OII RS
Napsal: 21 kvě 2009, 18:05
Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Misík píše:Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Chcem tam aby tam bolo nieco cez 200 koni do tych 210 a CCa 400 az 420 Nm ale ci sa to bude dat budem vediet az po uprave a odbrzdeni.Warcraft píše:Misík píše:Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Tak co jsem se tak koukal,tak se to pohybuje kolem 200ps tedy krom cimbu,kde měli 240ps ale to e mi moc nezdá....takže bych bral něco takového rozumného na každodenní ježdění 200-220ps záleží také na tom co všechno by se muselo dělat a samozřejmě také cena a životnost...300 by bylo třeba pěkné,ale vyměnit u toho celý motor,spojku.....
na graf se určitě podívám
OII RS (125kW) je PPD (momontalne uz CR). Prva vec ktora ta obmedzuje je DPF, a pokial mam aktualne informacie tak zatial bohuzial ani Reesha ani BH motor nevedia DPF na tomto motore (RJ Siemens) 100% spolahlivo odstranit a momentalne su v stadiu skumania a skusania. Druha vec ktora ta obmedzuje ist do nejakych podstatne vacsich cisel je turbo. Ci to vydrzi vrch je zatial otazne otom diskutovat nakolko tychto motorov tu nechodi vela a uz vonkoncom ich nieje vela este dalej upravenych do extremnych vykonov.Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
TDI tech píše:OII RS (125kW) je PPD (momontalne uz CR). Prva vec ktora ta obmedzuje je DPF, a pokial mam aktualne informacie tak zatial bohuzial ani Reesha ani BH motor nevedia DPF na tomto motore (RJ Siemens) 100% spolahlivo odstranit a momentalne su v stadiu skumania a skusania. Druha vec ktora ta obmedzuje ist do nejakych podstatne vacsich cisel je turbo. Ci to vydrzi vrch je zatial otazne otom diskutovat nakolko tychto motorov tu nechodi vela a uz vonkoncom ich nieje vela este dalej upravenych do extremnych vykonov.Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
jen chipem je to určitě blbost:) myslím,že tuším a asi to tak dopadneMirekX píše:už se to tu řešilo, 240 PS u Cimbu je kachna a nesmysl, já bych to dal víš kam....
Misík píše:No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.
To neni moje ja mam golf V uvedene v podpise.Je to 2007 ale januar mesiac.Je tam DPF este bez aditiva myslim.Inak vraj prehranie softveru nestoji vela Do 1000 korun by sa to malo zmestit.Warcraft píše:Misík píše:No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.
a co máš za r.v. já mám 07 tam už by měl být ten novější,ale asi se na to radši zeptám jak pojedu na servis