Stránka 1 z 7

Bora po výměně brzd nebrzdí

Napsal: 25 bře 2009, 16:49
od nogis
Dal jsem komplet nový brzdy a auto nebrzdí. Čekal jsem, že si to sedne, ale už jsem nalítal cca 10tkm, takže je asi něco špatně. Pedál je gumový, s trochou síly jde prošlápnout až k podlaze, celkově je to jak když šlapu do ho..a. Je docela problém dostat auto do smyku. Tipoval bych to na hl. brzdový válec, ale zaráží mě, že to předtím brzdilo normálně a hlavně, když brzdím a sepne ABS, tak to brzdí normálně a jakmile se vypne, pedál se zase propadne. Když několikrát našlapu, tak v přístrojovce jako něco lupne a pedál zůstane dole „zaseknutý“ a pomalu se vrací nahoru. Několikrát jsem to odvzdušňoval a nic. Je to Bora ASZ, s ESP, kotouče Zimmermann, desky Ferodo Premier, nová kapalina 5.1, podtlak neutíká, tandem OK. Radili mi dát tam posilovač z OII, že to pomůže, ale nevím co by to obnášelo. Díky

Napsal: 25 bře 2009, 16:56
od stefi
pravdepodobne poskodeny niektory zadny brzdovy valec nespravnym zasunutim do vnutra pri vymene zadnych dosticiek

brzdy

Napsal: 25 bře 2009, 17:12
od pepan191
tam přece není co zničit,dit se jenom zašroubuje!

Napsal: 25 bře 2009, 17:49
od Vali
taky by me zajmalo co se tam muze znicit :?

Napsal: 25 bře 2009, 17:58
od yirka
Vali píše:taky by me zajmalo co se tam muze znicit :?
domácí kutil neznalej zašroubování to veme napřímo svěrkou nebo velkejma sikama a je vykydáno už jsem to viděl

Napsal: 25 bře 2009, 17:59
od 1pavel
měnil jsi i kapalinu ?

Napsal: 25 bře 2009, 18:20
od Obi
co se tam poškodí?

Napsal: 25 bře 2009, 18:41
od Vali
to jako myslis ze serve ten "zavit"? to by musel krapet zabrat

Obrázek

Napsal: 25 bře 2009, 19:04
od nogis
Jj, sikama jsem to vzal, ale pro otáčení. Na postupné zatlačení svěrku, úplně stejně jako na všech ostatních autech a nikdy problém nebyl. Proč by to mělo mít vliv? Jinak kapalina je nová.

Napsal: 25 bře 2009, 19:09
od Vali
jj, sikama a truhlarskou sverkou to udelas s prehledem, tam se nic zkurvit neda, jedine podrit pistek a roztrhat prachovku a to musis bejt matlal :)

Napsal: 25 bře 2009, 19:12
od 1pavel
pravděpodobně se ti zavzdušnilo čerpadlo ABS to klasicky neodvzdušníš dělá se to přez VAG , ale postup nevým zatím jsem to nepotřeboval

Napsal: 25 bře 2009, 19:13
od nogis
Jak je to s tím posilovačem z OII? Jde tam nebo co se musí vyměnit? A má to smysl?

Přes VAG jsme to odvzdušnit zkoušeli, někde jsem tu našel postup. Ale snad pro zavzdušnění nebyl důvod, nic jsem nerozpojoval. ;)

Napsal: 25 bře 2009, 19:15
od karel4
Zkus to přes Vag,Test akčních členů,celou procedůru i dvakrát.

Napsal: 25 bře 2009, 19:18
od Matrix
Ono tě to vcelku naviguje ten VAG co máš dělat, vždycky řekne další krok...

Napsal: 25 bře 2009, 19:27
od nogis
Zkoušel jsem několikrát. Právě že už mě nic nenapadá... ;)