Stránka 1 z 1
Jak zabespecit Octavii II?
Napsal: 30 srp 2006, 11:25
od Petr L.
Potřebuji zabespečit auto znamemu, jedna se mi o to v kterem miste a co rozpojit aby to nejelo a aby zlodej ktery sebou bude mit notebok s vagem to nemohl jednoduše uvest do chodu? Diky vsem za odpovedi.
Napsal: 30 srp 2006, 12:19
od urgi
stačí rozpojiť vypínačom obvod dodávky paliva teda vypnúť palivové čerpadlo a kludne aj štartovací kábel, poprípade niečo cez vypínač ukostriť a tým si odpáli poisku atď.
Napsal: 30 srp 2006, 15:14
od cippis
podle mně se tyhle auta kradou už pouze odtahovkou, takže přivařit a zabetonovat

Napsal: 30 srp 2006, 17:34
od Petr L.
a v kterych mistech to mam v aute rozkuchat, abych mohl to cerpadlo prerusit a je nejaky spusob jak ten drat co nejjednoduseji najit.
A neskousel nekdo blokovat primo sbernici treba nejakym kondikem proti zemi?
Napsal: 30 srp 2006, 21:38
od Kornout
cippis píše:podle mně se tyhle auta kradou už pouze odtahovkou, takže přivařit a zabetonovat

Tak to se pleteš, většina aut VW atd. je odcizena právě přes diagnostiku, nebo(u starších) přes servisní kód budíků.
K tématu:
Jeden způsob se mi zdá jako ideální a při tom velice jednoduchý, nedávno jsme se o tom bavily s Andrem. Zveřejňovat se mi to nechce, jelikož by to postrádalo poté smysl, kdyžtak napiš SZ

Re: Jak zabespecit Octavii II?
Napsal: 31 srp 2006, 06:39
od Csala
Petr L. píše:Potřebuji zabespečit auto znamemu, jedna se mi o to v kterem miste a co rozpojit aby to nejelo a aby zlodej ktery sebou bude mit notebok s vagem to nemohl jednoduše uvest do chodu? Diky vsem za odpovedi.
Jednoduchych, vtipnych a lacnych sposobov je vela. Napriklad jeden z nich: poprehadzuj medzi sebou vodice na patricnych konektoroch aj v protikuse.
Napsal: 31 srp 2006, 17:03
od Petr L.
je mi jasne ze proti odtazeni nic neudelam, tam pomuze jedine locator nebo mozna i GSM modul, ale jedna se mi o to ze zlodeji vlezou do garaze a maji celkem dost casu si s autem pohrat, momentalne vitezi varianta s rozpojenim cerpadla a prizemnenim pokud by zlodeji chteli tahat draty.
Napsal: 02 zář 2006, 03:41
od chiptuning
zpusobu je mnoho,
prerusit napajeni r.j.motoru /oblibene rele 109 /
nebo na privod paliva dat elmag. ventil treba ten co pouzivaji ty co delaj prestavby na LPG.
nebo vyndat diagnostickou zasuvku,nechat ji pod deklem a do diry strcit falesnou z vrakace,ma to ale nevyhodu pri diagnostice musis vylovit tu spravnou
jinak loupeznici ukradnou stejne vsechno,zalezi jak jsou sikovny

Napsal: 02 zář 2006, 06:58
od ROMEK
chiptuning píše:zpusobu je mnoho,
prerusit napajeni r.j.motoru /oblibene rele 109 /
nebo na privod paliva dat elmag. ventil treba ten co pouzivaji ty co delaj prestavby na LPG.
nebo vyndat diagnostickou zasuvku,nechat ji pod deklem a do diry strcit falesnou z vrakace,ma to ale nevyhodu pri diagnostice musis vylovit tu spravnou
jinak loupeznici ukradnou stejne vsechno,zalezi jak jsou sikovny

Jo ta falesna diag.zastrcka se mi lubi musim aplikovat
Napsal: 22 srp 2009, 20:52
od jadro19q
ja by som išiel nato ináč rafinovanejšie a čo tak urobit Gateway ??? napr urobot zniženie odporu ku RJ volantu ??

znižit odporo o 15 ohmov ale presný postup mušíš si naštudovat v schémach zapojenia jednotky volantu a poznať login procedúru , ak sa viznáš vieš kde mierim

alebo možnost 2 je
http://zeder-zilina.sk/
Napsal: 22 srp 2009, 22:32
od sarkafarka
Napsal: 22 srp 2009, 23:00
od skoda405
ano ano ta brokovnica je fajn vola sa to asi samostrel.niekde som videl video vraj sa to pouzivalo v rusku.za soferovo sedadlo das kratku brokovnicu a cez nejaky mechanizmus upevnis na spust zlodes si sadne oprie sa a

ale co potom s telom??
Napsal: 22 srp 2009, 23:06
od sarkafarka