SHARAN AUY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

SHARAN AUY

Příspěvek od sP »

Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Re: SHARAN AUY

Příspěvek od netopier »

sP píše:Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
pri plnom plyne to robi?
preco jazdis na 5/6 v 1350 ot?!?!?!?!?!
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A když jedeš v pásmu 2000- 3500 ot/min tak to dělá nebo ne?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?

Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

Tomas.cz píše:A když jedeš v pásmu 2000- 3500 ot/min tak to dělá nebo ne?
Ne v těchto otáčkách to nedělá - je sice "cítit" motor ale vibrace jsou minimální.
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

Marek77 píše:Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?

Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Ty jsi nikdy nejel po městě na 5ku 55km/hod a nezačal jsi zvolna zrychlovat za cedulí?

Dvojhmota mě taky napadla, ale když jsem to zkoušel bez kardanu, tak byl klid (relativní).
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ve městě jezdím na 4řku 55 jen na rovině jak je kopec tak řadím trojku...
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

Tomas.cz píše:Ve městě jezdím na 4řku 55 jen na rovině jak je kopec tak řadím trojku...
Mít to takhle čipnuté a s 5ti kvaltem, tak to jezdí taky tak...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit. ;)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Převodovka na to nema vliv stejně by jsi jezdil 55 na pětku při 1300ot. :D Nechapu proč když jsi tak lenošnej řadit že si nekoupíš automat? pro tebe je ten manual na nic jen zničíš auto.Z těchto vybrací jsou schopny popraskat i svari na karoserii.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

tuner píše:Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit. ;)
Neřešme jak se dostane pohon dozadu, jestli je tam mezinápravový dif nebo úhlový pohon. Přes otáčky kolem 1500 se musím dostat i při rozjezdu, tam je ta vibrace taky, jen není tak markatní. Při každém zrychlování na kterýkoliv kvalt to duní. A když jsem si půjčil stejné auto tak je ten hluk zanedbatelný.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No když jedu se známího Sharanem tak jezdím jako s Octou na 4řku po rovině město a kopečky na 3jku.
Má taky AUY.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

kontroloval jsi vzadu poloosy? a taky prhlídni uložení výfuku -gumové závěsy, někdy to dokáže v určitých otáčkách pěkně dunět
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od sP »

pafka píše:kontroloval jsi vzadu poloosy? a taky prhlídni uložení výfuku -gumové závěsy, někdy to dokáže v určitých otáčkách pěkně dunět
Poloosy jsem kontroloval (přední i zadní), výfuk taky.... Původně jsem to sváděl na něj, ale kolega "kaskadér" ho za jízdy držel a vibrace v něm nebyly cítit....
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

něco podobnýho jsem řešil nedávno na Báwu a i když se to jevilo jako kardan, bylo to ložisko v zadním kole :) pokud ti to ale bez kardanu nedělá, hledej chybu tam. Pokud je v poho uložení, bude chyba ve spojení
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“