po startu zhasne motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

po startu zhasne motor

Příspěvek od delis »

Dobrý večer, pánové prosím o radu s následujícím: Po cca 120 km cestě jsem vypl motor u benzínky a při pokusu o start a po 15 min motor naskočil a ihned chcípl, neběží snad ani sekundu. Toto se opakovalo několikrát. Potom jsem se asi 100 km projel na laně a doma Octavku 1.9 Tdi 66 kw, r.v. 2001 připojil na VAG, kde jsem proskenoval závady:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft

Model: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 038 906 012 H
Komponent: 0000SG 3332
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 31480
TMBHG41UX18458722 SKZ7Z0A0880619
1 Nalezeny chyby:
18062 - Vypiste prosim pameť zavad sdruzenych pristroju
P1654 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: OBD-II/EOBD, KeyWord:8FEB

Přeskoč adresu 15-Airbagy

Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1U0 920 810 F
Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
Kódování: 03112
Opravna #: WSC 00222
TMBHG41UX18458722 SKZ7Z0A0880619
0 Nalezeny chyby:

Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 31480
0 Nalezeny chyby:

Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1J0 959 799 Q
Komponent: 5M Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 04097
Opravna #: WSC 31480
1 Nalezeny chyby:
00943 - Vyhrivani zrcatka na strane ridice (Z4)
35-10 - - - Sporadicky

Konec -------------------------------------------------------

Jednotka motoru se odkazuje na budíky, ale tam žádná závada nevyskakuje.
Ve visu píšou k chybě vypsané na motoru

Císlo chyby:
18062
prectete pamet zavad panelu pristroju
Prícina:
cidlo teploty a stavu oleje vadne,vedeni k cidlu vadne
Možné projevy:
kontrolka stavu oleje sviti
Doporucený postup:
kontrola vedeni k cidlu,cist pamet zavad pristrojove desky,cidlo vymena

Až po tomto jsem si všimnul, že po zapnutí klíčku se rozsvítí všechny kontrolky jak mají, taky některé pozhasínají a chvíli po nich zhasne i kontrloka mazání aniž by byl nastartovaný motor.

Kde tedy je porucha? Mám se mrknout na to čidlo jak píšou ve visu? Nejspíš bude někde na olejové vaně, jak ověřím jeho funkci, dá se nějak provizorně nahradit na zkoušku.

Děkuji za vaše rady.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

U Octávky zůstává svítit jen kontrolka dobíjení,takže to nereš.
A čidlo ve vaně nekontroluj,to nato nemá vůbec vliv.
Zaměř se na naftu,jestli nemáš třeba přicpanej palivový filtr a jestli jde nafta na vstřiky atd.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

chyba bude vo snimacej cievke imobilizeru.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

taky bych to tak viděl, tomu by odpovídala i ta přístrojovka
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od delis »

Myslel jsem, že když to nenačte kód z klíčku, tak bude na přístrojovce svítit to autíčko s klíčkem. Proč to tedy nehodí nějakou závadu na diagnostice? Jestli jde nafta na vstřiky jsem nezkoumal, filtr by to být neměl, je tam cca 5000 km a při zastartování jsem pozoroval hadičku u čerpadla a malá bublijnka co tam je pořád se pohybovala do čerpadla, auto mělo výkon v pořádku.

Teď jsem si vzpoměl, že to někdy před rokem na VAGu psalo slabý svazek imogilizéru, či něco podobného, ale od té toby se to neobjevilo. Proč to tedy něco podobného nenepíše nyní? Díky za reakce.
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

zkus se nalogovat do budiku zadej kod a zkus nastartovat to by melo jit i kdyz nebude funkcni imo tim bys vyloucil motorovou zavadu odufam ze to teda funguje na octavce na me A3 rok99 to takto funguje
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od delis »

Problém je, že mám jeden klíč a náhradní s kódem nemám. Dá se kód někde sehnat?
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

leda nechat udělat novej klíč, vložit jinej immo do klíče a naprogramovat tenhle novej immo přes VAG do přístrojovky. Je to jednoduché.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od delis »

Pánové vyřešeno. Byla zatuhlá zdechací klapka na sacím potrubí. Stačilo do ní strčit odpadla a motor naskočil jak fík. A já jsem to kvůli takové krávovině táhl 130 km. No hned mě to nenapadlo. Děkuji za snahu.
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

tak to jo aspon ze uz to mas ale v klidu
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

a tu chybu na vagu máš stále?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od delis »

Nic jiného jsem s tím nedělal, tak asi jo. Jenom jsem drcnul do táhla té klapky a na první otočení. Až přijedu domů, tak na to mrknu. Co jsem se ještě ptal autoelektrikáře, tak říkal, že to čidlo zastavení motoru nemůže způsobovat. Asi tam něco bude, zkusím ochytat kabely a svorkovnice, nebo ji smažu a uvidím, jestli se objeví.
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

To je dobrý na zloděje s tou klapkou. No, ale v dnešní době se s tim moc nemažou. Přijedou s odtahovkou a je po hehe
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

toto sa aj mne stáva je to imobilizer
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

lenze ked je klapka zavreta a startujes, motor toci akoby bez tlakov a to musi mechanik poznat :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“