vypol a lopatky sa vracali hore tak spociatku sa tesne pred koncom zastavili a zvysok drahy uz dosli pomaly az na doraz.

K tomu predvstreku nadaval som ako pohan. Chcel som mu ho hned nastavit a tak ja hlupi somar som najprv dal dole dekel z rozvodov, povolil cerpadlo, spravil si znacku no a ked som snim chcel hnut, tak to neslo. Zrazu som si vsimol ze cerpadlo je uz natocene nadoraz k motoru a viac to nejde. Zbytocne som to vsetko povoloval a hlavne tu srubu co drzi cerpadlo vzadu co je knej "super" pristup. Skoro som dostal infarkt. Tak sme to poskladali a musi si dat nanovo vystavit rozvod a cerpadlo dat aspon o zub dopredu aby sa stym dalo hybat.
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

spraaaaavne tak ako vravi Jozi.....som mu vdacny a ochotnejsieho mechanika som este nevidel. Normalne som mu aj porozumel, co vravel o moznostiach a pricinach mojho NUDZAKU......... viac takych mechanikov a svet motorizmu by bol krajsiiiiii....klobuk dolu Jozi. ...... pozistujem veci okolo turba a po skole by som sa ozval a doriesili by sme tie rozvody, turbo a vsetko okolo toho...drzim palce v skole ...este raz dakujem pekne.
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

zavada odstranenaaa

Příspěvek od robuch »

o tak som mal vonku turbo o5.......no teraz som si robil vsetko saaaaam a na nikoho som sa nespoliehal....musim uznat,ze samotne vyberanie turba vrchom bol porod a to doslovaaaa.....moj passatik bol v kome asi 4h,kym sa mi podarilo vybrat turbo von.....vsetky skrutky drzali ako privareneeee a ja som to zacal stracat nadej uspesneho vyberu turba,no podarilo sa a to aj bez sekania skrutiek :).Potom som presiel k samotnemu cisteniu....nakupil som si potrebne cistiace prostriedky/arva,odhrdzovac,cistic brzd/ a zacal sa proces....po rozpoleni turba sa my naskytol pohlad na ciernu uhlovu banu....vsetko bolo zanesene usadeninami z vyfukoveho potrubia....poradne som to prestriekal cisticom brzd a vsetko som ponoril do arvy,potom prestriekal odhrdzovacom a proces niekolko krat opakoval....po vycisteni som to poskladal ale lopatky stale drhli v urcitom mieste... tak som to zas rozobral a zistil som,ze na spodnej casti turba/miesto pod lopatkami/je dost drsne a vyzeralo to ako zenska celulitida :( :o , tak som vzal smirgel a presmirgloval som to......a o5 poskladal a nic nedrhlo....takze pre kratkost casu som to nechal tak a poskladal som turbo...vtransplantoval som ho do passatika a cuduj sa svete auto ide ako siiiiiiiip ziaden nudzak a sliape prekrasne......po kratkom rozhovore s Jozim to pri pripadnom opetovnom robeni necham prebrusit na magnetickej bruske a bude vsetko OK........takze nebojte sa a nekupujte nove turba ked to vase nie je uplne KO......vela stastia pri cisteni.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“