A 80 1.6TDintercooler - start za tepla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

A 80 1.6TDintercooler - start za tepla

Příspěvek od INTERCOOLER »

Za studena žhavi a startuje bez problem :D ale když se zahřeje - tak nežhavi a blbe startuje(asi 20sec) :( ,a jestli vytahnu sytič tak startuje asi 5sec. :? Prosim o radu. Dekuji.
campil
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 zář 2006, 06:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od campil »

Přesně tohle dělala A80 1.6TD (B3) a byla špatná baterka. Studený motor chytne i se slabší baterkou, protože si pomůže žhavením, ale teplý nežhaví u A80 nikdy tak musí být baterka o.k.
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

Ale proč když vytahnu sytič tak to lib chita? :?
Kdyby byla špatna baterka tak by to špatne točila motorem ale u mne toči dobře. Treba mam jiny problem?
campil
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 zář 2006, 06:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od campil »

Lépe to chytá proto, že sytičem zkrátíš délku vstřiku nafty (když ho vytáhneš tak se ti zvýší otáčky ne?). Takže to i lépe chytne. Když to nežhaví tak u té baterky stačí fakt málo, neříkám, že to je tvůj problém, ale přesně tohle dělala A80 1.6TD mému otci - nadrbal se s tím a nakonec mu elektrikář poradil vyměnit baterku a od té doby no problem. Za to nic nedáš, když si na teplý start půjčíš jinou a uvidíš. Neříkám, že to je ono....něčím začít musíš ne...
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

Asi maš pravdu že nečim začit musim, skusim tu baterku a uvidim.Doufam že to bude vono.
Dik za radu. Čus. ;) :)
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

No myslím,že se to už několikrát řešilo,mohlo by to být už vyběhané čerpadlo,vem si s sebou jednou do auta petku se studenou vodou,klidně dvě a až někde zastavíš s horkým motorem,tak otevři kapotu a zkus to čerpadlo polít tou st.vodou a pak zkus nastartovat,pokud se start zlepší,tak by to mělo být čerpadlem.
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od INTERCOOLER »

Tohle bych mohl skusit taky,diky. ;) .
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

A nebo ho donutit, aby žhavil teplej. U Feldy to spravil odpor 500 Ohmů, zažhavilo a chytlo na první otočení.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“