Stránka 1 z 9

Výměna čerpadla-prosím o radu

Napsal: 22 bře 2009, 16:06
od Matezzzz
Zdravím a prosím o radu :?
Audi B4 TDi motor 1Z-měnili sme čerpadlo z motoru AHf, předělali držák, přepájeli konektor, pěkně čísla drátků na sebe, rozvody nastaveny, zalili sme ho, začlo si pěkně sát, povolili vstřiky až vylítal všechen vzduch a motor ani malinkej náznak že by chtěl naskočit, vstřiky sou komplet suchý. Zkoušeli sme i nandat vstřik venku na trubku a ani si nekápne. odvzdušňovali sme to snad 10x, vymlátili 3 baterky a ani obláček. Tak sem přehodil ještě jedno čerpadlo ze 100% funkčního motoru, udělali to samé, zkoušeli sme i el.čerpadlem hnát naftu ze samostatnýho okruhu, odvzdušňovali jak blbci a zase ani ťuk. Nemá to dostatečný tlak na otevření vstřiku, ale už nevíme proč, vyzkoušeli sme všechno a sme v koncích, ještě zkusím diagnostiku,ale....... Prosím o jakoukoliv radu nebo zkušenost obdobnýho rázu, díky moc

Jinak na startsprej to chytlo, ale běželo to jen na ty výpary, nic víc, taky sme to zkoušeli,když už bylo všechno odvzdušnění, roztáhnout a prostě ani záškub nebo obláček.

Napsal: 22 bře 2009, 16:17
od 12skvarka
tak tě nejde plus na stop ventil

Napsal: 22 bře 2009, 16:18
od Matezzzz
Plus tam jde, změřili sme to i vyměnili ventil z toho původního čerpadla i z toho druhýho, otevírá, nafta do čerpadla jde bez bublinek a na vstřiky taky valí

Napsal: 22 bře 2009, 16:19
od misoVW
asi bude chyba v tom prepinovani konektoru. Treba zistit kam idu jednotlive piny na povodnom a kam na novom cerpadle. Nie som si isty, ci sa to pinuje 1:1.

Napsal: 22 bře 2009, 16:21
od Matezzzz
pročítal sem taky forum i VW club a všude kluci píšou že to čerpadlo normálně funguje s úpravou toho držáku a přepinování je prý stejné, čísla drátků na sebe, tak nevím kde je chyba?

Napsal: 22 bře 2009, 16:23
od misoVW
mal si dole unasac z cerpadla?

Napsal: 22 bře 2009, 16:24
od Matezzzz
teď si nejsem jistý co myslíš tím unašečem, zas takovej odborník na čerpadla nejsem, dík za osvěžení paměti

Napsal: 22 bře 2009, 16:25
od misoVW
nie je tam ziadny kolik a ani diva svina to uz neda jak to ma byt. Proste na hriadeli cerpadla je unasac na remenicu.

Napsal: 22 bře 2009, 16:27
od misoVW
Na povodne cerpadlo to islo, preco sa menilo?

Napsal: 22 bře 2009, 16:27
od Matezzzz
jo už vím, to sem dole neměl, povolil sem rozvodový kolo těma třema šroubkama jak se tím ladí předvstřik, ale myslím si že i kdyby byli rozvody nastavený úplně jinde, tak by se aspoň zakouřilo z vejfuku i když by to ani neškublo.

Napsal: 22 bře 2009, 16:30
od misoVW
diagnostika nic nepise? Preblikne zhavenie po zapnuti klucika?

Napsal: 22 bře 2009, 16:31
od Matezzzz
měnilo se protože to začalo lenivět, chcípat, hulit a když sem měnil naftovej filtr tak sem z něj nejdřív vypustil půlku vodu a pak až šla nafta, páč sem jezdil na naftu od kámoše z JZD (LOL)

Napsal: 22 bře 2009, 16:37
od misoVW
skontroluj este raz tie piny a aj ci maju vodivost cez ten konektor.

Napsal: 22 bře 2009, 16:37
od Matezzzz
žhaví to normálně, když je teplo nežhaví, když to stálo venku, normálně nažhavilo. Diagnostika zatím nevím

Napsal: 22 bře 2009, 16:40
od Matezzzz
na tom starým čerpadle to chodilo normálně, tak doufám v to že to bude chodit i taky a drátky sou podle čísel na sobě a že by to bylo tak strašně zavsdušněný, to je fakt divný