SHARAN AUY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SHARAN AUY
Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: SHARAN AUY
pri plnom plyne to robi?sP píše:Mám problém se SHARANEM AUY 4x4, při jízdě na 5/6 se při cca 1350 ot rozdrdčí celá karoserie (nejvíc to duní pod zadními sedadly) a po dosažení cca 1650ot to ztichne. Už jsem nechal zrepasovat kardan - byl hodně volný kloub u mezinápravy-a nic, duním dál. Nepotkal se s tím někdo? Má to najeto cca 100000km.
preco jazdis na 5/6 v 1350 ot?!?!?!?!?!
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?
Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ty jsi nikdy nejel po městě na 5ku 55km/hod a nezačal jsi zvolna zrychlovat za cedulí?Marek77 píše:Provozovat motor v tak nízkých otáčkách je zločin, zejména pak na tak vysoké kvalty - člověče, kdo Tě učil řídit?
Pravděpodobnou příčinou těch vibrací je dvouhmotový setrvačník, který se díky přetěžování v nízkých otáčkách odporoučel.
Dvojhmota mě taky napadla, ale když jsem to zkoušel bez kardanu, tak byl klid (relativní).
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Převodovka na to nema vliv stejně by jsi jezdil 55 na pětku při 1300ot.
Nechapu proč když jsi tak lenošnej řadit že si nekoupíš automat? pro tebe je ten manual na nic jen zničíš auto.Z těchto vybrací jsou schopny popraskat i svari na karoserii.

G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Neřešme jak se dostane pohon dozadu, jestli je tam mezinápravový dif nebo úhlový pohon. Přes otáčky kolem 1500 se musím dostat i při rozjezdu, tam je ta vibrace taky, jen není tak markatní. Při každém zrychlování na kterýkoliv kvalt to duní. A když jsem si půjčil stejné auto tak je ten hluk zanedbatelný.tuner píše:Jen chci upřesnit že Sharan nema žadnou mezinapravu.Sharan není traktor aby jsi s nim jezdil na 1300ot. Na to není konstruovanej.Musiš si koupi nakladak nebo ten traktor pokud chceš timto stylem jezdit.