Stránka 1 z 1

Golf IV 1.9 TDI netáhne

Napsal: 29 bře 2009, 20:20
od Wasek 84
mám graf potřeboval bych jestly někdo tady neví co je co a co z toho grafu pro mě plyne budu rád za každej názor dikes

Napsal: 29 bře 2009, 20:22
od Wasek 84
Obrázek

Napsal: 29 bře 2009, 20:23
od Wasek 84
jinak je to motor 1.9 tdi 81KW typ AHF r.v 99-00

Napsal: 29 bře 2009, 20:26
od misa.89
váha vzduchu KO si myslim

Napsal: 29 bře 2009, 20:27
od Huml
překontroloval bych naklápění lopatek a těsnost membrány v baňce

Napsal: 29 bře 2009, 20:27
od misa.89
jsi přímo z Kolína?

Napsal: 29 bře 2009, 20:30
od Huml
není tlak na turbu, nejsou hodnoty na váze vzduchu

Napsal: 29 bře 2009, 20:32
od misa.89
ale i obráceně ne? (noteeth)

Napsal: 29 bře 2009, 22:38
od Wasek 84
no sem z Veltrub u kolína je to 5 km od Kolína a takže mám se asi začít zhánět po TURBU co a po váze? no kdyš turbo tak co sem takhle vyčet a co vim tak připadá v ůvahu z 96KW je to i prý dobrý základ pro pozdější ůpravy

Napsal: 29 bře 2009, 22:42
od Wasek 84
no a jak překontroluju těsnost v bance? myslíš tu plechovku co je spojená z naklápěním? tu sem promazal a pohybuje se v poho aspon myslim. (hm)

Napsal: 29 bře 2009, 22:49
od Wasek 84
no jeden známej co my to proměřoval tak z jinou váhou(dobrou) tak i pocitově to zabýralo líp ale stejně na diagnostice mu to ukazovalo to turbo že zabírá skoro až od 2500ot a jinej my řikal zapečený lopatky no předtim sem měl Golfika 2 1.8 GTI ten vypaloval jak hutě po GO :D

Napsal: 29 bře 2009, 23:01
od Huml
vidím to na tu regulaci, dál je pak vidět, že ta váha má i víc jak 850mg, tlak je, ale hodně nad požadavkem, takže bych začal turbem, až vyřešíš toto, je potřeba znova nalogovat, možná, že i ta váha je horší, když sem hodíš jen printscreen z grafu, nepoznám jaký hodnoty to má jinde, lepší je někam uploadnout naměřený data, graf si z nich udělám potom taky

Napsal: 29 bře 2009, 23:09
od Wasek 84
no skoušeli sme tam váho jinou a bylo to n aplynu znát né jak letadlo ale já to poznal

Napsal: 30 bře 2009, 08:13
od misoVW
pozri ked nastartujes, ci zajde regulaci turba k dorazu, ale asi nie. Potom hladaj netesnost v podtlakoch, alebo v banke, alebo je zanesene turbicko.