Stránka 1 z 1
Ssang Yong
Napsal: 12 zář 2006, 09:22
od BigRoman
Uvažuji o pořízení této značky vozidla ,neví někdo jaké naftové čerpadlo se v atmosférickém 2.9 pětiválci nachází?Časem bych ho chtěl "naučit" jezdit na rostliný olej.Díky.
Re: Ssang Yong
Napsal: 12 zář 2006, 09:35
od creater
BigRoman píše:Uvažuji o pořízení této značky vozidla ,neví někdo jaké naftové čerpadlo se v atmosférickém 2.9 pětiválci nachází?Časem bych ho chtěl "naučit" jezdit na rostliný olej.Díky.
motor je licenční Mercedes 290TD co byla ve 124 a v E takže normální čerpadlo-rostlina by neměla být problém

Napsal: 12 zář 2006, 19:54
od origoš
Jasně, motor z Medvěda, ale dost se serou převodovky a tam je to velkej problém.
Napsal: 13 zář 2006, 08:18
od BigRoman
Ty převodovky se "dle slov servisáků" nejvíce kazí u modelu s 3.2litrem v benzínu a ten ani náhodou.
Napsal: 13 zář 2006, 20:17
od origoš
Kámoš to dovezl s chrochtavým Medvědem a za měsíc mu lehla převodovka. Když jsem to viděl rozebraný, tak to nebyl hezký pohled. Nemohl na to nic sehnat. Dnes už to má v kupě, ale byl to ranmec. Jinak to auto nemělo moc najeto a bylo ve velice zachovalém stavu.
Napsal: 14 zář 2006, 08:50
od BigRoman
Na netu jsem našel firmu ,která převodovky opravuje výměným způsobem za repas.Dáš svoji starou rozypanou a dostaneš novou.Pardon,ještě se k tomu přidá 35xPalacký,což je mazec.

Napsal: 29 zář 2006, 11:00
od milank
nevíte, jestli je převodovka použitelná z mercedesu? uvádějí, že je taky licenční
Re: Ssang Yong
Napsal: 09 říj 2006, 18:01
od cetlyk
BigRoman píše:Uvažuji o pořízení této značky vozidla ,neví někdo jaké naftové čerpadlo se v atmosférickém 2.9 pětiválci nachází?Časem bych ho chtěl "naučit" jezdit na rostliný olej.Díky.
Na Bio bacha, čerpadlo to nese dobře, ale nádrž pouští tu umělou hmotu ze které je udělaná a tryskam se to moc nelíbí. Nehledě na to, že jsem to ze systému dostával tři roky a pořád šla černá nafta.
Bylo to na Musso, ale korando má stejnou nádrž.
Převodovky drží, problém dělají lana řazení.
Jediné o čem vím, že se převodovkám nelíbí je, když se nechá domontovat do atmosféráku turbo (STT). Jede sice jako ďas, ale převodovka z "traktoru" to nevydrží, povolí hřídel a roztrhne skříň.
další potíže bývají s automatickým zapínáním volnoběžek. Je tam systém podtlaku a ten po čase nemaká. Jednoduchá pomoc je nahradit náby za manuální třeba AVM.
A bacha až to budeš kupovat, koukni důkladně na kardany.

Napsal: 10 pro 2006, 18:02
od zdendaa
cau vsichni, ja si vozim prdel v korandu, uz skoro rok a jsem celkem spokojenej. rad pokecam s jinym majitelem, nebo poradim kde servisuji ja, nebyl by spatnej ani nejakej vyjezd ssangyong

. klido se ozvyte i na icq. cus a hezky vanoce...499-130-691
Napsal: 18 čer 2008, 03:02
od J.p.
Jezdím taky na r.o. mám Musso 2,9td stt a nemám s tím zatím problém -ty keci že převodovka je za 35000 atd. je nesmysl záleží na tom kde se to dělá -ve srovnání třeba s Toy. nebo Land R. je to prostě bomba náhr .díly jsou za pusinu -at' se každej podívá co stojí třeba opravná sada na brzdy -nebo kotouče -nebo filtr -atd -Je to sice koreec ale jenom kastlově jinak podvozek a motor M.B -
Re: Ssang Yong
Napsal: 18 čer 2008, 22:42
od Peete
cetlyk píše:
další potíže bývají s automatickým zapínáním volnoběžek. Je tam systém podtlaku a ten po čase nemaká. Jednoduchá pomoc je nahradit náby za manuální třeba AVM.
A bacha až to budeš kupovat, koukni důkladně na kardany.

nefunkcni volnobezky se daji opravit, ani cena neni takovej mazec