Stránka 1 z 3

OII RS

Napsal: 21 kvě 2009, 18:05
od Warcraft
Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.

Napsal: 21 kvě 2009, 18:06
od misoVW
Reesha vie DPF off.

Napsal: 21 kvě 2009, 18:13
od Warcraft
o tom jsem také přemýšlel dát ho pryč,ale když jsem se po tom ptal,tak to ještě nikdo neuměl....to je asi základ,než se začne se zvyšováním výkonu:)

Re: OII RS

Napsal: 21 kvě 2009, 18:44
od Misík
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.

Re: OII RS

Napsal: 21 kvě 2009, 18:59
od Warcraft
Misík píše:
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.

Tak co jsem se tak koukal,tak se to pohybuje kolem 200ps tedy krom cimbu,kde měli 240ps ale to e mi moc nezdá....takže bych bral něco takového rozumného na každodenní ježdění 200-220ps záleží také na tom co všechno by se muselo dělat a samozřejmě také cena a životnost...300 by bylo třeba pěkné,ale vyměnit u toho celý motor,spojku.....
na graf se určitě podívám

Re: OII RS

Napsal: 21 kvě 2009, 19:05
od Misík
Warcraft píše:
Misík píše:
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
Zalezi aky vykon z toho chces mat.Zajtr idem dat jednu upravyt.ak budem mat graf dam ho do sekcie grafy.

Tak co jsem se tak koukal,tak se to pohybuje kolem 200ps tedy krom cimbu,kde měli 240ps ale to e mi moc nezdá....takže bych bral něco takového rozumného na každodenní ježdění 200-220ps záleží také na tom co všechno by se muselo dělat a samozřejmě také cena a životnost...300 by bylo třeba pěkné,ale vyměnit u toho celý motor,spojku.....
na graf se určitě podívám
Chcem tam aby tam bolo nieco cez 200 koni do tych 210 a CCa 400 az 420 Nm ale ci sa to bude dat budem vediet az po uprave a odbrzdeni.

Napsal: 21 kvě 2009, 19:08
od Misík
este taky poznatok je tam turbo 1749 Vc to sa tam dava seriovo a zneho tachat viac sa asi ani neda a koli zivotnosti by som to nerobil.Keby sa vymenilo turbo mesel by ist aj DPF prec a neviem ci to uz vedia takze tak a ci by to zniesla 16V hlava.

Re: OII RS

Napsal: 21 kvě 2009, 19:53
od TDI tech
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
OII RS (125kW) je PPD (momontalne uz CR). Prva vec ktora ta obmedzuje je DPF, a pokial mam aktualne informacie tak zatial bohuzial ani Reesha ani BH motor nevedia DPF na tomto motore (RJ Siemens) 100% spolahlivo odstranit a momentalne su v stadiu skumania a skusania. Druha vec ktora ta obmedzuje ist do nejakych podstatne vacsich cisel je turbo. Ci to vydrzi vrch je zatial otazne otom diskutovat nakolko tychto motorov tu nechodi vela a uz vonkoncom ich nieje vela este dalej upravenych do extremnych vykonov.

Napsal: 22 kvě 2009, 00:14
od Dukes
Odstranění DPF zatím není k dispozici. Jedině chip na cca 195 PS / 400 Nm.

Re: OII RS

Napsal: 22 kvě 2009, 13:42
od Warcraft
TDI tech píše:
Warcraft píše:Zdravím upravoval už tu někdo tento motor,mám PDéčko samozřejmě s DPF což bude asi při zvyšování výkonu trochu problém,ale třeba už má někdo zkušenosti.
OII RS (125kW) je PPD (momontalne uz CR). Prva vec ktora ta obmedzuje je DPF, a pokial mam aktualne informacie tak zatial bohuzial ani Reesha ani BH motor nevedia DPF na tomto motore (RJ Siemens) 100% spolahlivo odstranit a momentalne su v stadiu skumania a skusania. Druha vec ktora ta obmedzuje ist do nejakych podstatne vacsich cisel je turbo. Ci to vydrzi vrch je zatial otazne otom diskutovat nakolko tychto motorov tu nechodi vela a uz vonkoncom ich nieje vela este dalej upravenych do extremnych vykonov.

Jasně mám PPD ;) jak říkáš s DPF a turbem by byli asi problémy.Zatím tedy nemám s DPF žádné problémy,ani jednou se mi kontrolka nerozsvítila a šlape jak má,ale také mám zatím najeto 30tisic :)Koukal jsem se i na URtuning,kde to řeší přídavnou jednotkou,která mění údaje o vstřikovacím tlaku a asi i tlaku turba,ale nevím o nikom.kdo by to od nich měl a za ty peníze...u Cimbu se mi zdá zase 240PS docela dost
podle referencí je Dieselpower asi nejlepší volba ;)

195PS/400Nm je chipem bez nějaké výměny turba apod.

Napsal: 22 kvě 2009, 14:51
od MirekX
už se to tu řešilo, 240 PS u Cimbu je kachna a nesmysl, já bych to dal víš kam.... :)

Napsal: 22 kvě 2009, 14:59
od Warcraft
MirekX píše:už se to tu řešilo, 240 PS u Cimbu je kachna a nesmysl, já bych to dal víš kam.... :)
jen chipem je to určitě blbost:) myslím,že tuším a asi to tak dopadne ;)

Napsal: 22 kvě 2009, 19:09
od Misík
No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.

Napsal: 22 kvě 2009, 19:51
od Warcraft
Misík píše:No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.

a co máš za r.v. já mám 07 tam už by měl být ten novější,ale asi se na to radši zeptám jak pojedu na servis

Napsal: 22 kvě 2009, 20:02
od Misík
Warcraft píše:
Misík píše:No dnes sme boli na upravu a bolo nam povedane ze tam je ten prvy softver od skodovky a ten vraj nema dobre vyriesenu regeneraciu DPF a tak sme objednany na Update origo softveru na najnovsiu verziu pre octaviu Rs PD a potom sa ide az cipovat.takze dnes z toho nic nebolo.

a co máš za r.v. já mám 07 tam už by měl být ten novější,ale asi se na to radši zeptám jak pojedu na servis
To neni moje ja mam golf V uvedene v podpise.Je to 2007 ale januar mesiac.Je tam DPF este bez aditiva myslim.Inak vraj prehranie softveru nestoji vela Do 1000 korun by sa to malo zmestit.