Stránka 1 z 2
VW Golf IV TDI 81KW jen papírově...
Napsal: 08 dub 2009, 16:43
od MC_Tony
Čau všichni, koupil jsem před několika rokama Golfika 4 s motorem 1.9TDI 81KW jenže těď mam problém. Při prodeji mi zjistili na evidenčce, že tam je jiny kod motoru a to kod z 66KW všechno souhlasi a je v pořádku až na ten kod motoru. Myslim si, že tam je měněnej motor za 66KW, jenže kvuli tomu kodu ho nemůžu prodat. Když jsem zajel na technickou kde mi dělali evidenčku když jsem ho kupoval, tak mi řekli, že jsem si mezitím vyměnil motor a prej to předtim sedělo. Nevíte co se s tim nechá dělat? Přece ho nebudu prodávat na díly když tak perfektně šlape

Napsal: 08 dub 2009, 18:55
od midnight_man
hmm..to sa niekto zaujima o motory? ved uz je to nahradna suciastka..co s ty mrobia problem..no tak kup motor taky ako tam ma byt, a stary predaj

Napsal: 08 dub 2009, 19:14
od MC_Tony
midnight_man píše:hmm..to sa niekto zaujima o motory? ved uz je to nahradna suciastka..co s ty mrobia problem..no tak kup motor taky ako tam ma byt, a stary predaj

Jenže to bych musel vyměnit řídící jednotku, váhu vzduchu a pod. Pochopim, že nechtěj povolit přestavbu za silnější motor, kvůli brzdám a tak. Ale dyt je to ještě slabší ...
Napsal: 08 dub 2009, 19:19
od Fantik
Jakej kod motoru tam máš a jakej by tam měl bejt?
Napsal: 08 dub 2009, 20:21
od yirka
nejlepší by bylo sehnat známýho na STK aby to prošlo a nebo ten kod přerazit a samozřejmě na to kupujícího upozornit
Napsal: 08 dub 2009, 21:20
od misoVW
Typujem ze tam ma byt AHF a nejaka dobra dusa tam dala ALH. V podstate su totozne. Ak su tam vstreky z toho AHF, tak je to plnokrvny 81kW. Turba maju rovnake VNT15.
Napsal: 08 dub 2009, 21:21
od misoVW
midnight_man píše:hmm..to sa niekto zaujima o motory? ved uz je to nahradna suciastka..co s ty mrobia problem..no tak kup motor taky ako tam ma byt, a stary predaj

to co pises sa tyka cisla motora. Kod musi sediet!
Napsal: 09 dub 2009, 08:38
od Praetorio
U táty mám doma v garáži celý neodstrojený blok motor AHF 81kw včetně řídící jednotky a váhy vzduchu, turba, rok výroby 99. Najeto 287000 km. Měl jsem nehodu 24.3. 2009 a auto jsem na ledu otočil na střechu.Upozorňuji, že auto bylo na střeše a nevím kam všude se mohl dostat olej z motoru, chtělo by to jej prohlídnout a mrknout na to. Kromě chladiče a ulomeného zavěšení pumpy servo řízení by měl být ok. Motor byl v Boře. je - li zájem, tak za nějakou rozumnou částku na Nahradní Díly a odvoz je k dispozici.

Napsal: 09 dub 2009, 11:55
od dury2
Pokud to chceš řešit v legální rovině tak buď výměna bloku, tedy jenom spodku motoru, aby ti seděl kod motoru s papírama. A nebo přepis typu motoru, k tomu potřebuješ svolení od zastoupení značky, stávalo to tuším 2 tis Kč. a nedělali s tím vůbec žádný problém (z 66 udělat 81). Jenže pak tě čekají znova emise.
Pokud to budeš řešit v nelegální rovině, tak buď vybrousit kod motoru a nějakým způsobem tam dostat správný kod motoru a nebo jednoduše někoho namáznout na technické (ovšem to řeší problém pouze dočasně).
Napsal: 14 dub 2009, 21:50
od lada.cb
U ofiko VW vyplnis zadost o zamene a do 14 dnu ti prijde ze to tam muzes mit...ale za 2000 kc..uz jsme to delaly...nesedel na typ motoru
Napsal: 14 dub 2009, 21:51
od Ladas
kdys to dělal naposledy?
Napsal: 14 dub 2009, 21:53
od lada.cb
Napsal: 14 dub 2009, 21:55
od lada.cb
je to tak pul roku meli jsme problem s Golfem IV pri dovozu. byl tam motor ASV a mel byt AHF a nechteli nam udelat papiry...tak se to resilo pres VW...resp. ne ja ale soused...sice za 2000,- ale bez problemu
Napsal: 14 dub 2009, 21:57
od Ladas
před půl rokem to šlo teď to nedělá import...
Napsal: 14 dub 2009, 22:03
od lada.cb
ja myslim ze kdyby zasel na dopravku s tou tabulkou co jsem sem dal..(z jak na to VW) a ze se tam davaji oba motory tak by mohl pochodit i bez VW..zalezi na koho narazi na prepazce
