Stránka 1 z 3

Racingbox

Napsal: 03 čer 2009, 14:51
od milan8902
Ahoj,
nemá někdo zkušenosti s firmou Racingbox(viz odkaz)? http://www.racingbox.cz/
Chci čipnout 1.9 TDI 110 kW ARL a váhám mezi powerboxem a klasickým čipem. Chci to hlavně kvůli diplomové práci, takže by byl pro mě zajímavější powerbox....;-)

Napsal: 03 čer 2009, 14:59
od Dukes
Kvalitní chip viz http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 9&motor=18 .

Proč myslíš, že by pro tebe byl racingbox zajímavější?

Napsal: 03 čer 2009, 15:35
od m5668443578
Ahoj, pro tebe bude lepší powerbox, jelikož by byl asi problém obhájit změny které byly provedeny v obsahu paměti řídící jednotky. Při měření můžeš kdykoliv odpojit, zapojit, však to znáš. :) Škoda že powerbox neumí proporcionálně navýšit i plnící tlak (množství nasávaného vzduchu), to by bylo úplně o něčem jiném. Jinak za ty peníze určitě do chipu. Větší nárůst výkonu a kroutícího momentu.

Napsal: 03 čer 2009, 15:37
od TDIPOWER
Jo, nějak to funguje. Chvíli jsem na tom taky jezdil. Přímo RacingBox.

Napsal: 03 čer 2009, 16:26
od nogis
Jj, funguje, ale není to ono. Hlavně v létě...

Napsal: 03 čer 2009, 16:54
od milan8902
Proč to není ono hlavně v létě? Pro mě by byl vhodnější powerbox hlavně z toho důvodu, že klasickým chiptuningem se zabírá většinou káždým rokem v diplomové práci někdo. Kdežto powerboxem asi moc lidí ne. Bojím se navíc, že by mi to už jako téma nemuseli vzít....jelikož je to pořád dokola.:-) Jinak bakalářku jsem dělal na powerbox na svém G III 81 kW TDI.:-) Pro upřesnění...tento GIV 110 kW je mého otce....zatím...;-)

Napsal: 03 čer 2009, 16:57
od milan8902
Jinak děkuji za nabídku chiptuningu od Dieselpower...budu o tom vážně přemýšlet.:-) Má ještě někdo nějaký typ na kvalitní chiptuning, popřípadě powerbox?:-)

Napsal: 03 čer 2009, 18:34
od TDIPOWER
Vypadá že i přes to, že jsi zpracoval bakalářku na box, tak o tom nemáš moc páru. "Chiptuning" čiže změna software, pokud je udělan kvalitně, nelze srovnávat s powerboxem - např.RacingBox. Tato krabička neumí nic jiného, než odporem oblbnout ŘJ a prostě lineárně v celém rozsahu přidat naftu. Nevím, co víc se dá o tom napsat. Na RacingBoxu je jeden potenciometr, kterým měníš odporovou hodnotu a tém přidáváš naftu....toť vše... ;) ;)

Napsal: 03 čer 2009, 18:49
od milan8902
Nedá se říct,že bych o tom neměl vůbec páru. Ale úplnej odborník v tomhle nejsem...to přiznávám. Takže podle tebe Racingbox v žádným případě ne? Jak dlouho si ho měl na autě? Byl jsi s ním na brzdě? Jinak, kdybych se rozhodl pro chip od Dieselpower, tak kam bych měl zajet....do Chomutova?Nebo přijedou ke mně?....to asi ne,že...?;-)

Napsal: 03 čer 2009, 18:54
od Tomas.cz
Musíš tam, bylo by lepší to udělat přímo na brzdě pak to bude ARL pořádně slušet ;)

Napsal: 03 čer 2009, 18:59
od Dukes
K tobě asi nepřijedeme (LOL), musíš přijet do Chomutova. Velká výhoda, kterou budeš mít, když si necháš udělat chip u DP je graf z měření výkonu před a po úpravě, který můžeš dát do své dimplomky a hned máš zaplněný 2 A4. (noteeth)

Napsal: 03 čer 2009, 19:26
od milan8902
Takže může mi někdo napsat konečnou cenu?A to je včetně měření?

Napsal: 03 čer 2009, 19:44
od Dukes
7.999,- Kč bez DPH včetně měření.

Napsal: 03 čer 2009, 20:24
od milan8902
No po pravdě se mi to zdá dost....ale budu o tom přemýšlet.

Napsal: 03 čer 2009, 20:58
od Tomas.cz
A racingbox za 7800kč ti přijde levnej?

Teda sorry nechci nikomu dělat reklamu, ale jestli bych se měl rozhodnou mezi boxem za 7800kč nebo profi chipem včetně brzdy za 8000 + dph tak je moje volba jasná, ale je to tvoje věc, s tím boxem nevyžiješ to, co pod kapotou máš ;)