po startu zhasne motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
po startu zhasne motor
Dobrý večer, pánové prosím o radu s následujícím: Po cca 120 km cestě jsem vypl motor u benzínky a při pokusu o start a po 15 min motor naskočil a ihned chcípl, neběží snad ani sekundu. Toto se opakovalo několikrát. Potom jsem se asi 100 km projel na laně a doma Octavku 1.9 Tdi 66 kw, r.v. 2001 připojil na VAG, kde jsem proskenoval závady:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 038 906 012 H
Komponent: 0000SG 3332
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 31480
TMBHG41UX18458722 SKZ7Z0A0880619
1 Nalezeny chyby:
18062 - Vypiste prosim pameť zavad sdruzenych pristroju
P1654 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: OBD-II/EOBD, KeyWord:8FEB
Přeskoč adresu 15-Airbagy
Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1U0 920 810 F
Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
Kódování: 03112
Opravna #: WSC 00222
TMBHG41UX18458722 SKZ7Z0A0880619
0 Nalezeny chyby:
Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 31480
0 Nalezeny chyby:
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1J0 959 799 Q
Komponent: 5M Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 04097
Opravna #: WSC 31480
1 Nalezeny chyby:
00943 - Vyhrivani zrcatka na strane ridice (Z4)
35-10 - - - Sporadicky
Konec -------------------------------------------------------
Jednotka motoru se odkazuje na budíky, ale tam žádná závada nevyskakuje.
Ve visu píšou k chybě vypsané na motoru
Císlo chyby:
18062
prectete pamet zavad panelu pristroju
Prícina:
cidlo teploty a stavu oleje vadne,vedeni k cidlu vadne
Možné projevy:
kontrolka stavu oleje sviti
Doporucený postup:
kontrola vedeni k cidlu,cist pamet zavad pristrojove desky,cidlo vymena
Až po tomto jsem si všimnul, že po zapnutí klíčku se rozsvítí všechny kontrolky jak mají, taky některé pozhasínají a chvíli po nich zhasne i kontrloka mazání aniž by byl nastartovaný motor.
Kde tedy je porucha? Mám se mrknout na to čidlo jak píšou ve visu? Nejspíš bude někde na olejové vaně, jak ověřím jeho funkci, dá se nějak provizorně nahradit na zkoušku.
Děkuji za vaše rady.
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 038 906 012 H
Komponent: 0000SG 3332
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 31480
TMBHG41UX18458722 SKZ7Z0A0880619
1 Nalezeny chyby:
18062 - Vypiste prosim pameť zavad sdruzenych pristroju
P1654 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: OBD-II/EOBD, KeyWord:8FEB
Přeskoč adresu 15-Airbagy
Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1U0 920 810 F
Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
Kódování: 03112
Opravna #: WSC 00222
TMBHG41UX18458722 SKZ7Z0A0880619
0 Nalezeny chyby:
Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 31480
0 Nalezeny chyby:
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1J0 959 799 Q
Komponent: 5M Zentral-SG Komf. 0001
Kódování: 04097
Opravna #: WSC 31480
1 Nalezeny chyby:
00943 - Vyhrivani zrcatka na strane ridice (Z4)
35-10 - - - Sporadicky
Konec -------------------------------------------------------
Jednotka motoru se odkazuje na budíky, ale tam žádná závada nevyskakuje.
Ve visu píšou k chybě vypsané na motoru
Císlo chyby:
18062
prectete pamet zavad panelu pristroju
Prícina:
cidlo teploty a stavu oleje vadne,vedeni k cidlu vadne
Možné projevy:
kontrolka stavu oleje sviti
Doporucený postup:
kontrola vedeni k cidlu,cist pamet zavad pristrojove desky,cidlo vymena
Až po tomto jsem si všimnul, že po zapnutí klíčku se rozsvítí všechny kontrolky jak mají, taky některé pozhasínají a chvíli po nich zhasne i kontrloka mazání aniž by byl nastartovaný motor.
Kde tedy je porucha? Mám se mrknout na to čidlo jak píšou ve visu? Nejspíš bude někde na olejové vaně, jak ověřím jeho funkci, dá se nějak provizorně nahradit na zkoušku.
Děkuji za vaše rady.
taky bych to tak viděl, tomu by odpovídala i ta přístrojovka
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Myslel jsem, že když to nenačte kód z klíčku, tak bude na přístrojovce svítit to autíčko s klíčkem. Proč to tedy nehodí nějakou závadu na diagnostice? Jestli jde nafta na vstřiky jsem nezkoumal, filtr by to být neměl, je tam cca 5000 km a při zastartování jsem pozoroval hadičku u čerpadla a malá bublijnka co tam je pořád se pohybovala do čerpadla, auto mělo výkon v pořádku.
Teď jsem si vzpoměl, že to někdy před rokem na VAGu psalo slabý svazek imogilizéru, či něco podobného, ale od té toby se to neobjevilo. Proč to tedy něco podobného nenepíše nyní? Díky za reakce.
Teď jsem si vzpoměl, že to někdy před rokem na VAGu psalo slabý svazek imogilizéru, či něco podobného, ale od té toby se to neobjevilo. Proč to tedy něco podobného nenepíše nyní? Díky za reakce.
leda nechat udělat novej klíč, vložit jinej immo do klíče a naprogramovat tenhle novej immo přes VAG do přístrojovky. Je to jednoduché.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Nic jiného jsem s tím nedělal, tak asi jo. Jenom jsem drcnul do táhla té klapky a na první otočení. Až přijedu domů, tak na to mrknu. Co jsem se ještě ptal autoelektrikáře, tak říkal, že to čidlo zastavení motoru nemůže způsobovat. Asi tam něco bude, zkusím ochytat kabely a svorkovnice, nebo ji smažu a uvidím, jestli se objeví.